Andy

Emulatori di Android sò una cosa interessante è multifunzionale. Prima di tutti, sò destinati à sviluppatori è tester (cum'è u prugramma ufficiale cumpliatu cù l'Android SDK), è solu per l'utenti curiosi. Per l'ultimu e destinatu eroe di sta recensione - l'emulatore Andy.

Run applicazioni Android in PC

Per a pussibilità di sta opportunità, i utilizatori installanu un software di emulazione nantu à i so computer. Andy affronta cù questu travagliu perfettamente.

Inoltre, pudete installà i prugrammi in l'emulatore direttamente da u vostru PC - tutti i file di installazione di u furmatu APK sò automaticamente associati à Andy.

L'unica limitazione hè a versione Android - ci hè una immagine installata 4.2.2 Jelly Bean, chì hè obsoleta in lu momentu di scrittura. Sviluppatori, per quessa, promettenu aggiornà prestu.

Paesaggi paisaghji è ritratti

Una caratteristica conveniente di l'emulatore hè a capacità di cambia tra i modi di paisaghju è di ritratti.

Questu hè praticabile se u ghjocu o l'applicazione chì fate ùn supporta micca pasticche chì funziunanu soprattuttu in modu paisaghju.

Play Market da a scatula

A differenza di assai altri emulatori, Andy hà un app store preinstallatu di Google Play Store.

Assai tutte e funzionalità di u magazinu sò dispunibuli: pudete installà, eliminà o aggiornà liberamente e applicazioni.

Per u funziunamentu normale di Play Store, avete bisognu di un account Google connessu. Pudete aduprà quelli esistenti.

Giochi

A maiò parte di i ghjochi funzionanu bè è perfettamente in Andy. Per esempiu, u populu jocu di Arcade Climb Racing Racing nantu à un emulatore hè solu simplexu.

Altri ghjoci andanu ancu senza prublemi - pudete ancu esegui pesanti 3D, cum'è Modern Combat o Asphalt. L'unichi limiti è a putenza di l'hardware di u vostru PC.
Un primu interessante da Andy hè u ghjocu di carte di Hearthstone preinstituu da Blizzard.

Dispositiu cum'è emulatore cuntrollu

Una di e funzioni principali di Andy è a capacità di gestisce u prugramma cù un telefonu o un tablet.

Questa funzione hè utile in ghjochi chì usanu sensori cume un giroscopu o un accelerometru. A sincronizazione si faci da una applicazione particulare chì pò esse scaricata da u Play Store.

Gestione

U dispositiu di cuntrollu principale hè un mouse di l'urdinatore, chì funziona cum'è un dito nantu à un smartphone o tablet. Se avete un tablet in esecuzione di Windows, ùn avete ancu bisognu di un mouse - pudete aduprà u touchscreen di u dispositivo.
In più, u prugramma sustiene a tastiera o l'input di gamepad - sta impostazione hè dispunibule dopu cliccatu in l'icona a freccia in u fondu di a finestra di lavoro.

Virtues

  • L'applicazione hè cumplettamente libare;
  • A lingua russa hè installata per difettu;
  • Tutte e funzioni di u dispositiu Android in u vostru PC;
  • Praticità è facilità di installazione.

Inconvenienti

  • Versione obsoleta di Android;
  • Elevati requisiti di sistema;
  • Ùn sustiene micca Windows XP.

Secunnu i sviluppatori di l'emulatore, Andy riprende cù precisione l'esperienza di aduprà u dispositivo in Android. Cum'è pussutu vede, sta dichjarazione hè vera vera - Andy hè u più faciule di tutti i emulatori di Android esistenti nant'à u PC à aduprà è ad aduprà.

Scaricate Andy per Free

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale