Disattivà i sovrapposizioni in Android


L'iPhone hè un dispositiu costoso chì hà bisognu di una manipolazione attentu. Sfortunatamente, e situazioni sò diverse, è unu di i più disagiosi hè quandu u smartphone arriva in l'acqua. Tuttavia, se agite immediatamente, avete a pussibilità di prutezzione da u dannu dopu l'entrata di l'umidità.

Se acqua hà entratu in iPhone

A cumincià cù l'iPhone 7, i telefunini popolari di Apple anu finalmente ricevutu una prutezzione speziale contro l'umidità. È l'ultimi dispositivi, cum'è l'iPhone XS è XS Max, anu u standard massimu IP68. Stu tippu di prutezzione significa chì u telefuninu pò sopravvivere in modo sicuru à l'immersione in acqua à una profondità di 2 m è un periodu di più di 30 minuti. U restu di i mudelli sò dotati di standard IP67, chì garantisce a prutezzione contra l'asciugamentu è l'immersione à breve termine in l'acqua.

Se avete un iPhone 6S o un mudellu più ghjovanu, deve esse prutettatu protettatu da l'acqua. Tuttavia, l'affare hè già fattu - u dispositivu sopravvissò à a picca. Cumu esse in sta situazione?

Tappa 1: Spegghje u telefonu

Appena u smartphone hè presu da l'acqua, devi avì subitu subitu per spartite un pussibule cortu.

Stage 2: Removing Moisture

Dopu u telefunu hè statu in l'acqua, vi puderete sbarazzarsi di u liquidu chì cadì sottu u casu. Per fà quessa, metti l'iPhone nantu à a palma in una posizione verticale è, cusì micca i muvimenti di applausi, prova à agità i resti di umidità.

Stage 3: Complete drying of the smartphone

Quandu a parte principale di u liquidu hè rimossa, u telefuninu deve esse completamente asciutto. Per fà ciò, lasciateli in un locu seccu è ben ventilatu. Per aghjurnà a siccità, pudete aduprà un asciugacapellu (tuttavia, ùn usate micca l'aria calda).

Alcuni utilizatori anu primu di avvisà di mette u telefunu in un contenitore cù u riempiu di risu o di ghjallu, anu avè bè pruprietà assorbenti, chì permettenu di asciugà molto u iPhone.

Passu 4: Verificate i Indicatori di Umidità

Tutti i mudelli di l'iPhone sò dotati di indicatori speciali di l'umidità di l'ingressu - basatu nantu à elli, pudete cuncere a quantu seria di l'immersione si hè rivelata. A situazione di quest'indicatore dipende da u mudellu di smartphone;

  • iPhone 2G - situatu in a prugna di cuffie;
  • iPhone 3, 3GS, 4, 4S - in u connettore per u caricatore;
  • iPhone 5 and up - in u slot di a carta SIM.

Per esempiu, se avete un iPhone 6, rimuovi u portu di a carta SIM da u telefuninu è fighjate u connettore: pudete vede un picculu indicatore chì di solitu deve esse biancu o grigio. S'ellu hè rossu, questu indica a penuria di umidità in a dispositiva.

Passu 5: Accende u dispositiu

Appena aspittate u smartphone per asciugallu in tuttu, pruvate à trasformarlo è testà a so prestazione. Externamente nantu à u schermu ùn si pò vede zatekov.

Poi accende la musica - s'è u sonu hè sordu, pudete pruvà aduprà applicazioni speziali per pulisce l'altoparlanti cù certi frequenze (una di sti strumenti hè Sonic).

Scaricate Sonic

  1. Lanciate l'applicazione Sonic. A schermata mostrerà a frequenza attuale. Per aghjunghje o scambiate, scorrite u vostru dittu in su o nantu à u screnu, rispettivamente.
  2. Piazzate u volume massimu di l'altore è premete u pulsante. "Play". Sperimentu cù diverse frequenze chì ponu prestu "knock out" tutta l'umidità da u telefonu.

Stage 6: Contattate u centru di serviziu

Ancu se l'iPhone funziona esternamente cum'è ancu, l'umidità hè ancu entrata in lu, vale à dì chì pò cullà lentamente ma sicuramente u telefonu, coprendu i elementi interni cù a corrosione. In cusìstu di questu impattu, hè quasi impussibuli di prevede a "morte" - qualchissia ùn smintelli di accende u gadget in un mese, è l'altru pò travaglia un annu.

Pruvate di ùn ritardate micca u viaghju à u centru di serviziu - esperti sputichi vi aiutanu à smuntà u dispositivu, sbarazzanu di i resti d'umidità, chì ùn puderanu mai asciugà, è trattà i "interiori" cù un cumerciu anticrosuu.

Cosa avete da fà

  1. Ùn asciugate u vostru iPhone vicinu à fonti di calore cum'è una batteria;
  2. Ùn inserite micca oggetti stranieri, tamponi di cotone, pezzi di carta, ecc.
  3. Ùn avà micca dighjà un smartphone smarguitu.

S'ellu ci hè accadutu chì l'iPhone ùn pudaria micca esse prutettatu da l'intrusione di l'acqua - ùn vi spaventu micca, piglià subitu azzioni chì evitanu u fallimentu.