Quandu travaglia cun dati, spessu bisognu di scopre chì postu unu o un altru indicatore occupe a lista aghjunta. In e statistiche, questu hè chjamatu ranking. Excel hà strumenti chì permettenu à l'utente di fà rapidu è facilmente sta procedura. Amparemu cumu i uttenzi.
Funzioni di classamentu
Per fà a classificazione in Excel dà caratteri speciali. In e vecchie versioni di l'applicazione ci era un operatore disignatu per risolve u prublema - Rank. Per ragioni di compatibilità, hè lasciata in una categoria separata di formule è in versioni moderne di u prugramma, ma in elli, hè sempre bè trattatu cù analoghi più recenti, s'ellu ci hè una tale possibilità. Queste includenu operatori statistichi. RANG.RV è RANG.SR. Semuveremu e differenze è l'algitimu di travaglià cun u seguitu.
Metudu 1: funzione RANK
Operatore RANG.RV Elabora i dati è i risultati in a cella specifica u numaru di sequenza di l'argumentu specificatu da u listinu cumulativu. Se parechji valori anu u listessu livello, allora l'operatore mostra u più altu di a lista di valori. Se, per esempiu, dui valori anu u listessu valore, allora quiddi saranu attribuiti un secondu numeru, è u prossimu valore u più grande hà u quattru. À propositu, l'operatore agisce in manera esattamente à u listessu modu. Rank in e vecchie versioni di Excel, affinchì queste funzioni possanu considerate identiche.
A sintassi di sta dichjarazione hè scritta cumprima:
= RANK RV (numero, ligame; [ordine])
Argumenti "numeru" è "link" sò necessarii dinò "ordine" - Cumunionale. Cum'è un argumentu "numeru" Avete bisognu di entrà un ligame cù a cella induve u valore hè contene, u numaru di sequenza di cui avete bisognu di sapè. Argumentu "link" contiene l'indirizzu di tutta a gamma chì hè classificata. Argumentu "ordine" pò avè duie significate - "0" è "1". In u primu casu, l'ordine di l'ordine va in diminuzione, è in u secondu - nantu à cresce. Se questu argumentu ùn hè micca specificatu, allora hè automaticamente cunsideratu un prugramma uguale a zero.
Questa formula pò esse scritta manualmente in a cella in cui vulete chì u risultatu di prucessione sia visualizatu, ma per parechji utilizatori hè più praticiu di fà una entrata per a finestra Maestri di funzioni.
- Selezziunu una cella nantu à u fogliu in u quale hè esposta u risultatu di u prucessu di dati. Cliccate nantu à u bottinu "Inserisci funzione". Si trova à a sinistra di a barra di formula.
- Queste azzioni causanu chì a finestra per inizià. Maestri di funzioni. Si presenta tutti (cun rari eccezioni) operatori chì pò esse aduprati per creà formule in Excel. In a categoria "Statistica" o "Lista alfabetica completa" truvà u nome "RANK.RV", selezziunelu è cliccate nantu à u pulsante "OK".
- Dopu e azzioni di sopra, a finestra di argumenti di funzione sarà attivata. In u campu "Numero" inserite l'indirizzu di a cella in cui vulete classificà. Questu pò esse fattu manualmente, ma hè più cunsideratu di fà u modu descrittu in seguitu. Piazzà u cursore in u campu "Numero", è poi selezziunate sì a cella desiderata in fogliu.
Dopu à ciò, u so indirizzu sarà inseritu in u campu. Di listessa manera, scrivemu i dati in u campu "Link", solu in stu casu selezziunu l'intera gamma, in cui si faci a classificazione.
Se vulete a classificazione per andà da u minimu à u più, allora in u campu "Ordine" Dica stabilisce u numeru "1". S'ellu hè necessariu chì l'ordine sia distribuitu da più grande à più chjucu (è in u numeru traquillanti di casi questu hè esattamente ciò chì hè necessariu), allora stu campu hè chjappu
Dopu chì tutti i dati sopra cullati sò entrati, cliccate nantu à u pulsante "OK".
