Abbiamo scaricà cume i contatti da Outlook

S'ellu hè necessariu, l'utelliziu di e-mail di Outlook permette di salvà vari dati, inclusi i contatti, in un schedariu separatu. Questa caratteristica sarà particolarmente utile si l'utente decide di passà à un'altra versione di Outlook, o se avete bisognu di trasferisce i cuntatti in un altru prugramma di e-mail.

In questo manuale, vedemu cume pudete importà i contatti in un schedariu esterno. È le fà nantu à l'esempiu di MS Outlook 2016.

Cominciamo cù u menu "File", duve andemu à a sezione "Apri è Esporta". Quì prememu u bottinu "Importu è Esporta" è procedenu à a messa in u serviziu di export di dati.

Chì voglimu salvà i dati di cuntattu, in sta finestra simu selezziunà l'elementu "Esporta in un schedariu" è cliccate nantu à u bottinu "Avanti".

Ora selezziunate u tipu di lima à creà. Du solu tippi sò pruposti in questu. U primu hè "Valure separate da virgule", chì hè un file CSV. È a seconda hè u "File di Data di Outlook".

U primu tippu di lìculi pò esse adupratu per trasferisce dati à altre applicazioni chì ponu travaglià cù formati di file CSV.

Per esportà i contatti in un file CSV, selezziunate a vocazione "Valori Separati da virgole" è cliccate nantu à u pulsante "Avanti".

Quì, in l'arburu di cartulari, selezziunate "Contatti" in a sezione "File di dati di Outlook" è procedi à u passu chì seguita, cliccendu u pulsante "Avanti".

Hà ora à sceglie a cartella duve u salvu di u lìmpiu è dà un nome.

Quì pudete persunalizà i campi di cullamentu cliccendu nantu à u bottinu pertinente. Oppure cliccate "Finish" è Outlook per creà u schedariu in a cartella specifica in passu precedente.

Se state pianificendu di esportà i dati di cuntattu in un'altra versione di Outlook, in stu casu, pudete selezziunà l'elemento "File di dati di Outlook (.pst)".

Dopu à ciò, selezziunate a cartella "Contatti" in u filiale "File di dati di Outlook" è procedi à u passu successivu.

Specifichi u directory è u nomu di file. È ancu selezziunate azzioni cu duplicati è andate à u passu finale.

Avà avete bisognu di sceglie una di e trè azzioni disponibili per i contatti duplicati è cliccate nantu à u pulsante "Finisce".

Dunque, esportazione di dati di cuntattu hè abbastanza facili - pochi passi. Simili, puderete esportà i dati in versioni successive di u client mail. Tuttavia, u prucessu di esportazione pò dighjà differisce da quello descrittu quì.