Cume cambià u record in VKontakte di muru

HTC Desire 516 Dual Sim hè un smartphone chì, cum'è molti altri dispositivi Android, pò esse lampatu in parechji maneri. A reinstallazione di u lugiziale di sistema hè una necessità chì ùn hè micca così rara in i prupietarii di u mudellu in questione. Tale manipolazione permette di “rinfrescà” u dispositivu programmaticu cù successu è riesce, è dinò ripristinà e prestazioni perse in risultu di fallimenti è errori.

U successu di e prucedure di u firmware predetteghja a preparazione curretta di l'uterni è di i file chì saranu necessarii in u prucessu, è di l'esecuzione accurata di istruzzioni. In più, ùn si deve micca dimenticà:

A responsabilità di u risultatu di manipulazioni cù u dispositiu hè solu l'utente chì li portanu. Tutte e azzioni seguenti sò eseguite da u pruprietariu di u smartphone à u vostru risicu è!

Preparazione

E prugramme prughjeratorie chì precedenu u prucessu directu di trasferisce i file à e rùbule di dispositivi pò necessariu assai lungu, ma hè assai raccomandatu ch'elli sia completati in anticipu. Poi, in u casu di HTC Desire 516 Dual Sim, u mudellu crea spessu prublemi per i so utenti in u prucessu di manipula u lugiziale di sistema.

Piloti

L'installazione di i driver per accumpagnà l'apparecchiatura è l'utili software per u firmware ùn da vene difficiule. Hè necessariu solu seguità i passi di l'istruzione per i dispositivi Qualcomm da l'articolo:

Lezione: Installazione di i driver per u firmware di Android

In ogni casu, un archariu cun i driver per l'installazione manuale hè sempre dispunibule da scaricà à u link:

Scaricate i driver per u firmware HTC Desire 516 Dual Sim

Backup

A causa di l'impurtanza di a necessità di ripristinà u software di u smartphone, oltre à a rimucinazione obbligatoria di dati di l'utente da l'apparecchiatura durante l'installazione di u lugiziale, avete bisognu di tene tutte e informazioni preziose contenute in a memoria di u telefunu in un locu sicuro. È ancu altamente raccomandatu per creà una copia di backup di tutte le partizioni aduprendu ADB Run. L'istruzzioni si trovanu in u materiale à u ligame:

Lezione: Cumu un backup di u vostru dispositivo Android prima di lampà

Scaricate e prugrammi

Chì parechji metodi di installazione di software sò applicabili à u dispositiu in questione, chì differiscono assai significativamente trà elli, link per scaricà i prugrammi è i file necessari sò spieghji in a descrizione di i metudi. Prima di passà à l'esecuzione diretta di istruzioni, si consiglia di familiarizzà cù tutti i passi chì duveranu esse effettuati, è scaricà tutti i schedari necessarii.

Firmware

Sicondu u statu di u dispositiu, è l'ogni scopu chì l'utente chì sta implementendu u firmware per ellu hè a scelta di u metudu di a procedura. I metudi descritti sottu sò disposti in ordine da semplice à più cumpletu.

Metudu 1: MicroSD + Environment Recovery Environment

U primu metudiu per chì pudete provà à stallà Android in HTC Desire 516 hè di aduprà e capacità di l'ambiente di recuperu nativu (recuperu) furnitu da u fabbricante. Stu metudu hè cunsideratu ufficiali, chì significa chì hè relativamente sicura è faciule da implementà. Scaricate u pacchettu cun software per l'installazione secondu e istruzioni in seguitu, pudete aduprà u ligame:

Scaricate u firmware ufficiali HTC Desire 516 per l'installazione da una scheda di memoria

A causa di i passi chì seguità, avemu un smartphone cu u firmware ufficiali installatu, prughjettu per a versione di a regione Europa.

Lu russo in u pacchjettu ùn hè micca dispunibile! A propositu di a Russificazione di l'interfaccia sarà discupratu in un passu ulteriore di e istruzzioni sottu.

