Editori di testi popolari per Linux

Cisco VPN hè un prugramma assai popolari chì hè pensatu per l'accessu à distanza da elementi di una rete privata, perciò si utilizza principalmente per scopi corporativi. Stu prugramma funziona nantu à u principiu di client-server. In l'articolo d'ogni ghjornu vedemu studierà più detta u prucedimentu di l'installazione è di a configurazione di un client Cisco VPN in i dispositivi chì esistenu Windows 10.

Installate è configurate Cisco VPN Client

Per installà un client VPN in Windows 10, saranu richiesti passi ulteriore. Ciò hè da u fattu chì u prugramma hà cessatu di esse ufficialmente supportatu da u 30 di lugliu di u 2016. Malgradu quellu fattu, sviluppatori di terze parti anu risolvitu u prublemu di avvio in Windows 10, perchè u software Cisco VPN hè ancu pertinente oghje.

Processo d'installazione

Se provate à avviare u prugramma in modu standard senza azzioni supplementari, allora questa notificazione apparirà:

Per installà l'applicazione in modo correttu, avete bisognu di fà u seguitu:

  1. Vai à a pagina ufficiale di a cumpagnia "Citrix"chì sviluppò un software particulare "Rete di Deterministic Enhancer" (DNE).
  2. Dopu, avete bisognu di truvà a linea cù i ligami da scaricà. Per fà ciò, andate guasi finu à u fondu di a pagina. Cliccate nantu à a parte di a frase chì risponde à a bitezza di u vostru sistema operativu (x32-86 o x64).
  3. U download di u lugaghju eseguibile cumincerà immediatamente. À a fine di u prucessu, avete da lanciari cun u dopu cliccatu Pittura.
  4. In a finestra principale Installazione Assistenti bisognu di leghje l'accordu di licenza. Per fà quessa, selezziunate a casella accantu à a linea chì hè marcata in a screenshot sottu, è cliccate nantu à u bottinu "Install".
  5. Dopu à quessa, l'installazione di i componenti di rete principia. Tuttu u prucessu sarà effettuatu automaticamente. Avete solu bisognu di aspettà. Dopu un pocu di tempu, vedi una finestra cù una notificazione nantu à l'installazione avè bè. Per finalizà, cliccate "Finish" in sta finestra.
  6. U passu chì cioè hè di scaricà i file di installazione di Cisco VPN. Pudete fà quellu nantu à u situ ufficiale o cliccendu nantu à i ligami di specchi sottu.

    Scaricate Cisco VPN Client:
    Per Windows 10 x32
    Per Windows 10 x64

  7. Cusì avete avutu unu di i archivi seguenti nantu à u vostru computer.
  8. Ora fate un clic nantu à l'archivio scaricatu duie volte. Pittura. Cusì si vedenu una piccola finestra. In questu, pudete sceglie a cartella induve i file di installazione saranu estratti. Cliccate u pulsante "Sfoglia" è selezziunate a categoria desiderata in a directory radice. Poi cliccate nantu à u pulsante "Unzip".
  9. Ci vole à avverà chì, dopu a mancata imballa, u sistema hà pruvate à avè automaticamente l'installazione, ma a schermata sarà visualizata un missaghju cun un errore chì hà publicatu à l'iniziu di l'articolo. Per risolve ciò, avete bisognu di andà à u cartulare induve i file sò stati precedentemente estratti, è mandà u file da quì. "vpnclient_setup.msi". Ùn cunfundite micca, cum'è in u casu di u lancia "vpnclient_setup.exe" puderete vede l'errore di novu.
  10. Dopu u lancia, a finestra principale apparirà Installazione Assistenti. Dà clica "Prossimu" cuntinuà.
  11. Dopu avete bisognu d'accettà l'accordu di licenza. Basta cunnessu a casella cù u nome adeguatu è cliccate nantu à u pulsante. "Prossimu".
  12. Infine, reste solu per specificà a cartella duve hè installatu u prugramma. Avemu raccomandazione ch'ella lascia a strada senza modifiche, ma, se hè necessariu, pudete cliccà "Sfoglia" è selezziunu un altru directory. Poi cliccate "Prossimu".
  13. Appare un messaggio in a finestra successiva chì dighjà chì tuttu hè prontu per l'installazione. Per inizià u prucessu, cliccate nantu à u pulsante "Prossimu".
  14. Dopu, l'installazione VPN di Cisco cuminciura direttamente. À a fine di l'operazione, un missaghju nantu à u cumplimentu di successu apparisce nant'à u schermu. Ùn restu solu à preme u pulsante "Finish".

