Cume per sbloccà a tastiera in un laptop

E possibilità di MS Word, destinati à travaglià cù documenti, sò guasi infinite. A causa di a grande serie di funzioni è di una varietà di strumenti in stu prugramma, pudete risolve ogni prublema. Dunque, una di e cose chì avete bisognu di fà in Word hè a necessità di spartiri una pagina o pagine in colonne.

Lezione: Cumu fà un travagliu di cheat in a Parola

Hè circa cume di fà e colonne o, cume sò chjamate, e colonne di u documentu cù o senza testu da descrivemu in questu articulu.

Crea colonne in parti di u documentu.

1. Usendu u mouse, selezziunu un frammento di testu o una pagina chì vulete spuntà in colonne.

2. Andà à tab "Layout" è cliccate quì u bottinu "Colonne"chì hè situatu in u gruppu "Impostazioni di pagina".

Nota: In e versioni di u Word finu u 2012, sti strumenti sò in a tab "Layout di pagina".

3. Selezziunate u numeru impiegatu di colonne in u menu espansu. Se u numeru di difettu di colonne ùn ti interessa, selezziunu "Altre Colonne" (o "Altri oratori", a seconda di a versione di MS Word usata).

4. In sezione "Applicà" selezziunate l'elemento desideratu: "Per testu selezionatu" o "Finu a fine di u documentu", se vulete dividere u documentu in un numeru numeru di colonne.

5. U frammentu di testu selezionatu, a pagina o e pagine saranu divisi in un numaru specificu di colonne, dopu chì pudete scrive testu in una colonna.

Sì avete bisognu di aghjunghje una linea verticale chì separa chiaramente e colonne, cliccate torna nantu à u pulsante. "Colonne" (gruppo "Layout") è selezziunate l'elemento "Altre Colonne". Verificate a casella accantu à l'elemento "Separator". À propositu, in a stessa finestra puete fà a regolazione necessaria impostendu a larghezza di e colonne, oltre à specificà a distanza trà elli.


Se vulete cambià u marcatu in e sette sezioni (sezioni) di u documentu chì state travagliannu, selezziunu u testu necessariu o u frammentu di pagina, e ripetite i passi sopra sposti. Allora pudete, per esempiu, fà duie colonne in una pagina in u Verbu, tri in l'altru, è poi andate dinò dopu.

    Tip: Se necessariu, pudete sempre cambià l'orientazione di a pagina in un documentu di Word. Cumu fà sta, pudete leggere in u nostru articulu.

Lezione: Cumu fà un orientamentu paisaghju in Word

Cume annullà a divisione di un documentu in colonne?

Se avete bisognu di sguassà e colonne aghjunte, seguite i passi chì seguenti:

1. Sceglite un pezzu di testu o pagine di u documentu nantu à u quale desiderate rimuovere e colonne.

2. Fate clic nantu a scheda "Layout" ("Layout di pagina") è premete u pulsante "Colonne" (gruppo "Impostazioni di pagina").

3. In u menù espansiu, selezziunu "One".

4. U spartinu in colonne sparirà, u documentu acchja un ochju familiari.

Cum'è voi capisci, e colonne di u documentu ponu esse necessarie per parechje ragioni, unu di quelli hè a creazione di un libretto publicitarie o di un brochure. Istruzioni dettagliate nantu à cume hè fatta questu sò in u nostru situ web.

Lezione: Cumu fà un librettu in Word

Cume, in fattu, hè tuttu. In st'articulu breve, avemu parlatu cume di fà parlanti in Word. Speremu chì questu materiale sia utili per voi.