In l'istruzzioni nantu à stu situ ogni tantu e dopu unu di i passi hè "Eseguite un prompt di cumannu da l'amministratore". Aghju spiegazione cumu fate questu, ma induve ùn ci hè micca, ci sò sempre questioni rilette à sta azzione particulare.
In sta guida annunceraghju modi per fà scansione di a linea di cumunicazione cum'è Amministratore in Windows 8.1 è 8, è ancu in Windows 7. : Cumu aprite un prompt di comando in Windows 10)
Eseguite a righjunna di l'ordine da admin in Windows 8.1 è 8
Per mandà u promptu di cumunamentu cù diritti di amministratore in Windows 8.1, ci sò duie vie principali (un'altra via universale, adatta per tutte l'ultime versioni di l'OS, mi spieghju in seguitu).
U primu modu hè di pressà i tasti Win (una chjave cù u logu di Windows) + X nantu à a tastiera è selezziunate a vocazione "Linea di cumplice (amministratore)" da u menu chì si vede. U stesso menù pò esse chjamatu cliccendu u dirittu chjucu u buttu "Start".
U sicondu modu di fà:
- Andate à u schermu iniziale di Windows 8.1 o 8 (u unu cù i tessili).
- Averete à digità "Linea di cumannu" nantu à a tastiera. Cusì, a ricerca si aprà à a sinistra.
- Quandu vedite a riga di cumandata in a lista di risultati di ricerca, fate un clic destro è selezziunate a voce di menù contestuale "Run as administrator".
Quì, forse, è tuttu di sta versione di l'OS, chì pudete vede - tuttu hè assai semplice.
In Windows 7
Per fà u promptu di cumunamentu cum'è amministratore in Windows 7, seguite sti passi:
- Aprite u menu Start, vai à Tutti i prugrammi - Accessori.
- Fate un clic destro in "Riga di comando", seleziona "Run as Administrator".
Invece di cercà in tutti i prugrammi, pudete digità "Invitu di cumannu" in a casella di ricerca in fondo à u menu di Start di Windows 7, è fate u second passu da quelli descritti sopra.
Un altru modu per tutte l'ultime versioni di l'OS
A linea di cume hè un prugramma di Windows (cmd.exe) è pò esse principiatu cum'è qualsiasi altru prugramma.
Sò situatu in i cartelli Windows / System32 è Windows / SysWOW64 (per e versioni di 32-bit di Windows, aduprate a prima opzione), per i cartetti di 64-bit, u secondu.
In u mumentu di i metudi descritti in precedenza, pudete semplicemente cliccà nantu à u schedariu cmd.exe cù u bottinu destro di u mouse è selezziunate a voce di menu desiderata per lanciare u amministratore.
Ci hè un'altra possibilità - pudete creà una scorcia ancu per u file cmd.exe induve avete bisognu, per esempiu, nantu à u desktop (per esempio, trascinendu cù u dirittu di u mouse in u desktop) è ch'ellu facini sempre u dirittu di l'amministratore:
- Fate un clic destro nantu à a scelta rapida, seleziona "Proprietà".
- In a finestra chì si apre, cliccate nantu à u pulsante "Avanzate".
- Verificate e pruprietà di u collegu "Run as administrator".
- Fate un clic nantu à OK, poi su OK.
Fatto, avà quandu lanciate a riga di cume cù u draghjula creata, sempre esisterà cum'è amministratore.