Cume si pudè rimuovere i vecchi driver di Windows

Quandu installate (aggiornendu) i driver di dispositivi Windows, copie di vechje versioni di piloti restanu in u sistema, occupendu spaziu di u discu. È questu cuntenutu pò esse cancellatu manualmente, cum'è dimustratu in l'istruzzioni sottu.

Se a rimozione di i vecchi piloti di Windows 10, 8 è Windows 7 interessatu à i contesti cumuni per rimuovere vecchi driver di schede video o dispositivi USB, vi pruponi l'usu d'istruzzioni separate nantu à stu tema: Cumu rimuovere i driver di schede video, U computer ùn vede micca l'unità flash USB è altri dispositivi USB.

U novu nantu à u listessu argumu ponu esse materiale utile: Cumu creà un backup di i piloti di Windows 10.

Rimuovi vecchie versioni di driver cù Pulitura di Dischi

In tutte l'ultime versioni di Windows, esiste un utilità di pulizia di dischi integrata, chì hè dighjà scritta in stu situ: Utilizendu a utility di pulizia di u discu in modalità avanzata, Cumu pulisce u discu C da i file inutili.

U stissu strumentu ci da a capacità di rimuovere facilmente i vecchi driver Windows 10, 8 o Windows 7 da un computer. Per fà quellu, seguite sti passi.

  1. Eseguite "Pulizia di Dischi". Premete i tasti Win + R (dove Win hè una chjave cù u logo di Windows) è entra cleanmgr in a finestra Run.
  2. In l'Utilità di Pulizia di Dischi, cliccate nantu à u bottu "Rimuova i File di Sistema" (per chì tu abbia diritti di amministratore).
  3. Verificate "Paketti di Driver di Dispositivo". In a mo schermata, questu articulu ùn occupa micca spaziu, ma in certi casi a taglia di i driver salvati pò allargà parechji gigabyte.
  4. Cliccate "OK" per cuminciare a rimuovere i vecchi driver.

Dopu un pocu prucessu, i vecchi piloti sò stati rializati da u memoria di Windows. Tuttavia, tene à mente chì in questu casu, in e prupietà di driver in u Gestore di Dispositivi, u pulsante "Rinvità" diventerà inattivu. Se, cum'è in a screenshot, i pacchetti di driver di a dispositiva occupanu 0 byte, quandu in fattu ùn hè micca u casu, aduprà a istruzzione seguente: Cumu scintà a cartella DriverStore FileRepository in Windows 10, 8 è Windows 7.