Cumu disattivà UAC in Windows 10

U Account Account di u Utente o UAC in Windows 10 vi avvisa quandu si principienu i prugrammi o eseguite azzioni chì richiedenu diritti amministrativi nantu à u computer (chì significa di solitu chì un prugramma o azzione cambià e impostazioni di u sistema o file). Questu hè fattu per pruteghjite da e azzioni potenzialmente periculose è lanciate un software chì pudia danneghja u computer.

Per difettu, UAC hè abilituatu è richiede conferma per tutte l'azzioni chì puderebbenu afectà u sistema operativu, tuttavia pudete disattivà UAC o configurà e so notificazioni in un modu conveniente. À a fine di u manuale, ci hè ancu un video chì mostra dui modi di disattivà u cuntrollu di Windows 10.

Nota: Sì ancu cù u cuntrollu di cuntabile disattivatu, unu di i prugrammi ùn inizià micca cù un messaghju chì l'administratore hà bluccatu l'esecuzione di sta applicazione, sta istruzzione deve aiutà: L'applicazione hè bloccata per u scopu di a sicurezza in Windows 10.

Disabilite u Cuntrollu di l'Utente d'Utente (UAC) in u pannellu di cuntrollu

U primu modu hè di aduprà l'elemento corrispondente in u pannellu di cuntrollu di Windows 10 per cambià e impostazioni per u cuntrollu di l'utente. Fate un clic destro in u menu Start è seleziona l'elemento di Pannello di controllo in u menù contestuale.

In u pannellu di cuntrollu in cima à destra in u campu "Vede", selezziunu "Icone" (micca e Categorie) è selezziunate "conti Utenti".

In a prossima finestra, cliccate nantu à l'elementu "Modifica l'impostazioni di cuntrollu di cuntenutu" (questu azione richiede diritti di amministratore). (Pudete ancu fà vede à a finestra di diritta più veloce - cliccate nantu à i tasti Win + R è inserisci UserAccountControlSettings in a finestra "Run", allora preme Invescia.

Ora pudete configurà manualmente u travagliu di u Cuntrolu di l'Utente Utente o disabilite uAC di Windows 10, per ùn riceve micca altre notifiche da u. Basta à sceglie una di e opzioni per a configurazione UAC, di cui sò quattru.

  1. Informi sempre chì e applicazioni anu provatu à installà un software o quandu cambiate impostazioni di l'ordinatore - a più sicura opzione per ogni azzione chì pò cambià qualcosa, è ancu per e azzioni di prugrammi di terze parti, ricevi una notificazione à riguardu. L'utenti regolari (micca amministratori) duveranu inserire una password per confermà l'azione.
  2. Notificà solu quandu e applicazioni tentanu à fà cambiamenti in u computer - sta opzione hè stabilita per difettu in Windows 10. Ci hè chì l'azzioni di prugramma sò solu controllate, ma micca e azzioni di l'utente.
  3. Notificà solu quandu e applicazioni tentanu à fà cambiamenti in u computer (ùn scurisci u desktop). A differenza di u paragrafo precedente hè chì u desktop ùn sia micca oscuratu o bloccatu, chì, in certi casi (virus, trojani) pò esse una minaccia di sicurezza.
  4. Ùn mi ne avvià micca - UAC hè disattivatu è ùn annunzia micca nantu à alcun cambiamentu in a configurazione di l'ordinatore iniziata da voi o prugrammi.

Se tu decidite di disattivà u UAC, chì ùn hè micca praticosa sicura, avete da tene molto attenta in futuro, poichè tutti i prublemi avranno u listinu accesso à u sistema cum'è voi, mentri UAC ùn vi informarà se ne piglia troppu nantu à stessi. In altre parole, se a ragione per a disattivazione di UAC hè solu in casu chì "interferisce", aghjò cun tuccazione ferma.

Modifiche e impostazioni UAC in l'editor di u registru

A disabilitazione di UAC è di selezzione di una qualsiasi di e quattru opzioni per esecuzione di u Cuntrollu di l'Utente di l'Utente di Windows 10 hè ancu pussibule usando l'Editor di u Registru (per lanciari, cliccate Win + R nantu à a tastiera è digià regedit).

E impostazioni UAC sò determinate da trè chiavi di registru situate in a sezione HKEY_LOCAL_MACHINE SOFTWARE Microsoft Windows Windows CurrentVersion Politiche

Vai à sta sezione è trova i parametri DWORD seguenti in a parte diritta di a finestra: PromptOnSecureDesktop, EnableLUA, ConsentPromptBehaviorAdmin. Pudete cambià i so valori cù u dopu cliccatu. Dopu, aghju fornisce i valori di ognuna di e chiavi in ​​l'ordine in cui sò specificate per e differenti opzioni per avvisi di cuntrollu di cunte.

  1. Sempre avvisate - 1, 1, 2 rispettivamente.
  2. Avvisate quandu e applicazioni tentanu à cambià i parametri (valori predefiniti) - 1, 1, 5.
  3. Notifichevi senza scruceva a schermata - 0, 1, 5.
  4. Disabilite UAC è avvisà - 0, 1, 0.

Pensu chì qualchissia chì pò dà u cunsiderazione di disattivà UAC in certe circostanze sarà capace di capisce ciò chì hè ciò chì, ùn hè micca difficiule.

Come disabilitare UAC Windows 10 - video

Tuttu u listessu, un pocu più concisu, è in u stessu tempu più chjaramente in a video sottu.

In conclusione, mi permetti di ricurdarvi una volta: ùn mi raccomunisce disattivà u cuntrollu di l'account di utilizatore in Windows 10 o in altre versioni di l'OS, à solu se ùn cunniscite assolutamente ciò chì avete bisognu da è ancu un utente experimentatu.