L'iPhone hè un dispositiu costoso chì hà bisognu di una manipolazione attentu. Sfortunatamente, e situazioni sò diverse, è unu di i più disagiosi hè quandu u smartphone arriva in l'acqua. Tuttavia, se agite immediatamente, avete a pussibilità di prutezzione da u dannu dopu l'entrata di l'umidità.
Se acqua hà entratu in iPhone
A cumincià cù l'iPhone 7, i telefunini popolari di Apple anu finalmente ricevutu una prutezzione speziale contro l'umidità. È l'ultimi dispositivi, cum'è l'iPhone XS è XS Max, anu u standard massimu IP68. Stu tippu di prutezzione significa chì u telefuninu pò sopravvivere in modo sicuru à l'immersione in acqua à una profondità di 2 m è un periodu di più di 30 minuti. U restu di i mudelli sò dotati di standard IP67, chì garantisce a prutezzione contra l'asciugamentu è l'immersione à breve termine in l'acqua.
Se avete un iPhone 6S o un mudellu più ghjovanu, deve esse prutettatu protettatu da l'acqua. Tuttavia, l'affare hè già fattu - u dispositivu sopravvissò à a picca. Cumu esse in sta situazione?
Tappa 1: Spegghje u telefonu
Appena u smartphone hè presu da l'acqua, devi avì subitu subitu per spartite un pussibule cortu.
Stage 2: Removing Moisture
Dopu u telefunu hè statu in l'acqua, vi puderete sbarazzarsi di u liquidu chì cadì sottu u casu. Per fà quessa, metti l'iPhone nantu à a palma in una posizione verticale è, cusì micca i muvimenti di applausi, prova à agità i resti di umidità.
Stage 3: Complete drying of the smartphone
Quandu a parte principale di u liquidu hè rimossa, u telefuninu deve esse completamente asciutto. Per fà ciò, lasciateli in un locu seccu è ben ventilatu. Per aghjurnà a siccità, pudete aduprà un asciugacapellu (tuttavia, ùn usate micca l'aria calda).
Alcuni utilizatori anu primu di avvisà di mette u telefunu in un contenitore cù u riempiu di risu o di ghjallu, anu avè bè pruprietà assorbenti, chì permettenu di asciugà molto u iPhone.
Passu 4: Verificate i Indicatori di Umidità
Tutti i mudelli di l'iPhone sò dotati di indicatori speciali di l'umidità di l'ingressu - basatu nantu à elli, pudete cuncere a quantu seria di l'immersione si hè rivelata. A situazione di quest'indicatore dipende da u mudellu di smartphone;
- iPhone 2G - situatu in a prugna di cuffie;
- iPhone 3, 3GS, 4, 4S - in u connettore per u caricatore;
- iPhone 5 and up - in u slot di a carta SIM.
Per esempiu, se avete un iPhone 6, rimuovi u portu di a carta SIM da u telefuninu è fighjate u connettore: pudete vede un picculu indicatore chì di solitu deve esse biancu o grigio. S'ellu hè rossu, questu indica a penuria di umidità in a dispositiva.
Passu 5: Accende u dispositiu
Appena aspittate u smartphone per asciugallu in tuttu, pruvate à trasformarlo è testà a so prestazione. Externamente nantu à u schermu ùn si pò vede zatekov.
Poi accende la musica - s'è u sonu hè sordu, pudete pruvà aduprà applicazioni speziali per pulisce l'altoparlanti cù certi frequenze (una di sti strumenti hè Sonic).
Scaricate Sonic
- Lanciate l'applicazione Sonic. A schermata mostrerà a frequenza attuale. Per aghjunghje o scambiate, scorrite u vostru dittu in su o nantu à u screnu, rispettivamente.
- Piazzate u volume massimu di l'altore è premete u pulsante. "Play". Sperimentu cù diverse frequenze chì ponu prestu "knock out" tutta l'umidità da u telefonu.
Stage 6: Contattate u centru di serviziu
Ancu se l'iPhone funziona esternamente cum'è ancu, l'umidità hè ancu entrata in lu, vale à dì chì pò cullà lentamente ma sicuramente u telefonu, coprendu i elementi interni cù a corrosione. In cusìstu di questu impattu, hè quasi impussibuli di prevede a "morte" - qualchissia ùn smintelli di accende u gadget in un mese, è l'altru pò travaglia un annu.
Pruvate di ùn ritardate micca u viaghju à u centru di serviziu - esperti sputichi vi aiutanu à smuntà u dispositivu, sbarazzanu di i resti d'umidità, chì ùn puderanu mai asciugà, è trattà i "interiori" cù un cumerciu anticrosuu.
Cosa avete da fà
- Ùn asciugate u vostru iPhone vicinu à fonti di calore cum'è una batteria;
- Ùn inserite micca oggetti stranieri, tamponi di cotone, pezzi di carta, ecc.
- Ùn avà micca dighjà un smartphone smarguitu.
S'ellu ci hè accadutu chì l'iPhone ùn pudaria micca esse prutettatu da l'intrusione di l'acqua - ùn vi spaventu micca, piglià subitu azzioni chì evitanu u fallimentu.