Installà Windows 7 in un laptop cun UEFI

I DVRs MIO sò un inseme indispensabile per ogni vittura, chì dà u pruprietariu à e informazioni di interesse è cun una massima precisione chì registra ciò chì accade nantu à e strade. Tuttavia, ancu un tale dispositariu in certi casi richiede un aghjurnamentu di software, chì a stallazione di u quale sarà discupratu in più.

Aggiorna MIO DVR

In qualunque mudellu di dispositivi da u fabbricante MIO, pudete aggiornà simultaneamente sia a basa di dati sia u software. Tutti i componenti necessarii in i dui casi ponu esse scaricati da a risorsa ufficiale.

Vede ancu: Scelte una carta di memoria per u DVR

Opzione 1: Aggiorna Database

In a vasta maggioranza di i casi, per u funziunamentu di u MIO DVR, sarà basta à aggiornà u database di fissazione di video, scaricatu prima da u situ ufficiale è cuntenendu informazioni nantu à a situazione di u trafficu. Tuttu u prucedimentu descrittu deve esse ripetutu à l'aiato di novu aggiornamenti à intervalli fino à un mese.

Vai à u situ di supportu ufficiali di MIO

Passu 1: Scaricate

  1. Aduprendu u ligame furnitu da noi, in a pagina di supportu MIO, ampliate u menù "Modelu di Dispositivo".
  2. Da a lista furnita selezziunate u mudellu di a vostra periferica. Mettemu u prucessu di stallazione à l'esempiu di MIO MiVue 688.
  3. Dentro u blocu "Informazioni di riferimento" cliccate nantu à u ligame "Aggiornà a basa di i cumpuli di registrazione di video".

    Nota: ùn installate micca un aghjunghju scaricatariu in precedenza.

  4. Questu aprirà una nova finestra di navigatore web. Appughjà nantu à u pulsante "Download" è selezziunate a situazione adatta in u vostru computer per salvà a basa di dati.

Passu 2: Copia

  1. Chì u database di registrazioni video hè furnitu in un archiviu ZIP, deve esse spacchiatu cù qualchì archiviu pratticu.

    Vede ancu: Archivi aperti in u formatu ZIP

  2. Connettu l'unità flash USB à u PC da u DVR. Pudete aduprà un mezu di archiviazione standard o qualsiasi altra microSD chjucu.
  3. Copia u schedariu scaricatu in u formatu BIN ad un drive flash. Duvete metteva in u cartulare radice senza cartelle supplementari.
  4. Infine, rimuete u dispositivu per a cunnessione successiva à u DVR.

Passu 3: Installazione

  1. Connettu u mezzu di stoccagiu preparatu à u DVR in pricipalmente disconnessu da l'alimentu.
  2. Connettu u dispositiu à u cavu di l'alimentazione è preme u pulsante di accensione. Hè assai impurtante à assicurassi chì a cunnessione sia affidabile, perchè ogni difettu di u prucedimentu durante u prucessu di stallazione pò danneghja significativamente u DVR.
  3. Dopu avè a cunnessione di u dispositivo à a fonte di tensione, l'installazione automatica di u database di registrazione di video comincerà.

Dopu aspittendu per a so terminazione, u dispositiu utilizerà a nova basa di dati. U drive flash deve esse rimpicciutu è stabilisce u standard.

Opzione 2: Aggiornamentu di u Firmware

L'installazione di l'ultima versione di u firmware hè necessariu quandu, per qualunque ragione, MIO ùn funziona micca bè. Sì ancu pussibuli, aduprà una scheda di memoria di dispositivi standard installata in permanenza.

Andate à u situ di MIO Service

Passu 1: Scaricate

  1. Da a lista "Modelu di Dispositivo" Selezziunu u DVR chì vo usa. Alcune specie sò compatibili in ritardo.
  2. In a lista "Informazioni di riferimento" cliccate nantu à u ligame "Aggiornamentu di Software MIO Recorder".
  3. Come ancu, in a finestra di navigatore chì si apre, aduprate u pulsu "Download" e scaricate u schedariu in u vostru computer.

Passu 2: Copia

  1. Aduprendu un prugrammu praticu, sfrutta u schedariu BIN in u file scaricatu.
  2. S'ellu ci vole, legite e istruzioni standard allegate à u file di u firmware principale.
  3. Scurdate a scheda di memoria di u registrer standard è cunnessa à u vostru PC.
  4. Aghjunghje u luggeru BIN citatu in radice di u drive.

Passu 3: Installazione

  1. Scurdà l'unità flash USB da u computer, installatu in u registratore. U putenziale quand'ellu hè cunnessu deve esse spente.
  2. Dopu à quessa, u dispositiu deve esse acceso è monitorà a stabilità di a cunnessione.
  3. Quandu si carica a periferica si sceglieghja automaticamente a possibilità di aghjurnà e di furnisce a notificazione curretta. L'installazione di u novu firmware deve esse cunfirmata cù u pulsante "OK".
  4. Quandu u download hè completo, u DVR pò esse attivatu.

    Nota: U schedariu d'installazione hè automaticamente cancellatu da l'unità flash USB.

Comu pudete vede, u prucessu di stallà una nova versione di firmware ùn hè micca diversa da l'installazione di un database di fixazione video. À st'intestu, stallà l'aggiornamenti micca duvete dighjà di prublemi.

Conclusione

Dopu avè lettu st'articulu, pudete fà fà fà aghjunghje un mudellu di u Dashcam MIO. Inoltre, pudete contattarci à i commenti cun dumande in quantu à u scaricamentu è l'installazione di l'aggiornamenti in corso.