Apertu u documentu ODT

Pudete lassà u vostru contu Odnoklassniki à qualchì tempu è entrà u ritornu. Ùn hè micca bisognu chiusu a tabulazione cù u situ, ma piuttostu aduprà un bottinu speciale. Per accede à un altru utilizatore di u vostru computer cù u vostru contu, avete bisognu di lasciare a vostra pagina.

Cume per uscà da i so compagni di classe

A volte, u prucessu di lasciare a rete sociale hè cumplicatu da u fattu chì un bottinu speciale "Esce" micca in u situ o ùn funziona. In questi casi, avete da risolve i prublemi da u latu di l'utente o di u situ. Sì u malfunzionamentu di questu seconda, i visitatori di a rete sociale ponu aspettà solu per i sviluppatori per riparà tuttu.

Metudu 1: Output Standard

Qualcosa cum'è quì hè un insignamentu passo-passo per escia da Odnoklassniki, se u pulsante "Esce" funzionà bè:

  1. Pie nant'à a destra suprana di u schermu. Ci vole à avè un ligolu di testu in picculu. "Esce". Cliccate nantu à sta.
  2. Confirmate e vostre intenzioni.

Metudu 2: Fighje a cache

Questu metudu hè u più efficace è cunsigliatu per i seguenti motivi:

  • Dopu avete pulitu, uscierà tutti i conti chì sò stati aperti in u navigatore;
  • Se u bottinu hè scesu "Esce" hè cunnessu cù u fattu chì u navigatore sia "attaccatu", allora questu metudice aiuterà à evità i prublemi cù a prestazione di Odnoklassniki in un prossimu futuru.

A compensazione di cache hè fatta eliminendu "Stories" in u navigatore. Merita di ricordà - stu prucessu in tutti i navigatori hà e so caratteristiche. In questu manuale, vedemu cume si smetta "Storia" in Yandex Browser è Google Chrome:

  1. Prima ci vole à andà à a tab "Stories". Combinazione di Ctrl + H renderà veloce. Puru chì a combinazione ùn funziunami, aduprà u menu di u menù di u navigatore, induve vene "Storia".
  2. Nant'à a pagina chì si apre, truvà l'elemento "Cancella storia". Hè sempre sopra a lista di pagine è siti chì avete visitatu prima. Tuttavia, in Browser Yandex li pudete truvà da u latu dirittu, è in Google Chrome - da a sinistra.
  3. Per una pulizia adatta di a cache, si cunsultava di lascià i marchi di spuntà davanti à tutti l'articuli selezionati per difettu. Pudete ancu controllà altri elementi, per esempiu, "Logins and Password"affinchì dopu a logout di Odnoklassniki tutti i dati nantu à u vostru contu in stu navigatore sò cancellati.
  4. Una volta sceltu tutti l'ogni necessarii, aduprate u pulsante "Cancella storia". Dopu, obnoklassniki aprirà daverà una pagina di login, per cunsiderà chì avete lasciatu cunessu u vostru contu nantu à sta rete sociale. Ma pudete entrà in ogni momentu inserendu a combinazione di login-password in i campi adatti.

Metudu 3: Scale a Pagina

Se avete a navigà in un vechju monitor cù una risoluzione assai scarsu, allora valeu da considerà - u ligame di uscita ùn pò esse mostratu per u mutivu chì u situ ùn hè micca simu inclusu nant'à u schermu. In stu casu, in quantu à u pulsu di uscita mancante, altri elementi di u situ ponu esse visualizati in furia è / o scuppiscenu l'altru.

Per risolve u risicu, ghjè raccomandatu di pruvà à scala a pagina, da rende più chjura. Per fà quessa, aduprà a combinazione di tasti Ctrl-. Sferghje fino à chì tutti l'elementi nantu à u situ sò visualizati normalmente, è u ligame "Esce" ùn apparecerà nè l'angulu in alto di a pagina.

Se a combinazione di tasti ùn funziona micca, allora attenta à a parte superiore a destra di a finestra di u navigatore. Dunque ci vole à cliccà nantu à l'icona di trè strade, poi aduprate u pulsu "-" per scansione.

Per sapè di più: Cumu adattà a scala in Odnoklassniki

Metudu 4: Cancellà i file junk

I detriti cumulati in u sistema è u registru in rari casi ponu aiutà a prumove l'inoperabilità di certi elementi di lu situ, per esempiu, i tasti "Esce" in Odnoklassniki. Di norma, dopu eliminazione di file temporanei è errori di registru in tutti i navigatori, vi uscierà di a vostra pagina senza aduprà u ligame "Esce". In du futuri, se fate una pulizia regula di u computer, allora ùn avete micca problemi à entrà è usciri da Odnoklassniki è per altre reti sociali.

Consideremu prima cum'è pulisce u computer da e spezie ordinarie cù u prugramma CCleaner. Questu prugramma hà una versione gratuita, pienu tradutta in rusa, abbastanza simpatica da aduprà. L'istruzione passo per passo hè simule:

  1. Dopu avè l'apertura di u prugramma in u menu verticale di sinistra, selezziunate a piastrella chì si chjama "Pulizia".
  2. Inizialmente, avete bisognu di rimuove tutte l'ordine in u tab "Windows". Aprite u situu (situatu in cima) è postu spiccce di cume da fà quesse l'elementi chì volete cancellà. Se ùn capite micca qualcosa in stu, allora lasciate tuttu cum'è è (per difettu, i elementi di più basali è usate spessu sò stati annunziati).
  3. Ora cliccate nantu à "Analisi" avà un scansione di un computer per i file ciarphe.
  4. A scansione di solitu cunsulta micca più di un paru di minuti (u tempu dipende da a quantità di spazzatura è da a velocità di un computer in particulare). Appena hè finitu, u bottinu diventa disponibile. "Cancella", aduprarala per rimuovere i file indebiti.
  5. A pulizia dura circa u listessu cum'è analisi. Una volta finitu, pruvate à torna à Odnoklassniki. Dopu, dopu à questione, ti mancà automaticamente da a vostra pagina, allora accede dinò è verificà chì u pulsu funzi di normale. "Esce".

Metudu 5: Esce da u telefonu

Se à u mumentu tu stassi assestatu in Odnoklassniki da un telefonu è avete bisognu di lasciare u vostru contu, allora usa questu zuccheru (pertinente per l'applicazione mobile Odnoklassniki):

  1. Spostà a cortina ind'i tempi, fà un gestu à a destra di u bordu sinistru di u schermu.
  2. Fate una lista chì sarà in u menù di sinistra chì vene à a fine. Deve esse un articulu "Esce". Usate lu.
  3. Conferma chjave.

Vede ancu: Paremu da u gruppu in Odnoklassniki

Pudete abbandunà Odnoklassniki senza prublemi ancu se u bottinu "Fuori" si rifiuta di travaglià.