Cumu trasferisce dati da iPhone à Android

A transizione da l'iPhone à Android, a mio parè, hè leggermente più difficiule ch'è in direzzione contrapunta, specialmente sì avete adupratu varie app di Apple per un bellu tempu (chì ùn sò micca rappresentate in a Play Store, mentre Google apps sò in App Store). Tuttavia, u trasferimentu di a maiò parte di i dati, in primis cuntatti, calendarii, foto, video è musica hè pussibule è hè pussibule fà.

In questu guida ghjudicate cumu trasferisce dati impurtanti da l'iPhone à Android quandu si sposta da una piattaforma à l'altru. U primu metudu hè universale, per qualunque telefono Android, u secondu hè specificu per i telefoni moderni di Samsung Galaxy (ma permette di spostà più dati è più pratici). Ci hè ancu un manuale separatu nantu à u trasferimentu manualu di contatti: cumu trasferisce i contatti da iPhone à Android.

Trasferisce cumminute, calendarii è foto da iPhone in Android cù Google Drive

L'app di Google Drive (Google Drive) hè dispunibule per Apple è Android, è, tra l'altro, permette di carregà in i vostri contatti, calendarii è foto in u nube di Google, è poi scaricà li à un altru dispositivo.

Questu pò esse fattu cù i seguenti passi simplici:

  1. Installate Google Drive da l'App Store di u vostru iPhone è accede à u vostru contu di Google (u listessu chì sarà adupratu in Android. Se ùn avete micca creatu stu conti, creà lu in u vostru telefono Android).
  2. In l'applicazione Google Drive, cliccate nantu à u pulsante di menu, è cliccate nantu à l'icona di u marce.
  3. In l'impostazioni, selezziunate "Backup".
  4. Accende l'elementi chì vulete copiare in Google (è dopu à u vostru telefonu Android).
  5. In u fondu, cliccate "Start Backup".

In realtà, tuttu u prucessu di trasferimentu hè finitu: se andate nantu à u vostru dispositivo Android cù u listessu contu chì avete abituatu, tutti i dati saranu automaticamente sincronizzati è dispunibuli da aduprà. Se vulete puru trasferisce a musica acquistata, questu hè in l'ultima sezione di u manuale.

Utilizendu Samsung Smart Switch per trasferì dati da iPhone

Nant'à i telefoni smart Android di Samsung Galaxy ci hè una occasione di più per trasferisce i dati da u vostru vecchio telefonu, ancu da l'iPhone, chì ti permette di accede à dati più impurtanti, ancu quelli chì ponu esse trasferiti da un mezu à stissu hè difficiule (per esempio, note di iPhone ).

I passi di trasferimentu (testati nantu à u Samsung Galaxy Note 9, ghjè u travagliu in un modu simile per tutti i telefoni moderni di Samsung) saranu i seguenti:

  1. Andate in Settings - Cloud and Accounts.
  2. Aprite u Smart Switch.
  3. Sceglite cumu si trasferisce i dati - via Wi-Fi (da u vostru contu iCloud, induve l'iPhone deve esse salvatatu, vede Cumu fà un backup di l'iPhone) o via u cavu USB direttamente da l'iPhone (in questo casu, a velocità hè più alta, cum'è più trasferimentu di dati sarà dispunibule).
  4. Fate un clic nantu à "Prendi", è dopu sceglite "iPhone / iPad".
  5. Quandu trasferisce da iCloud via Wi-Fi, dà bisognu di entrà e informazioni di login per u vostru contu iCloud (è, forse, u codice chì sarà visualizatu in l'iPhone per l'autenticazione à dui fattori).
  6. Quandu trasferisce i dati via un cavu USB, plug-in, chì si vederà in l'imagine: in u mo casu, l'adattatore USB-C-USB inclusu hè statu collegatu à a Nota 9, è l'iPhone hà includutu un cavu Lightning. Nantu à u iPhone, dopu a cunnessione, avete bisognu di cunfirmà a fiducia in u dispositivo
  7. Sceglite i dati chì avete bisognu à scaricà da iPhone à Samsung Galaxy. In caso d'usu di i cavi: i contatti, i messaghji, u calendario, le note, i segnalibri è l'impostazioni / e-mail, le sveglie salvate, i cunfusioni di Wi-Fi, u sfondi, a musica, e foto, i video è altri documenti sò dispunibili. È ancu, se avete già logu in u vostru contu di Google in Android, app chè dispunibule per iPhone è Android. Cliccate nantu à u bottu invie.
  8. Aspettate chì u trasferimentu di dati da iPhone à telefuninu Android sia finitu.

Comu pudete vede, aduprendu stu metudu, pudete trasferisce assai rapidamente quasi tutti i vostri dati è file da iPhone à dispositivi Android.

Ulteriori informazioni

Se avete usatu un abbonamentu Apple Music in l'iPhone, ùn puderete micca esse capace di traspurtallu via cavu o altra cosa: Apple Music hè a sola applicazione di Apple chì hè dispunibule ancu per Android (pò esse scaricatu da u Play Store), è a vostra abbonamentu à Sarà attivu, oltre à l'accessu à tutti i album o tracce acquistate prima.

Inoltre, se aduprate nuvule "universali" di nube per u iPhone è Android (OneDrive, DropBox, Yandex Disk), l'accessu à dati cume foto, video è ancu altri di u novu telefonu ùn serà micca un prublema.