Come rimuovere Windows 10 aggiornamenti

In certi casi, l'aggiornamenti installati automaticamente per Windows 10 pò causà problemi in u funziunamentu di un computer o laptop: da u liberamentu di u sistema operativo, quessa hè avvenutu parechje volte. In tali situazioni, pudete dà necessità di rimuovere l'ultime aggiornamenti installati o un specificu aggiornamentu di Windows 10.

Questu tutoriu presenta tre modi semplici per rimuovere l'aggiornamenti di Windows 10, è un modu per impedisce l'infurmazioni di a distanza remota d'essiri installati dopu. Per aduprà questi metodi, devi avè diritti di amministratore in u computer. Pò ancu aiutu: cumu pudè completamente disattivà l'aggiornamenti di Windows 10.

Rimuova l'aggiornamenti cù Opzioni o Pannello di controllo Windows 10

U primu modu hè di aduprà l'elemento corrispondente in l'interfaccia di Parametri di Windows 10.

Per rimuovere l'aggiornamenti in questo casu, avete bisognu di fà i passi chì seguite.

  1. Andate à i parametri (per esempio, aduprendu e chjavi Win + I o via u menu di Start) è aprite l'elemento "Aggiorna e Sicurezza".
  2. In a sezione "Windows Update", cliccate "Aggiorna Log".
  3. In cima di u log di l'aggiornamentu, cliccate "Elimà aggiornamenti".
  4. Vedete un elencu di l'aggiornamenti installati. Selezziunu u vostru chì vo vulete cancellà è cliccate nantu à u bottu "Elimina" in cima (o utilizate u menù contestuale cliccate à dìccia)
  5. Assicurà a rimozione di l'aggiornu.
  6. Aspettate chì l'operazione sia finita.

Pudete truvà in a lista di l'aggiornamenti cù l'opzione di rimuoverli da u Pannello di cuntrollu di Windows 10: per fà ciò, andate in u pannellu di cuntrollu, selezziunate "Programmi è Funzioni", è selezziunà "Vede l'aggiornamenti installati" in a lista di sinistra. L'azione successiva sarà uguale cum'è in paragrafi 4-6 sopra.

Cumu rimuovere l'aggiornamenti di Windows 10 cù a linea di cumannu

Un altru modu per rimuovere l'aggiornamenti installati hè aduprà a linea di cumunicazione. A prucedura hè cum'è seguita:

  1. Run u prompt di comando cum'è Amministratore è inserisci u comando seguente
  2. wmic qfe list brief / format: table
  3. In cussu di stu cummentu, vedi un elencu di l'aggiornamenti installati di u tipu KB è u numaru di l'aggiornu.
  4. Per rimuovere un attualizazione ùn necessaria, usa u comando seguitu.
  5. wusa / uninstall / kb: update_number
  6. Dopu, avete bisognu à cunfirmà a richiesta di l'installatore di l'aggiornamentu autonomu per sguassà l'aggiornamentu selezionatu (a richiesta ùn pò micca apparire).
  7. Aspettate finu chì a rimozione sia cumpleta. Dopu à quellu, s'ellu hè necessariu per compie a rimozione di l'aggiornamentu, vi sarà dumandatu di riavvi Windows 10 - riavvi.

Nota: se in passu 5 usa u comando wusa / uninstall / kb: update_number / quiet dopu l'aggiornamentu sarà eliminatu senza pruvà a cunfirmazione, è u riavvintu hè automaticamente eseguitu, se hè necessariu.

Cumu disattivà l'installazione di un aghjunghju specificu

Pocu dopu à a uscita di Windows 10, Microsoft hà liberatu un utenciale speciale Mostra o Nascì Aggiornamenti (Mostra o Nascì Aggiornamenti), chì ti permette di disattivà l'installazione di certi aggiornamenti (è ancu l'aggiornamentu di i driver scelti, chì era statu scrittu in l'infurmazione di l'Advertising di Windows 10).

Pudete scaricà l'utilità da u situ ufficiale di Microsoft. (Più vicinu à a fine di a pagina, cliccate "Scaricate u pacchettu" Mostra o aghjurnà l'aggiornamenti ") è dopu u latu, bisognu di fà i passi da seguità

  1. Fate un clic nantu à "Avanti" è aspettate per qualchì tempu mentre a ricerca di l'aggiornamenti sarà fatta.
  2. Cliccate Nascondi aggiornamenti (nascite l'aggiornamenti) per sbilà l'aggiornamenti selezionati. U secondu bottinu hè Mostra l'aggiornamenti nascosti (mustrà l'aggiornamenti nascosti) permette di vede più in più l'elenco di l'aggiornamenti disabilitati è li riattiva.
  3. Verificate l'aggiornamenti chì ùn sò micca installati (micca solu l'aggiornamenti, ma ancu i driver di hardware sò listati) è cliccate "Avanti".
  4. Attendere finu chì u "risoluzione di problemi" sia cumplettu (vale à dì, disattivà a ricerca di u centru di l'aggiornamentu è l'installazione di i componenti scelti).

Hè tuttu. L'installazione successiva di l'aggiornamentu di Windows 10 selezionatu sarà disattivata finu chì ùn ne riaviiscite micca cù a stessa utilità (o finu à chì Microsoft ne faci qualcosa).