  1. Copiamuliamo, NON DOWNLOADING e senza rinominà l'archiu, ottenutu da u ligame sopra, à a radice di una carta microSD formattata in FAT32.
  2. Vede ancu: Tutti i metudi di formattazione di e carte di memoria

  3. Spegni u smartphone, rimuova a batteria, inserisci a carta cù u firmware in u slot, installà a batteria in u locu.
  4. Avviciniamo u dispositiu cumprintu: premete e tenitete e chjavi simultaneamente "Volume +" è "Abilita" nanzu à l'apparenza di l'immagine di Android, in cui faci un prucessu.
  5. Rilasciate i pulsanti. U prucedimentu di u firmware hà già principiatu è continuerà automaticamente, è un indicatore di prugressu di u cumandamentu nantu à u schermu sottu l'animazione è l'inscription dice di u so fluxu "Installazione di l'aggiornu di u sistema ...".
  6. Una volta finita l'operazione, u telefuninu si riavene automaticamente è dopu l'inizialisazione di i cumpi installati, apparirà a schermata di benvenuta di Android.
  7. Importante: ùn vi scurdate di sguassà u file di firmware da a carta o u rinominà, sì altrimenti in visite successive à a riparazione di a fabbrica, u firmware automatu riparte!

In più: Russificazione

Per a Russificazione di a versione europea di l'OS, pudete aduprà l'applicazione Android Morelocale 2. U prugramma hè dispunibile in Google Play.

Scaricate Morelocale 2 per HTC Desire 516 Play Market

  1. L'applicazione necessita di diritti di root. U diritti di superusu nantu à u mudellu in questu sò facilmente ottenuti aduprendu KingRoot. A pratica stessa hè abbastanza semplici è descritta in u materiale à u ligame:

    Lezione: Uttene i diritti di radice cù KingROOT per PC

  2. Installà è scena Morelocale 2
  3. In u schermu chì si apre dopu u lancia di l'applicazione, selezziunate l'elemento "Russu (Russia)"poi premete u pulsante "Usa u privilegiu di SuperUser" e furnite Morelocale 2 diritti di radice (pulsante "Permette" in a finestra di query pop-up KingUser).
  4. Di conseguenza, a localizazione cambierà è l'utente riceverà un'interfaccia di Android completamente ruvimentata, è applicazioni installate.

Metudu 2: Run BD

Si sapi chì ADB è Fastboot permettenu di produce quasi tutte e manipule possibili cun sezioni di a memoria di dispositivi Android. Se si parla di HTC Desire 516, allora in questo casu, cù l'aiutu di sti meravigliosi strumenti ti puderete fà un mudellu di u firmware da veru. Per praticità è semplificà u prucessu, pudete è devete aduprà u fascettore ADB Run.

U risultatu di seguitu e istruzioni sottu sarà un smartphone cù a versione ufficiali di u firmware. 1.10.708.001 (Ultime esistente per u mudellu) contenente a lingua russa. Scaricate l'archiu cù u firmware da u link:

Scaricate u Firmware ufficiali HTC Desire 516 Dual Sim per l'installazione via ADB

  1. Scaricate è spacchite l'archive cù u firmware.
  2. In u cartulare risultante unpacking ci hè un archiu multivolume chì cuntene a maghjina più impurtante per l'installazione - "Sistema". Hè ancu necessaria di esse estratta à u cartulare cù u restu di i file di l'immagine.
  3. Installate ADB Run.
  4. Aprite u cartulare Explorer cu ADB Run, chì hè situatu longu u parcorsuC: / adbè poi andate in a cartula "img".
  5. Copia i schedari boot.img, system.img, recovery.img, ottenutu à causa di u disimballu di u firmware, in cartelle cù i nomi cumpresi contenuti in u cartulareC: / adb / img /(v. è. file boot.img - a cartellaC: abb imgetc.
  6. Scriviri i tre archi sopra citati à e sezioni adatte di memoria Flash in HTC Desire 516 pò esse considerata una installazione cumpleta di u sistema. U restu di i file di l'immagine in u casu solitu ùn hè micca necessariu per stallà, ma s'ellu ci hè bisognu sempre, copia i cartulari.C: Adb img tutti.
  7. Accogliente a debugging USB è cunnessu u dispositivu à u PC.
  8. Avviciniamo Adb Run è ripartemu cun u dispositinu in u modalità "Fastboot". Per fà quessa, selezziunate prima l'elemento 4 "Reboot Devices" in u menù principale di l'applicazione,

    è poi inserite 3 da a tastiera - articulu "Reboot Bootloader". Spingi "Enter".

