Cume aprite porte in router NETGEAR JWNR2000?

Pensu chì parechji utenti principianti anu sentu parlà chì stu o quellu prugramma ùn funziona micca, chì i porti ùn sò micca “trasmessi” ... Di solitu, sta parola hè aduprata da utilizatori più esperti, questu operazione hè chjamata "porta aperta".

In questu articulu discurremu in dettaglio cume apri porte in un router NETGEAR JWNR2000. In molti altri router, l'impostazione sarà assai simile (a propositu, pudete esse interessatu à un articulu nantu à a creazione di porti in D-Link 300).

Per cumincià, avemu bisognu di entrà in a configurazione di u router (questu hè ancu ripetutamente analizzatu, per esempiu, in a configurazione di Internet in NETGEAR JWNR2000, cusì omu di stu passu).

Hè impurtante! Avete bisognu di aprite u portu à un indirizzu IP specificu di un computer in a vostra rete locale. U fattu hè chì se avete più di un dispositivo connessu à u router, allora i indirizzi IP pò esse differenti ogni volta, cusì u primu fattu di fà hè d'assignà una indirizzu specifica (per esempio, 192.168.1.2; 192.168.1.1 - è megliu à ùn pigliò Siccome questu hè l'indirizzu di u router stesso).

Assignà un indirizzu IP permanente à u vostru computer

A sinistra in a colonna di tabulazioni ci hè una cosa simule "dispositivi cunnessi". Aprite è guardate attentamente a lista. Per esempiu, in u screenshot sottu, solu un computer hè attualmente cunnessu cù l'indirizzu MAC: 00: 45: 4E: D4: 05: 55.

Eccu a chjave chì avemu bisognu: l'indirizzu IP attuale; à propositu, si pò fà basatu per chì sia sempre attribuitu à stu computer; stesso nome di dispositivo, per chì pudete sceglie facilmente da a lista.

À u fondu in a colonna di sinistra ci hè una scheda "Impostazioni LAN" - so.e. Impostazione LAN. Vai à essa, in a finestra chì si apre, cliccate nantu à u bottu "aghjettu" in e funzioni di riservazione di indirizzu IP. Vede u screenshot sottu.

Ulteriormente in a tavula vedemu i dispositivi attuali cunnessi, selezziunu quello chì hè necessariu. À propositu, u nome di l'apparatu, l'indirizzu MAC hè dighjà familiarità. Appena sottu à a tavula, inserite l'IP, chì sarà sempre attribuitu à u dispositivo sceltu. Pudete lasciare 192.168.1.2. Fate un clic u aghjunghje u rimprendu u router.

Tuttu, adesso u vostru IP hè diventatu permanente è hè u tempu di passà a configurazione di i porti.

Cume aprite una porta per Torrent (uTorrent)?

E vedemu un esempiu di cume aprite un portu per un prugramu famosu cumu uTorrent.

A prima cosa da fà hè di mette in u parametru di u router, selezziunate a scheda "Rinvenimentu di Portu / Inizio di Portu" è in u fondu di a finestra cliccate nantu à u bottu "aghjunghje u serviziu". Vede ancu sottu.

Dopu, inserisci:

Nome di u serviziu: qualunque cosa ti piace. Aghju propositu di introdurà "torrent" - ghjustu per chì pudete ricordà senza altru se andate in sti regolazioni à mezu un annu, chì tipu di regula hè questu;

Protocollo: se ùn sapete micca, lasciate cum'è TCP / UDP predefinita;

A porta di inizio è di fine: pò esse trovu in l'impostazioni di u torrent, vede appena sottu.

Indirizzu IP di u servitore: l 'indirizzu IP chì avemu attribuitu à u nostru PC in a rete locale.

Per scopre u portu di u torrent chì avete bisognu di aprà - vai à i parametri di u prugramma è selezziunate l'elemento "cunnessione". Dopu vedi a finestra "Incoming Port". U numeru chì hè indicatu è esiste un portu per apri. Sottu, in a screenshot, u portu hè uguale a "32412", allora li apru in l'impostazioni di u router.

Hè tuttu. Se andate avà da a sezione "Rinvenimentu di Portu / Inizio di Portu" - allora vedite chì a nostra regula hè in a lista, u portu hè aperto. Perchè i cambiamenti entranu in vigore, potete dà bisognu à riavvià u router.