Modu sviluppatore Android

A modalità di sviluppatore nantu à i tablet è i telefuni Android aghjusta una serie di funzioni speciali per e impostazioni di dispositivi destinati à sviluppatori, ma à volte chjamati da utenti regolari di dispositivi (per esempiu, per abilà a debugbule USB è a ripresa di dati successiva, installa recuperu persunalizatu, registrazione di u schernu adupr altri scopi).

Questa esercitazione descrive cumu abilità a modalità di sviluppatore nantu à Android da a versione 4.0 à l'ultime 6.0 è 7.1, è cume per disattivà u modu di sviluppatore è rimuete l'elemento "Per sviluppatori" da u menu di regolazione di un dispositiu Android.

  • Cumu abilità a modalità di sviluppatore nantu à Android
  • Cumu disattivà a modalità di Sviluppatore Android è rimuete u vociu di menù "Per sviluppatori"

Nota: i seguenti servizii l'architettura di u menu di Android standard, cume in Moto, Nexus, telefoni Pixel, quasi u listinu elementi in Samsung, LG, HTC, Sony Xperia. Ci hè accadutu chì, in certi dispositivi (in particulare, MEIZU, Xiaomi, ZTE), l'aspetti di menu necessarii sò chjamati un pocu diversamente o si trovanu nant'à sezioni in più. Sì ùn avete micca vistu l'elementu datu in u manualu, guardate indè e sette "Avanzate" è simili à u menù.

Cumu abilità a Modu di Sviluppatore di Android

Abbia attivu a modalità di sviluppatore nantu à i telefoni è i tablet cun Android 6, 7 è versioni anziane.

Passi necessarii per l'elemento "Per sviluppatori" da apparà in u menù

  1. Vai à l'impostazioni è in fondo à a lista aprite l'elemento "Circa u telefonu" o "Circa a tavoletta".
  2. À a fine di a lista cù i dati nantu à u vostru dispositivo, truvate l'elemento "Numero di sicurezza" (per alcuni telefoni, per esempiu, MEIZU hè "versione MIUI").
  3. Cumprà ripetutamente cliccendu nantu à sta voce Durante questu (ma micca da i primi clic), vennu sparite chì l'avete avutu nantu à a strada adatta per attivà a modalità di sviluppatore (diffirenti notifiche nantu à e versioni differenti di l'androide).
  4. À a fine di u prucessu, vedite u missaghju "Tu fassi un sviluppatore!" - Cusì significa chì a Modalità di Sviluppatore di Android hè stata attivata bè.

Ora, per entrà in l'impostazioni di u mode di sviluppatore, pudete aprire "Parametri" - "Per sviluppatori" o "Parametri" - "Avanzate" - "Per sviluppatori" (in Meizu, ZTE è in altri). Ci puderà dà bisognu di cambià u switch di manera sviluppatore à a posizione "On".

In teoricu, in qualchi mudelli di dispositivi cun un sistema operativu altamente modificatu, u metudu ùn funziona micca, ma finu a ghjornu ùn aghju micca vistu una cosa simile (hà ancu aghju avutu bè successu cun interfacce di impostazioni modificate nantu à certi telefoni in Cina).

Cumu disattivà a modalità di Sviluppatore Android è rimuete u vociu di menù "Per sviluppatori"

A quistione di cum'è per attivà a maniera di Sviluppatore di l'Android è assicurassi chì l'elementu di u menù corrispondente ùn sia statu messu in Impostazioni hè chjamatu più spessu cà a quistione di cum'è abilità.

L'impostazioni predefinite per Android 6 è 7 in l'elementu "Per sviluppatori" anu un switch ON-OFF per a modalità sviluppatore, ma quandu spegni u mode di sviluppatore, l'elementu sè ùn sparisce micca da l'impostazioni.

Per rimuoverli, seguite sti passi:

  1. Andate à l'impostazioni - applicazioni è accende a mostra di tutte e applicazioni (in Samsung, questu pò sembà più parechji tab).
  2. Trova l'applicazione Impostazioni in a lista è cliccate nant'à.
  3. Aprite u "Conservazione".
  4. Cliccate nantu à "Cancellazione di dati".
  5. In questo casu, vedite un avvertenza chì tutti i dati, inclusi i conti, saranu cancellati, ma in realtà tuttu hè bonu è u vostru contu di Google è altre persone ùn andanu mai nant'à.
  6. Quandu i dati di l'applicazione "Impostazioni" sò stati eliminati, l'elemento "Per sviluppatori" sparirà da u menu di Android.

In certi mudelli di telefoni è tablet, l'elemento "Cancellazione dati" per l'applicazione "Impostazioni" ùn hè micca dispunibile. In questu casu, eliminendu a modalità sviluppatore da u menù hè ottenutu solu cun l'abbattimentu di a telefona in perdita di dati.

Se avete decisu nantu à sta opzione, salvate tutti i dati impurtanti fora di u dispositiu Android (o sincronizate u Google), allora andate in "Impostazioni" - "Riprova, ripristina" - "Reset settings", leghjite attentamente l'avvertenza nantu à ciò chì rappresenta resettà è cunfirmà l'iniziu di a ripristina di a fabbrica se sì d'accordu.