Eliminiamo a vibrazione di a tastiera in Android

3GP era ancu un furmatu populariu per imballà cuntenuti video mobili. Questu era dovutu à u fattu chì nanzu i telefuni avianu basta potenza è memoria, è stu furmatu ùn impone micca esigenze à l'hardware di i dispositivi. Vista a so distribuzione omnipresente, si pò suppurtà chì parechji utilizatori anu accumulatu un video cù una tale estensione, da chì, per qualchì ragu, avete bisognu estrà a traccia audio. Hè rende a cunversione di 3GP in MP3 una missione assai urgente, è a soluzione di cui noi prutegnamu.

Cume da convertì

Per questo, sò impiegati cunvertitori specializzati chì sò discuvati dopu.

Vede ancu: Altri software di conversione video

Metudu 1: Video Converter di Freemake

Freemake Video Converter è un cunvertitore popolari cù supportu per parechji formati.

  1. Fighjate l'applicazione è cliccate nantu à "Add Video" in u menù "File" per aprite a video di sorgente in u formatu 3GP.
  2. Pudete ancu spostà u schedariu da a finestra di l'Explorer o aduprà u pulsante "Video" in u pannellu.

  3. A finestra di navigatore si apre in cui avete bisognu di spostà à u cartulare video. Allora selezziunu l'oggiu è cliccate nantu à "Apertu".
  4. À u fondu di l'interfaccia di u prugramma truvemu l'icona "In MP3" è cliccate nantu à ellu.
  5. Cadite in "Conversione in impostazioni MP3". Ci sò opzioni per a scelta di un profilu sonu è di una cartella di destinazione. Pudete fà esportà immediatamente u schedariu di uscita in iTunes. Per fà quessa, metti una marcata in "Esporta in iTunes".
  6. Avemu stabilitu u bitrate à "192 Kbps"chì currisca à u valore consigliatu.
  7. Hè ancu pussibule di definisce altri parametri cliccendu "Add to your profile". Questu aprirà "MP3 Profile Editor". Quì pudete adattà u canale, a frequenza è u bitu di a sonnità di uscita.
  8. Quandu fate un clic nantu à l'icona annotata in u campu "Salvà à" Appare a finestra di selezzione di cartulare. Trasferisce à a cartella desiderata è cliccate nantu à "Salvà".
  9. Dopu avè stabilitu cliccate "Conversu".
  10. U prucedimentu di conversione accumula, durante a quale pudete mette in pausa o fermà lu cliccendu nantu à i pulsanti risposti. Se tuccate "Spegni u computer quandu u prucessu hè finitu", allora u sistema si perde dopu a cunverzione. Questu opzione pò esse utule quandu avete bisognu à convertisce assai file.
  11. À a fine cliccate "Mostra in cartella"per vede i risultati.

Metudu 2: Fatturatu di Formatu

Format Factory hè un altru processore multimedia.

  1. Dopu avè principiatu u prugramma, cliccate nantu à l'icona "MP3" in a tabulazione "Audio" .
  2. Appare a finestra di configurazione di conversione. Per aprite u video cliccate "Add Files". Per aghjunghje a cartana sana, cliccate Add Folder.
  3. Dopu in a finestra di navigatore truvamu à la cartella cun u video originale, chì ùn pò esse sparatu nant'à u primu. Ciò hè da u fattu chì u furmatu 3GP manca formalmente da a lista. Perciò, per fà visu, cliccate in u campu di sottu. "Tutti i file"selezziunate u file è cliccate nantu à "Apertu".
  4. Per impostazione predefinita, vi si chiede di salvà u risultatu in a cartella originale, ma pudete selezzià un altru cliccendu nantu à "Cambia". Aghjunghje i parametri di u sonu premendu u pulsante. "Personalizza".
  5. Selezziu u cartulare da salvà, dopu cliccate nantu à "OK".
  6. In a finestra "Sintonizzazione sonora" sceglite "A più alta qualità" in u campu "Profilu". Hè raccomandatu di lasciare i parametri rimanenti per impostazione predefinita, ma à u listessu tempu tutti i valori di u fluxu audio sò facilmente cambiabili.
  7. Dopu avè stabilitu tutti i parametri di cunversione, torna duie passi è cliccate nantu à "OK". Allora a missione hè aghjunta, per principiatu chì clicchiamo "Start".
  8. Una volta finitu u prucessu in u graficu "Stato" U statutu hè cumandatu "Fatti".

Metru 3: Movavi Video Converter

Movavi Video Converter è un'applicazione chì funziona veloce è supporta parechji furmati.

  1. Run u prugramma è aprite u video cliccate nantu à "Add Video" in "File".
  2. Un risultu simile hè ottenutu cliccendu nantu à u pulsante. "Add Video" nantu à u pannellu o muvite a video direttamente da u directory di Windows à u campu "Drag drag video here".

  3. Quandu effetteci e prime due azioni, a finestra Explorer si aprà in cui truvate a cartella cun l'oggiu ch'è cerca. Allora selezziunu e cliccate nantu à "Apertu".
  4. U file hè aghjuntu à Movavi Video Converter. Dopu, configurate l'indirizzu di u cartulare di destinazione è u file di uscita, cliccendu nantu à "Revisione" è "Impostazioni".
  5. Apre "Impostazioni MP3". In a sezione "Profilu" Pudete cuntenite i formati audio diversi. In u nostru casu, andate "MP3". In i campi "Tipu di Bitrate", "Frequenza di campionatu" è "Canali" pudete lasciare i valori raccomandati, ancu se sò flessibili.
  6. Poi selezziunu u cartulare in cui u risultatu finale serà salvatu. Lasciate u cartulare originale.
  7. Per cambià un parametru, cliccate nantu à u graficu "Risultatu". A tabulazione si aprite in cui pudete adattà u proporzione tra a qualità è a dimensione di u file di uscita.
  8. Dopu avè stabilitu tutte e impostazioni, principiatu u prucessu di conversione cliccendu "START".

Dopu a chjesa di conversione hè stata cumpleta, pudete vede u so risultatu aprendu u cartulare chì hè statu specificatu cum'è u finale in l'Esplora di Windows.

Cum'è a rivista hà mostratu, tutti i prugrammi cunsigljati fanu bè cù a cunversione di 3GP in MP3.