Cumu pruteghju u documentu MS Word cù una password?

Ciao

Quelli chì anu assai dighjà i documenti di MS Word è quelli chì spessu travaglianu cun elli probabilmente anu pensatu chì un documentu puderia esse bè per mascherà o cifrari, affinchì ùn si leghje micca da quelli per i quali ùn hè micca intenzatu.

Qualcosa cum'è quessa mi hè stata successu. Hè cambiatu in duie simuli, è ùn ci vole micca prugrammi di crittografia di terze parti - tuttu hè in l'arsenali di MS Word stessa.

È cusì, principiamu ...

U cuntenutu

  • 1. Prutezzione per password, crittografia
  • 2. Pruteghje u schedariu cù u password aduprendu l'archiviu
  • 3. Conclusione

1. Prutezzione per password, crittografia

Prima vogliu avvertì immediatamente. Ùn lasciate micca i password in tutti i documenti in una riga, quandu hè necessariu è ùn hè necessariu. À a fini, vi scurdate voi stessi a password da un thread di u documentu è anu da creà u. Hack l'aspettu cifrattu di a password - quasi irreale. Ci sò alcuni prugrammi pagati nantu à a rete per resettà a password, ma ùn l'aghju usata personalmente, cusì ùn ci sarà cumunamentu nant'à u so travagliu ...

MS Word, illustratu in i screenshots sottu, versione 2007.

Fate un clic nantu à l'icona "rotonda" in u angulu in alto à sinistra è selezziunate l'opzione "prepare-> cifrari documentu". Se avete una versione più recente di Word (2010 per esempiu), allora invece di "preparà", ci sarà una scheda "dettagli".

Dopu, inserisci a password. Vi pruponi di iscrive una chida chì ùn si scurdà micca, ancu s'è apri u documentu in un annu.

Tutti Dopu avete salvatu u documentu, pudete aprirle solu à quellu chì sà a password.

Hè praticosa di aduprà quandu inviate un documentu nantu à una rete locale - sì qualchissia scarica, à chì u documentu ùn hè micca prughjettu - ùn puderà micca esse lite.

A propositu, sta finestra darà ogni volta chì aprite un schedariu.

Se a password hè stata inserita in manera errata - MS Word vi informarà nantu à l'errore. Vede u screenshot sottu.

2. Pruteghje u schedariu cù u password aduprendu l'archiviu

E sinceramente, ùn aghju ricurdu s'ellu ci hè una funzione simile (impostazione di una password per un document) in e vecchie versioni di MS Word ...

In ogni casu, se u vostru prugramma ùn prevede micca di chiusu u documentu cù una password - pudete fà cun prugrammi di terze parti. E megliu di tuttu - aduprà l'archiviu. Giò 7Z o WIN RAR probabilmente installatu nantu à u vostru computer.

Considerà l'esempiu di 7Z (in primu, hè libera, è dopu, cumprende più (test)).

Fate un clic destro in u file, e in a finestra di contestu, selezziunu 7-ZIP-> Add to archive.

Poi una finestra grande piuttostu cumparisce davanti à noi, in u fondu di chì pudete attivà a password per u schedariu creatu. Accendi è entrà.

Hè cunsigliatu di abilità a crittografia di i file (allora un utilizatore chì ùn cunnosce micca a password ùn pò ancu vede i nomi di i file chì si trovanu in a nostra archiva).

Se tuttu hè fattu correttamente, allora quandu vulete aprà l'archiu creatu, vi dumandarà di entrà prima u password. A finestra hè presentata qui sotto.

3. Conclusione

Personalmente, utilizu u primu metudu abbastanza raramente. Per tuttu u tempu aghju "prutettatu" 2-3 file, è solu di trasferisce in a rete per prugrammi di torrent.

U secondu metudu hè più versatili - ponu "ancu fermà" tutti i file è cartulari, è l'infurmazioni in questu ùn seranu micca protette, ma dinò cumpressi, cusì significa una spaziatura menu u discu duru.

À propiu sì, se à u travagliu o in a scola (per esempiu) ùn avete permessu d'usà questi o altri prugrammi, ghjochi, allora ponu esse archiviu cù una password, è di volta in volta estrati da questu è uttenite. U principiu hè di ùn si scurdà di sguassà i dati unarchived dopu à l'usu.

PS

Cumu nascite i vostri file? =)