Questu cumpleta l'installazione di u Cisco VPN Client. Avà puete procedere à configurà a cunnessione.

Configurazione di a cunnessione

Configurazione di u Cisco VPN Client hè più faciule di quellu chì puderia sembra à u prima vista. Avete bisognu di certi informazioni.

  1. Cliccate u pulsante "Start" è selezziunate l'applicazione Cisco da a lista.
  2. Ora vi vole à creà una nova cunnessione. Per fà quessa, in a finestra chì si apre, cliccate nantu à u bottinu "Novu".
  3. Cusì, un altru finestra eschì si vene à registrà tutte e impostazioni necessarie. Sembra questu:
  4. Duvete compilà i campi seguenti:
    • "Entrata di cunnessione" - Nome di a cunnessione;
    • "Host" - Questu campu indica l'indirizzu IP di u servitore remote;
    • "Nome" in a sezione "Autenticazione" - eccu ci vole a scriviri u nome di u gruppu per a so parte chì porta a cunnessione;
    • "Password" in a sezione "Autenticazione" - Eccu a password da u gruppu;
    • "Conferma cun password" in a sezione "Autenticazione" - ripetemu quì a password;
  5. Dopu avete riempitu i campi specificati, salvami e cambiamentu, cliccendu nantu à u pulsante. "Salvà" in a stessa finestra.
  6. Per piacè, avverate chì tutte le informazioni necessarie sò generalmente fornite da u fornitore o l'amministratore di u sistema.

  7. Pè cunnessione à una VPN, selezziunate l'elemento desideratu da a lista (s'ellu ci hè parechje connessioni) è cliccate nant'à a finestra "Connect".

Se u prucessu di cunnessione hè rinumatu, vedete l'icona rispettiva di notifiche è di piastrella. Dopu, a VPN hè pronta à aduprà.

Eliminate l'errori di cunnessione

Purtroppu, in Windows 10, un tentativu di cunnessione à Cisco VPN finisce assai spessu cù u seguitu missaghju:

Per rimediare à a situazione, fate u seguitu:

  1. Usate una scorciaria di tastiera "Win" è "R". In a finestra chì si vede, inserite u comandoregeditè cliccate "OK" leggermente più bassu.
  2. Cusì vedi una finestra Editor Editor. A so parte di manca hè un arburu di directory. Hè necessariu seguità sta strada:

    Sistemi HKEY_LOCAL_MACHINE CurrentControlSet I Servizi CVirtA

  3. Dentro u cartulare "CVirtA" avà da truvà un file "DisplayName" e dopu cliccate nantu à sta.
  4. Una piccola finestra cù dui righe si aprirà. In a colonna "Valore" avete bisognu di inserisce:

    Adapter VPN di Cisco Systems- se avete Windows 10 x86 (32 bit)
    Adapter VPN di Cisco Systems per Windows 64-bit- se avete Windows 10 x64 (64 bit)

    Dopu à ciò, premete u pulsante "OK".

  5. Assicuratevi chì u valore sia contru à u file. "DisplayName" hà cambiatu. Allora pudete fermà Editor Editor.

Facendu i passi descritti, vi sbarazzanu di l'errore durante a cunnessione à a VPN.

A quessa, u nostru articulu hà finitu. Speremu chì pudete installà u clientu Cisco è cunnessu à a VPN chì avete bisognu. Nota chì stu prugramma ùn hè micca adatta per bypassà vari serrature. Per questi scopi, hè megliu ad aduprà l'estensioni di u navigatore speciale. Pudete vede a lista di quelli per u navigatore popolari Google Chrome è ancu altri cum'è in un artìculu separatu.

Leggi più: Top estensioni VPN per u navigatore Google Chrome