- Dopu avè eseguitu queste azioni, un numaru di sequenza sarà visualizatu in a cella anzianu specificata, chì hà u valore chì selezziunatu trà l'intera lista di dati.
Se vulete classà l'intera area specifica, allora ùn avete micca bisognu di fà una formula separata per ogni indicatore. Prima di tutti, facemu l'indirizzu in u campu "Link" assolutu. Fate un signu di u dollaru prima di ogni valore di coordinate ($). In listessu tempu, cambiate i valori in u campu "Numero" micca da esse assolutu, altrimenti a formula sarà calculata in maniera incerta.
Dopu, avete bisognu di mette u cursore in u angulu in dirittu inferiore di a cella, è aspettate chì u marcatore di riempimento si presenti in forma di una piccula croce. Poi tenite premutu u bottinu di sinistra è stende u marcatore parallele à a zona calculata.
Comu pudete vede, cusì, a formula si copierà, è u ranking hè fattu nantu à tuttu u spaziu di dati.
Lezione: Statu di wizard di Excel
Lezione: Ligami assoluti è relativi in Excel
Metudu 2: funzione RANK.SR
A seconda funzione chì esegue l'operazione di graduatoru in Excel hè RANG.SR. A cumparisce di e funzioni Rank è RANG.RVin a coincidenza di valori di parechji elementi, questu operatore dà un livello mediu. Hè cusì, se dui valori anu un valore uguale è seguanu u valore numeratu 1, allora quessi saranu assegnati à u numeru 2.5.
Sintassi RANG.SR assai simule à a dichjarazione precedente. Sembra questu:
= RANK.SR (numero, ligame; [ordine])
A formula pò esse inserita manualmente o per mezu di a funzione wizard. Avemu occupatu nantu à l'ultima versione in più dettu.
- Fate una selezzione di a cella nantu à u fogliu per visualizà u risultatu. Da u listessu modu cum'è a volta precedente, andate à Wizard di Funzione attraversu u pulsante "Inserisci funzione".
- Dopu apru a finestra Maestri di funzioni selezionemu in a lista di categorie "Statistica" nome RANG.SR è cliccate nantu à u pulsante "OK".
- A finestra d'argumentu hè attivata. L'argumenti per questu operatore sò esattamente uguale per a funzione RANG.RV:
- Numru di (l 'indirizzu di a cella chì cuntene l' elementu chì hà da definisce u livellu);
- Riferenza (coordinate di u rughjonu, u graduatu in u quale si faci);
- Ordine (Argumentu opzionale).
L'inserimentu di i dati in i campi hè esattamente uguale cum'è l'uppurtore precedente. Dopu chì tutte e impostazioni sò state fatte, cliccate nantu à u pulsante. "OK".
- Comu pudete vede, dopu à e azzioni svolte, u risultatu di calculu hè statu messu in una culla notata in u primu paragrafo di sta istruzzione. U tuttu stessu hè un locu chì occupa un valore specificu, trà altri valori di a gamma. A differenza di u risultatu RANG.RVriepilogo di l'operatore RANG.SR pò avè un valore fratturatu.
- Come in a formula precedente, cambendu i ligami da u relativu à u marcatore assolutu è di evidenziazione, pudete classà l'intera gamma di dati cù autocompleta. L'algoritimu d'azione hè esattamente uguale.
Lezione: Altre funzioni statistiche in Microsoft Excel
Lezione: Cume à fà autocompleta in Excel
Come si vede, in Excel ci sò duie funzioni per determinà a graduazione di un valore specificu in un intervallo di dati: RANG.RV è RANG.SR. Per e versioni più vechje di u prugramma, aduprà l'operatore Rankchì, in realtà, hè un analogu cumpletu di a funzione RANG.RV. A principale differenza trà e formule RANG.RV è RANG.SR consiste in u fattu chì u primu di elli indica u più altu livellu quandu i valori coincidenu, è u secondu mostra a figura media in forma di una frattura decimale. Questu hè l'unica differenza trà sti operatori, ma deve esse cunsiderata quandu sceglie a funzione particulare chì l'utente deve aduprà.