Cumu mettere una foto nantu à u testu in Photoshop


Instagram hè un serviziu sughjettu estremamente populare, chì a maghjina hè di publicà cartule di scala micca, in gran manera quadrate. Questu articulu mette l'accentu nantu à i metudi chì vi permetteranu di scaricà foto da Instagram à un computer o un smartphone.

Sì avete bisognu di scaricà una foto da Instagram in memoria di u smartphone o in un computer, pudete avà notatu chì u metudu standard ùn pò micca fà a procedura desiderata. U fattu hè chì stu serviziu publicà centinaia di migliaia di foto uniche tutti i ghjorni, è per proteggere i diritti di autore di l'utenti, l'applicazione per u telefuninu è a versione web ùn hà micca a capibilità di salvà foto. Ma ci sò assai altre opzioni per scaricà foto.

Metudu 1: iGrab.ru

Per principiu, cunsideremu u modu più rapidu è più pratice per scaricà foto da u serviziu Instagram, chì hè adatta à tempu à un computer è un telefonu. Questu hè un serviziu in linea gratuito iGrab.

Scaricate in smartphone

  1. Prima di tuttu, avemu bisognu di avè un ligame à l'immagine, chì dopu sarà conservatu in a memoria di u smartphone. Per fà quessa, eseguite l'applicazione Instagram, truvate a foto chì vulete. Tocca nantu à u menù supplementare di menù in u angulu in dirittu superiore è selezziunà l'elemento "Copia u Link".
  2. Per piacè avà a nota chì a copiatura di un link di immagine hè pussibule solu se u profilu di l'utente hè aperto. Se u cuntu hè chjusu, l'elemento desideratu ùn basta micca.

  3. Lanciate qualsiasi browser in u telefonu è andate in u situ di serviziu iGrab.ru. Una volta nantu à a pagina, inserisci u link per scaricà in a casella specificata (di regula, per quessa vi fate un tapu breve nantu ad ellu per attivà l'ingressu, è allora tante per arricrà u menù contestuale cù l'elemento Incolla). Inserite un ligame, cliccate nantu à u bottinu "Truvate".
  4. Dopu un mumentu, una carta di foto compare in u schermu. Subitu sottu, tocca nantu à l'elemento "Download file".
  5. Per i dispositivi Android, a upload di foto avverrà automaticamente. Se avete un smartphone basatu di iOS,
    L'imagine si aprirà in una nova tabulazione in a grandezza completa. Per scaricà, avete bisognu di toccà in fondu di a finestra cù u bottinu indettu, dopu chì demone solu di selezziunà a voce "Salvà l'immagine". Fatti!

Scaricate in computer

Altrimenti, cù u serviziu in linea di iGrab, pudemu scaricà l'imagine desiderata in un computer.

  1. Lanciate qualsiasi browser in u vostru computer. Prima di tutto, avete bisognu di copià u ligame per l'immagine, allora andate prima à u situ di serviziu di Instagram è, se hè necessariu, da autorizà.
  2. Allora truvate è aprite l'immagine chì anu pianu di salvà in u vostru computer. In a barra di indirizzu di u vostru navigatore, copia u ligame.
  3. Ora andate à u serviziu iGrab.ru in un browser. Passa u ligame precedentemente copiatu in a colonna indicata, e poi cliccate nantu à u pulsante. "Truvate".
  4. Quandu a foto desiderata hè affissata in u schermu, cliccate nantu à u bottinu sottu. "Download file".
  5. In u prossimu istante, u navigatore cumincerà à scaricà u schedariu. L'immagine predefinita hè salvata in u cartulare standard. "Downloads" in u computer.

Metudu 2: Screenshot

Semplice, ma ùn hè u metodo più correttu. U fattu hè chì a schermata ti darà una maghjina di una risoluzione sempre più bassu, ancu quandu i carichi di foto in Instagram, e immagini perdenu seriamente a qualità.

Se sì un utilizatore di un dispositivo Apple iPhone, allora pudete creà una screenshot cù rollover Home + Turn On. Per i dispositivi Android, a cumbinazione hè di solitu usata. Pulsante di accende + Volume in su (Tuttavia, a cumminazione pò differisce secondu u shell installatu).

Pudete ancu creà un istantanea cù a cattura di l'imagine da Instagram in u vostru computer. U modu più pratice per fà ciò è di aduprà un strumentu standard. Forbici.

