In più di u scambiu di schedari stessa, a funzione più impurtante di torrents hè u scaricamentu sequenziale di file. Quandu scarichi, u prugramma clientela sceglie fragmenti scaricabili da solu.
Di norma, questu scelta dipende da quantu sò dispunibili. Di solitu i frammenti sò carichi in ordine casuale.
Se un grande file hè scaricatu à basse velocità, allora l'ordine di carregà i frammenti ùn hè micca assai importante. Tuttavia, se a velocità di trasmissione di dati hè altu è, per esempio, un film hè caricatatu, allora u scaricamentu sequenziale permetterà di visualizzare a parte salvata immediatamente, senza aspettà chì u video sia carregatu cumpletamente.
U primu client torrent per furnisce quest'upportunità, diventa Mu-torrent 3.0. Caricava i primi pezzi in una riga è puderia immediatamente riprudisce a parte scaricata. A visione hè stata fatta in u lettore VLC.
Quandu guardate u video, un ulteriore scaricamentu nantu à u tampone hà continuatu, cusì l'uttore avia in permanenza un novu articulu di materiale video.
In e versioni di u clientu sopra u 3.4, sta caratteristica (integrata) manca. Ciò hè da u fattu chì u client torrent pò distribuisce à a rete solu quelle parti di u schedariu chì avianu dighjà scaricatu.
In u casu di u carregatu sequenziale, u prugramma scarica i fragmenti à volta per assicurà un accessu rapidu à u lettore. A parte restante sta aspettendu u so turnu è ùn sò micca dispunibili per a distribuzione. "Questu hè contru à u principiu stessu di e reti p2p" - Quessi sò sviluppatori.
Ma cum'è si hè scumittutu, pudete ghjucà à i film scaricatu cambendu solu una coppia di impostazioni nascoste.
E impostazioni nascoste sò invocate cumprate: tenemu premuta a combinazione di tasti MAJ + F2, aprite u menu di configurazione è andate à "Avanzate" (Avanzate).
Chiavi rilasciate è trovanu du parametri: bt.sequential_download è bt.sequential_files. Modemu a so significazione cù false on veru.
Per vede u video scaricatu, ghjustu trascinà u lima à a finestra di lettore (testata in VLC è KMP). Sicondu a configurazione di u clientela, u schedariu pò avè una estensione .! ut, o un altru rispettu à u schedariu video (micca un file torrent!).
Comu pudete vede, l'impostazione di uTorrent per u scaricamentu sequenziale è a visione di u video ùn pò daveru nisuna difficoltà, malgradu u fattu chì i sviluppatori anu statu ufficialmente disattivatu sta funzione.