Feathering in Photoshop

Diversi cambiamenti si verificanu spessu in prugrammi, schedari è tuttu u sistema, dendu à a perdita di qualchi dati. Per prutezzione di perdita di informazioni impurtanti, avete bisognu di fà una copia di backup di e sezioni, cartelle o file richiesti. Questu pò esse fattu cù l'utuli standard di u sistema operativu, ma i prugrammi speciali dà più funzionalità, è sò dunque a megliu soluzione. In questu articulu hà sceltu una lista di software di backup adeguatu.

Acronis True Image

Prima di a nostra lista hè Acronis True Image. Stu prugramma offre à l'utenti parechji strumenti utili per travaglià cù vari tipi di file. Quì ci hè una occasione per pulì u sistema da i resti, a clonazione di u discu, a creazione di dischi bootabili è l'accessu remoti à u computer da i dispositivi mobili.

Cume per u salvaguardia, stu software fornisce a copia di salvezza di u tuttu computer, di singuli file, cartelle, dischi è partizioni. Salvà i file offrinu à un discu esternu, unità di memoria flash USB è qualsiasi altru dispositivo di archiviazione. In più, a versione completa permette di caricare i file in u nube di sviluppatori.

Scaricate Acronis True Image

Backup4all

L'attività di backup in Backup4all hè aghjuntu cù u wizard integratu. Una funzione tali hè estremamente utile per utenti inesperti, perchè ùn avete micca impiegate e cunniscenze è abilità supplementari, basta chì seguite e istruzioni è seleziate i parametri necessarii.

U prugramma hà un timer, cunfigurazione chì, u backup si mette in furmazione automaticamente à un tempu stabilitu. Se pensate di fà una copia di backup di stessi dati à parechje volte à intervalli regolari, allora assicuratevi di aduprà u timer per ùn iniziate micca u prucessu manualmente.

Scaricate Backup4all

APBackUp

Sì avete bisognu di configurà e scappare rapidamente un backup di i file, cartulari o partizioni richiesti di un discu, allora un prugramu APBackUp semplice contribuirà à fà quellu. Tutte e azzioni preliminari in i so fatti sò eseguite da l'utente cù l'aiutu di u prughjettu addizionatu di l'assistente. Pone i parametri voluti, è inizià a copia di salvezza.

In più, in APBackUp ci sò una quantità di impostazioni addizionali chì ti permettenu di edità a attività individuale per ogni utente. Solu, mi vorresti menzionà u supportu di archivisti esterni. Se aduprate tali per backup, dunque piglià un pocu tempu è configurà stu parametru in a finestra adatta. A selezzione sarà applicata à ogni attività.

Scaricate APBackUp

Paragon Hard Disk Manager

L'azienda Paragon finu a pocu travaglia à u prugramma Backup & Recovery. Tuttavia, avà a so funzionalità s'hà allargata, hè pussibule di fà molte operazioni cù i dischi, cusì hè statu decisu di rinominà lu in Hard Disk Manager. Stu software furnisce tutti i strumenti necessarii per backup, recuperu, consolidamentu è separazione di i volumi di u discu dur.

Ci sò altre funzioni chì permettenu di edità e partizioni di dischi in diversi modi. Paragon Hard Disk Manager hè pagatu, ma una versione di prova gratuita hè dispunibule da scaricà nantu à u situ ufficiale di u sviluppatore.

Scaricate Paragon Hard Disk Manager

ABC Backup Pro

ABC Backup Pro, cum'è a maiò parte di i rappresentanti nantu à sta lista, hà un assistente di creazione di u prughjettu integratu. In questu, l'utente aghjusta e file, configurisce l'archiviu è esegue azzioni in più. Fighjate a caratteristica di a bella Privacy di. Permette di criptà l'infurmazioni necessarie.

In ABC Backup Pro ci hè un strumentu chì ti permette di esegui vari prugrammi prima di principià è dopu finisci di u prucessu. Indettu ancu di aspettà chì u prugramma si fermi o di fà una copia à u tempu specificatu. In più, in stu software, tutte e azzioni sò salvate per file di log, in modo da pudete sempre vede l'eventi.

Scaricate ABC Backup Pro

Macrium riflette

Macrium Reflect dà a capacità di salvà e dati è, se hè necessariu, di risturmaru in emergenza. L'utente hà bisognu di selezziunà una partizione, cartelle o schedari induve, specificà a situ di conservazione di l'archiviu, configurà i parametri addiziunali è inizià u prucessu di esecuzione di l'attività.

U prugramma ti permette ancu di fà a clonazione di u discu, accende a prutezzione di l'immagine di discu da a edizione cù a funzione incorporata è verifica u sistema di file per integrità è errori. Macrium Reflect hè distribuitu per una tariffa, è se vulete familiarizzà cù a funzionalità di stu software, basta scaricà a versione di prova free da u situ ufficiale.

Scaricate Macrium Reflect

EaseUS Todo Backup

EaseUS Todo Backup si distingue da l'altri rapprisintanti da u fattu chì stu pranzadore ti permetta di fà una copia di salvezza di u tuttu sistema operativu cù a possibilità di riprendiziu dopu, se hè necessariu. Ci hè ancu un attrezzu cù chì pudete creà un discu di salvataggio chì vi permette di ripristinà u statu originali di u sistema in casu di fallimenti o infezioni di virus.

Quantu à u restu, Todo Backup ùn praticheghja micca in a funzionalità da altri prugrammi presentati in a nostra lista. Permette di aduprà u timer di a messa in funziunamentu automatica, di fà una copia di backup in diversi modi, configurà a copia in dettu è i dischi clone.

Scaricate EaseUS Todo Backup

Iperius backup

L'attività di backup in u prugramma Iperius Backup hè eseguita cù u wizard integratu. U prucedimentu di aghjunghje un travagliu hè faciule, l'usu hè impurtatu solu di selezziunate i parametri necessarii è segui a istruzioni. Stu delegatu hè dotatu di tutti l'uterni è di e funzioni necessarie per effettuà una copia di backup o da riparà i dati.

Volenu separatamente cunsiderà aghjunghjendu oggetti à copia. Pudete mischjare e partizioni di u discu duru, cartelle è separati in un impegnu. In più, ci hè una cunfusione per mandà notifiche à e-mail. Se attivate questu opzione, vi sarà avvisatu di certi eventi, cume u cumplimentu di un backup.

Scaricate Iperius Backup

Expert Backup attivu

Se cercate un prugramu semplici, senza strumenti supplementari è funzioni, affinate solu per effettuà e copie di salvezza, si consiglia di pagà l'attenziazione di Active Backup Expert. Permette di calà fine a copia di salvezza, selezziunu u gradu di archiviazione è attiva u timer.

Tra i difetti mi vogliu menzionà a mancanza di a lingua russa è a distribuzione pagata. Certi utenti ùn sò micca disposti à pagà per tale funzionalità limita. U restu di u prugramma gestisce perfettamente a so missione, hè semplice è cumandabile. A so versione di prova hè dispunibule da scaricà gratuitamente in u situ ufficiale.

Scaricate Active Backup Expert

In questu articulu hà guardatu a lista di prugrammi per salvà e so copie di tutti i tipi. Avemu tentatu di sceglie i migliori rapprisintanti, perchè ora ci hè una grande quantità di software per travaglià cù dischi in u mercatu, hè solu impussibule di mette tutti in un articulu. Sia i prugrami liberi è chjamati pagati sò presentati quì, ma anu versioni dimostrative gratuite, avemu a suggerisce di scaricà è di leghje prima di acquistà a versione completa.