  1. Per fà quessa, andate in u situ di Instagram in u vostru navigatore, se hè necessariu, accedi à u vostru contu, è aprite un istantanea chì sarà salvatu dopu.
  2. Chjamate a barra di ricerca di Windows è inserite a query di ricerca in essa. Forbici (senza quotazioni). Selezziunu u risultatu chì si vede.
  3. Eccu un pannellu scassatu duve avete bisognu cliccà nantu à l'elemento "Crea".
  4. In u mumentu successivu avete bisognu di circà a zona chì sarà catturata da u coltu di u schermu - in u nostru casu hè una foto. Appena si rilassa u bottinu di u mouse, u screenshot si aprirà subitu in l'editor. Cliccate nantu à l'icona di u diskette per completà l'instantanea.

Metudu 3: Salvà cù InstaSave Mobile Application

InstaSave hè un'applicazione mobile implementata per iOS è Android. Chì ponu aduprà per carregà a vostra immagine preferita o ancu un video in telefonu. Dighè notà chì questu applicazione ùn puderà micca aiutà à scaricà foto da i profili privati, perchè InstaSave ùn hà micca una funzione di autorizazione. Dunque, si pò considerà solu cum'è una manera di staccà da i profili aperti.

Scaricate InstaSave App per iPhone

Scaricate InstaSave app per Android

  1. Run u app di Instagram. Truvate a foto chì desiderate caricare, tocca nantu à l'icona menu aghje in u angulu in dirittu superiore, è selezziunà "Copia u link".
  2. Avà lanciate InstaSave. In a ricerca vi fate bisognu di inserisce un ligame, è poi tocca l'elemento "Anteprima".
  3. A schermata cummuna l'immagine desiderata. Per esse carregatu in a memoria di u smartphone, cliccate nantu à u parametru "Salvà". Ora, l'instantanale pò esse trovu in a galleria di vede di u telefuninu.

Metudu 4: Salvà à u computer cù u codice di pagina

Questa opzione ti permette di salvà a maghjina in a so qualità originali è ùn necessita micca l'usu di strumenti addizionali, trannendu cum'è u vostru navigatore web. Inoltre, questu metudu di u carrughje di e immagini hè utile in i casi chì avete bisognu di scaricà l'imagine di conti chiusi à chì sò sottumessu.

  1. Per fà ciò, aprite in u navigatore in a pagina di Instagram l'immagine che volete caricare, dopu cliccate ancu annantu è cliccate nantu à u menù di menu finestra "Vede u codice di pagina".
  2. Quandu u còdice sarà visualizatu, chjamate a scelta rapida Ctrl + F.

  3. Inserite una query "jpg" (senza quotazioni). U primu risultatu di a ricerca mostrerà a nostra immagine cum'è un indirizzu per pagina. Avete bisognu di copià u ligame di u modulu "//address_image.jpg". Per chiarezza, vedi a screenshot sottu.
  4. Chiama una nova tabulazione in u navigatore è incolla in a barra di indirizzu un ligame in precedenza messu nantu à i clipboard. A nostra immagine apparirà nantu à u schermu. Avete ghjustu à scaricà cù un cliccà à dirittu nantu à a carta di a foto è di selezzione "Salvà l'immagine chì".

Metudu 5: Salvate e fotografie in u vostru computer cù u serviziu in linea InstaGrab

Sì l'opzione descritta sopra ùn sembra micca sì conveniente per voi, allora a missione pò esse semplificata per u serviziu in linea InstaGrab. U serviziu da menu - funziona solu cun oltru di account di utilizatori aperti.

  1. Aprite un navigatore web in a immagine di u situ Instagram, è poi copia u ligame versu da a barra di indirizzu.
  2. Andate in a pagina di serviziu in linea di InstaGrab, è dopu appiccà u nostru link in a barra di ricerca. Cliccate nantu à l'elemento "Download".
  3. Cusì vedi l'immagine desiderata. Cliccate sottu à u bottinu. "Download file".
  4. L'immagine serà visualizzata in a grande dimensione in una nova scheda di navigatore. Per finalizà a procedura, fate un clic destro nantu ad ellu è in u menù contestuale visualizatu selezziunà "Salvà l'immagine chì".

Queste sò e scelte principali è più pratiche per salvà e fotografie da Instagram.