À l'età di a tecnulugia di l'infurmazione, una di e funzioni più impurtante per una persona hè a prutezzione di l'infurmazioni. I computer sò assai stretti in a nostra vita chì si fidenu di u più preziosu. Per pruteghje i vostri dati, sò state inventate parole d'accessu, verifiche, criptografia è altri metudi di prutezzione. Ma una centu per centu di garanzia contr'à u so furzu ùn pò dà à nimu.
Una di e manifestazioni di preoccupazione per l'integrità di e so infurmazione hè chì sempre più utilizatori vanu sapè chì i so Pc ùn anu accuminciati quandu sò stati fora. È questu ùn hè micca parechje manifestazioni paranoiche, ma una necessità vitale - da a vulintà di cuntrullà u tempu passatu à l'ordinatore di un zitellu à i tentativi di calà di creda di creda à i so cumpagni chì travaglianu in u stallu. Dunque, questu questu merita una considerazione più dettagliata.
Cume per scopre quandu u computer si chjama
Ci hè parechje maniere di scopre quandu u computer era in ultima volta accunsentitu. Questu pò esse fattu à mezu à i mezi previsti in u sistema operativu è usando un software di terze parti. Fighjà nantu à elli in più dettu.
Metudu 1: Linea di Commandu
Stu metudu hè u più simplici di tutti è ùn hà micca bisognu di trucchi speciali da parte di l'utente. Tuttu hè fattu in duie passi:
- Aprite a linea di cumandate in ogni modu pratice per l'utente, per esempiu, aduprendu a combinazione "Win + R" programma a lancia di u lanciu è inserendu u cumandamentu quì
cmd
. - Inserite in a riga di cume
systeminfo
.
U risultatu di u cumandamentu mostra a piena è l'infurmazione di u sistema. Per avè l'infurmazioni di interesse per noi, dà una attenzione à a linea "Time Boot System".
L'informazioni cuntene in questu, è sarà l'ultima volta chì u computer hè attivatu, senza contà a sessione attuale. A cumpagnia cù u tempu di u so travagliu nantu à u PC, l'utente può facilmente determinà s'ellu ci hè statu in ellu o micca.
L'utenti chì anu avè Windows 8 (8.1) o Windows 10 installatu anu avà à cunnosce chì i dati così ottenuti visualizzanu infurmazioni nantu à l'attivazione attuale di u computer, e micca nantu à u situazione di ibernazione. Dunque, per ottene l'infurmazione senza distorsione, hè necessariu disattivarla completamente via a linea di cumunicazione.
Per di più: cumu spegne u computer via a linea di cumannu
Metudu 2: Cuntinu eventi
Amparate parechje cose interessanti nantu à ciò chì sta accadendu in u sistema, pudete da u log di l'eventi, chì si tene automaticamente in tutte e versioni di Windows. Per ghjunghje, bisogna fà u seguitu:
- Cliccate à diretta nantu à l'icona "U me computer" aprite a finestra di gestione di l'ordinatore.
Quelli utenti per i quali u modu di apparizione di i tasti di sistema nantu à u desktop rimanianu un secretu, o chì semplicemente preferenu un desktop pulitu, pudete aduprà a barra di ricerca di Windows. Ci vene a intrà a frase "Visualizzatore di eventi" e seguitu u ligame in u risultatu di a ricerca. - In a finestra di cuntrollu andate in logs di Windows "Sistema".
- In a finestra à a destra, andate in u menu di i filtri per nascundà l'infurmazioni inutili.
- In l'impostazioni di u filtru di u log eventi in u parametru "Origine di l'evento" valore stabilitu "Winlogon".
A causa di e azzioni scattate, in a parte centrali di a finestra di logu di eventi, i dati nantu à l'ora di tutti gli inputs è outputs da u sistema appareceranu.
Dopu avè analizzatu questi dati, pudete facilmente determinà se qualchì altru hà incluso u computer.
Metudu 3: Politica di Gruppu Locale
A capacità di visualizà un missaghju nantu à u mumentu in cui u computer hè statu fermatu per ultima hè furnitu in a configurazione di e regule di gruppu. Ma per difettu questu opzione hè disattivata. Per abilità, fate u seguitu:
- In a linea di lanciu di u prugramma, digita u comando
gpedit.msc
. - Quandu u editor hà u scurdatu, aprite le sezioni una per una, cum'è illustrata in a screenshot:
- Andà à "Visualizà l'infurmazioni nantu à i tentativi di accesso precedenti quandu un utente accede" è apri cù un doppiu clic.
- Imposta u parametru valore à a posizione "Enabled".
Cume a causa di e impostazioni fatte, un missaghju di stu tipu sarà visualizatu ogni volta chì u computer hè attivatu:
U vantaghju di stu metudu hè chì, in più di monitorà un inizio di successu, l'infurmazioni nantu à quelle azzioni di login chì ùn sò micca visualizati, chì vi farà sapiri chì quellu chì cerca di piglià una password per u contu.
L'editor di Politiche di Gruppu hè solu presentatu in versioni complete di Windows 7, 8 (8.1), 10. In e versioni di basa base è versioni Pro, ùn pudete micca configurà a visualizzazione di messaghji nantu à l'ora di accendi di u computer cun questu metudu.
Metudu 4: Registru
A differenza di u precedente, stu metudu funziona in tutte le edizioni di i sistemi operativi. Ma quandu usanu, bisogna avè bisognu di ùn sbagliò è ùn accatastate micca qualcosa in sistema.
Per fà vede un messaghju nantu à i so up-ups precedenti quandu u computer in escia, hè necessariu:
- Aprite u registru digitendu in a linea di lancia di u prugramma
regedit
. - Vai à la sezione
HKEY_LOCAL_MACHINE SOFTWARE Microsoft Windows Windows CurrentVersion Politiche
- Usendu u clicghju destro di u mouse nantu à a zona libera da destra, creà un novu parametru DWORD à 32 bit.
Avete bisognu di creà un parametru di 32 bit, ancu s'è Windows 64-bit hè installatu. - Nome l'elemento creatu DisplayLastLogonInfo.
- Aprite l'elemento appena creatu è mettite u so valore à unu.
Ora, à ogni partenza, u sistema mostrerà u stissu missaghju nantu à u mumentu di a prima alimentazione di u computer, cum'è descritta in u metudu precedente.
Metudu 5: TurnedOnTimesView
L'utenti chì ùn vogliono scavà nant'à e cunfusioni cunfusioni di u sistema cù u risicu di danneghju u sistema, ponu uttene l'utilità di sviluppatore terzu TurnedOnTimesView per ottene informazioni nantu à l'ultima volta chì li accunsintiu. À u so core, hè un log di eventi assai simplificatu, duve sò solu visualizzati quelli cunnessi cù on / off è riavvesce un computer.
Scaricate TurnedOnTimesView
L'utile hè assai faciule da usà. Basta a spaccà l'archive scaricatu è mandà u file eseguibile, cume tutte e informazioni necessarie saranu visualizzate nantu à u schermu.
Per impostazione predefinita, ùn ci hè nisuna interfaccia in a utilità russa, ma nantu à u situ di u fabbricante, pudete dumandà, ancu di più, u pack di lingua necessariu. U prugramma hè assolutamente libaru.
Quessi sò tutti i modi principali chì pudete scopre quandu u computer era accessu per l'ultima volta. Quale hè preferibile hè di l'utente à decidere.