Un di i prublemi chì ponu esse incù quandu cunnessioni un laptop à una TV per mezu di un cavu HDMI hè a mancanza di sonu nantu à u TV (cioè, si pò ghjucà nant'à un portatili o alture di urdinatori, ma micca in TV). Di solitu, questu prublema hè pussibule risoltu in l'instrumenti - ragioni possibili per u fattu chì ùn ci hè più sonitu per HDMI è modi per eliminarli in Windows 10, 8 (8.1) è Windows 7. Veda ancu: Cumu cunnessu un laptop à una TV.
Nota: in certi casi (è micca raramente), tutte e fasi descritte di più per risolve u prublema ùn sò micca necessarie, è tuttu u cose hè in un sonu diminuitu à zero (in u lettore in u sistema operativo o in a TV) o accussì premutu (forse da un zitellu) cù u bottu Mute nant'à u telecomunu o u ricevitore TV, s'ellu hè usatu. Verificate questi punti, soprattuttu se tuttu hè andatu bè ieri.
Configurazione di i dispositivi di riproduzione di Windows
Di solitu, quandu in Windows 10, 8 o Windows 7 si cunnesse un TV o un monitor separatu via HDMI ad un laptop, u sonu cumincia automaticamente a sughjà. Tuttavia, ci sò eccezioni quandu u dispositivo di riproduzione ùn cambia micca automaticamente è rimane uguale. Eccu da valere di provà à verificà s'ellu hè pussibule di sceglie manualmente ciò chì audio va esse ghjucatu.
- Fate un clic destro sull'icona dell'altoparlante in a zona notificativa di Windows (in basso à destra) e seleziona "Dispositivi di riproduzione". In l'aggiornu di Windows 10 1803 di Aprile, per arricrà i dispositivi di riproduzione, selezziunate a vocazione "Apri impostazioni sonora" in u menù, è in a finestra successiva - "Pannello di cuntrollu sonu".
- Fate attenzione à chì dispositivu hè sceltu cum'è per difettu. S'è quesse sò Spie o casse, ma NVIDIA High Audio Audio, AMD (ATI) Altu Audio di Difesa o qualchi dispositivi cù u testu HDMI sò ancu in a lista, fate un clic destro è selezziunate "Use Default" (fate, quandu u TV hè già connessu via HDMI).
- Applicà e vostre impostazioni.
Più probabilmente, sti trè passaggi saranu abbastanza per risolve u prublema. Tuttavia, si pò scopre chì ùn ci hè nunda di simile à HDMI Audio in a lista di dispositivi di riproduzione (ancu se si cliccanu cù un clic guru nantu à una parte vuota di a lista è accende la visualizzazione di dispositivi nascosti o disabilitati), allora e soluzioni seguenti ponu aiutà.
Installà i driver per audio HDMI
Hè pussibule chì ùn avete micca i driver installati per spicà l'audio via HDMI, ancu se i driver di schede video sò installati (questu pò esse u casu se si ponenu manualmente quali componenti à installà quandu installanu i driver).
Per verificare s'ellu hè u vostru casu, andate in u Gestore di Dispositivi di Windows (in tutte le versioni di l'OS, pudete premere i tasti Win + R di a tastiera è inserite devmgmt.msc, è in Windows 10 anche da u menu cliccatu da u menù cliccatu da u menù cliccate nantu à u pulsante Start aprite a sezione "Suvute, videogiochi è dispositivi video". Passi successivi:
- In ogni casu, in u direttore di i dispositivi accende a mostra di i dispositivi nascosti (in l'elemento menu "Vede").
- Prima di tuttu, attenti à u numeru di dispositivi sonori: se hè a sola scheda di audio, allora, apparentemente, i driver per u sonu per HDMI ùn sò micca veramente installati (di più nantu à quì). Hè ancu pussibule chì u dispositiu HDMI (di solitu cù e lettere in nome, o di u fabbricante di u chip di scheda video) hè, ma disattivatu. In stu casu, fate un clic destro nantu ad elli è sceglite "Enable".
In casu ch'ella sia listata a vostra carta sana, a soluzione hè cumpricata:
- Scaricate i driver per a vostra carta di video da u situ ufficiale AMD, NVIDIA o Intel, dipende da a scheda video.
- Installate li, anu se si utilizza l'impostazione manuali di i parametri di stallazione, fighjate attentu à u fattu chì u driver di sonitu per HDMI hè cunsultatu è installatu. Per esempiu, per e schede video NVIDIA, si chjama u “Driver Audio HD”.
- Quandu l'installazione hè completa, ripartite u computer.
Nota: se per una ragione o l'altru i driver ùn sò micca installati, hè pussibule chì un driver in esecuzione sia fallitu (è chì u prublema di u sonu sia spiegata da a stessa). In sta situazione, pudete provà à rimuovere completamente i driver di scheda video, è poi reinstallarli.
Sì u sonu di u laptop in via HDMI ùn hà micca cullà nant'à u TV
Se i dui metudi ùn anu micca aiutatu, in listessu tempu l'articolo desideratu hè visualizatu esattamente in i dispositivi di riproduzione, vi pruponi di fà attenti à:
- Ancu una volta - verifica l'impostazioni TV.
- Sì ancu pussibule, pruvate un altru cavu HDMI, o verificate se u sonu sarà trasmesso per mezu di u stissu cavu, ma da un altru dispositivo, è micca da u laptop o attuale attuale.
- In un eventu chì un adattatore o un adattatore HDMI hè adupratu per una cunnessione HDMI, u sonu pò micca esse capace di travaglià. Se aduprate VGA o DVI in HDMI, allora sicuramente micca. Se DisplayPort hè HDMI, allora deve funzionà, ma in certi adattatori ùn ci hè sonutu nunda.
Speru chì voi pudessi risolve u prublema, se ùn, spieghjite in dettu ciò chì accade in u laptop o u computer quandu vi dumani di seguità i passi da u manuale. Forse mi pò aiutà.
Ulteriori informazioni
U lugiziale chì vene cù i driver di schede video ponu ancu e so proprie impostazioni per uscita audio via HDMI per visualizii supportati.
E ancu questu aiuta raramente, verificate e impostazioni in u Pannello di Cuntrollu NVIDIA (situatu in u Pannello di Cuntrollu di Windows), AMD Catalyst o Intel HD Graphics.