Cumu scopre a temperatura di una scheda video

Bonu ghjornu à tutti.

Una scheda video hè unu di i componenti principali di ogni computer (in più, nantu à cui i ghjucari micca spalancati li piaceru) è micca raramente, u mutivu instabile di u PC hè a tardaria di sta dispositiva.

I principali sintomi di u surriscaldamentu di u PC sò: i gelati frequenti (soprattuttu quandu diversi ghjochi è prugrami "pesanti" sò attivati), riavanu, l'artefichi pò apparìri à u schermu. In i portatili, si pò sentite cumu si sona u rumu di u travagliu di i cooler, è sentite u riscaldamentu di u casu (di solitu da u latu sinistro di u dispositivo). In questu casu, si consiglia di primu avè a attenzione à a temperatura (surriscaldamentu di l'apparecchiatura aghjuntu a so vita di travagliu).

In questu articulu relativamente scassu, aghju volutu toccà a questione di a determinazione di a temperatura di una scheda video (longu in a strada, è à l'altri dispositivi). È cusì, principiamu ...

Piriform Speccy

Produttore Website: //www.piriform.com/speccy

Utilità assai cool permette di scopre rapidamente è facilamente tante informazioni nantu à u computer. Prima, hè libera, è dopu, l'utilità funziona subitu - so.e. ùn ci hè micca bisognu di configurà qualcosa (ghjustu affucà), è, terzu, permette di determinà a tempera di micca solu a scheda video, ma ancu altri componenti. A finestra principale di u prugramma - vedi fig. 1.

In generali, aghju raccomandatu, à a mo opinione, chì questu sia una di i migliori utilità libere per ottenere l'infurmazioni nantu à u sistema.

Fig. 1. Definizione di t in u prugramma Speccy.

CPUID HWMonitor

Website: //www.cpuid.com/softwares/hwmonitor.html

Un'altra utilità interessante chì ti permette di scovà una muntagna di informazioni nantu à u vostru sistema. Funziona senza difetti nantu à qualchi computer, urdinatori (netbooks) è altri dispositivi. Suppone tutti i sistemi Windows forti: 7, 8, 10. Ci sò versioni di u prugramma chì ùn anu micca necessità di esse installatu (le cosiddette versioni portatili).

À propiu sì, chì altra cosa hè praticabile in questu: mostra i temperature minime è massime (è micca solu l'attuale, cum'è l'utilità precedente).

Fig. 2. HWMonitor - a temperatura di a scheda video è micca solu ...

HWiNFO

Website: //www.hwinfo.com/download.php

Probabilmente, in questu utilità pudete avè alcuna informazione nant'à u vostru computer à tutti! In u nostru casu, ci interessa a temperatura di a scheda video. Per fà quessa, dopu in esecuzione di questu utilità, cliccate nantu à u pulsante Sensors (vedi Fig. 3 un pocu più tardu in l'articolo).

Dopu, l'utile cumincerà à monitorà è monitorà u statu di a temperatura (è altri indicatori) di i vari componenti di u computer. Ci hè ancu i valori minimi è massimi, chì l'utilità si ricorda automaticamente (chì hè praticu assai in certi casi). In generali, vi pruponi di fà!

Fig. 3. Temperatura in HWiNFO64.

Determinazione di a temperatura di a scheda video in u ghjocu?

Semplice abbastanza! Aghju chjoveru aduprà l'ultima utilità che a raccomandazione sopra - HWiNFO64. L'algoritimu hè semplice:

  1. lanciate l'utilità HWiNFO64, aprite a sezione Sensors (vedi fig. 3) - dopu basta à minimizà a finestra cù u prugramma;
  2. dopu inizià u ghjocu è ghjucà (per un certu tempu (almenu 10-15 min));
  3. dopu minimizà u ghjocu o u chjate (premete ALT + TAB per minimizà u ghjocu);
  4. in a colonna massima vi sarà indicata a temperatura massima di a scheda video chì era durante u vostru ghjocu.

In realtà, questu hè abbastanza una opzione semplice è faciule.

Cosa deve esse a temperatura di a scheda video: normale è critica

Una quistione piuttostu cumplicata, ma hè impussibile ùn tuccallu in u quadru di questu articulu. In generali, i limiti di temperatura di a "normalità" sò sempre indicati da u fabbricante è per i mudelli di schede video (naturalmente) - hè differente. Se prendemu in tuttu, allora mi selezziunu parechji spazii:

normale: sarebbe bellu chì a vostra scheda video in u PC ùn sia micca calda sopra 40 Gy. (à u tempu di nuvagliu), è à una carica ùn superiore à 60 Gr. Per i portatili, a portata hè leggermente più alta: cun un semplici 50 Gy. Ts., In ghjochi (cun ​​carica seria) - micca più di 70 Gy. In generale, cù i portatili, tuttu ùn hè micca cusì chiaru, ci pò esse troppa differenza trà i diversi fabricanti ...

micca raccomandatu: 70-85 Gr.TS. A una tale temperatura, a scheda di video sarà prubabilmente uguale cum'è una normale, ma ci hè un risicu di un fallimentu prima. Inoltre, nimu ùn hà micca annullatu variazioni di temperatura: quandu, per esempiu, in estate, a temperatura fora di a finestra salita più altu di u solitu - a temperatura in u casu di a muvole cumincerà automaticamente à crescia ...

critica: tuttu u più di 85 gr. Mi riferiscu à e temperature critiche. U fattu hè chì già à 100 Gr. Ts. Per parechje carte NVidia (per esempiu), un sensore hè attivatu (malgradu u fattu chì u fabbricante pretende qualchì 110-115 di u centu). A temperature sopra u 85 Gr. Aghju da suggerisce di pensà à u prublemu di u surghjugamentu ... Subitu in fondo à dà una coppia di link, perchè questu topic hè abbastanza spiccatu per questu articulu.

Cosa fate se u laptop hè troppu surriscaldatu:

Cumu riduce a temperatura di i cumpunenti di PC:

Pulizia per pulitore di pulse:

Verificà a scheda video per stabilità è prestazioni:

Aghju tuttu. Bona grafica u travagliu è ghjochi freschi 🙂 Buona fortuna!