  9. U smartphone riavizià in u statu "Download"ciò chì dice u schjachiu ghjustu "HTC" su fondo bianco.
  10. In ADB Run, premete una qualsiasi tasca, è dopu ritornu à u menu di u prugramma principale - articulu "10 - Torna à Menu".

    Sceglite "5-Fastboot".

  11. A finestra successiva hè u menu per selezziunate una sezione di memoria in a quale u schedariu image sarà trasferitu da a cartella rispettiva in u cartulareC: Adb img.

  12. Facciata, ma una pratica raccomandata. Facemu a pulizia di e sezioni chì avemu da scrive, è dinò a sezione "Dati". Sceglite "e - Clear Partitions (erase)".

    E dopu à u turnu andemu à i punti corrispondenti à i tituli di sezione,

    • 1 - "Boot";
    • 2 - "Recuperu";
    • 3 - "Sistema";
    • 4 - "UserData".

    "Modem" è "Splash1" ùn hè micca bisognu di lavà!

  13. Ritornu à u menu di selezzione di l'immagine è scrivite e sette.
    • Sezione di Flash "Boot" - paragrafo 2.

      Quandu sceglite una squadra "Scriviri a sezione", una finestra si aprirà in a cumunamentu di u schedariu chì sarà trasferitu à l'apparecchiatura, hè vicinu à u fermu.

      Dopu avete bisognu à cunfirmà a pronta prugna di iniziare a prucedura, premendu una qualsiasi tasca di a tastiera.

    • À a fine di u prucessu, pressu ogni pulsante in a tastiera.
    • Sceglite "Continua à travaglià cù Fastboot" entrant "Y" nant'à a tastiera è poi premendu "Enter".

  14. Altrimenti à u passu precedente di l'istruzione, trasferisce i file di immagine. "Recuperu"

    è "Sistema" in memoria di HTC Desire 516.

    Image "Sistema" in realtà, hè u OS di Android, chì hè installatu in u dispositiu in questione. Questa sezione hè a più grande in termini di volumu è cusì a so riscruscia dura un bellu pezzu. U prucessu ùn pò esse interromputu!

  15. S'ellu ci hè bisognu di lampà e rùbbliche restanti è i fogli d'immagine correspondenti sò copiati in a directoryC: Adb img tuttiper installà li, selezziunate l'elemento "1 - Firmware All Partitions" in u menu di selezzione "Menu Fastboot".

    È aspettate ch'ellu sia finitu u prucessu.

  16. À a fine di a registrazione di l'ultima immagine, selezziunate in a schermata di dumanda "Rinvià u Modu normale Mode (N)"da digità "N" è cliccendu "Enter".

    Questu hà da ricucinà u smartphone à ripartenta, cumincià per un bellu pezzu, è eventuale - a schermata di l'aspettu di a messa in u iniziale di HTC Desire 516.

Metudu 3: Fastboot

Se u metudu di lampi per ogni rùbbrica di a memoria HTC Desire 516 per se pare troppu complicatu o prusenta u tempu, pudete aduprà unu di i cumandi di Fastboot, chì ti permette di registrà a parti principale di u sistema senza in certi casi azzioni inutili di l'utitore.

  1. Scaricate è spaccate u Firmware (passu 3 di u metudu d'installazione per via ADB Run sopra).
  2. Scaricate, per esempiu, quì è spaccà u pacchettu cù ADB è Fastboot.
  3. Da u cartulare chì cuntene i file di l'immagine di sistema copiamu trè file - boot.img, system.img,recovery.img in u cartulare cù Fastboot.
  4. Create un testu in u directory Fastboot android-info.txt. Questu file deve cuntene una sola linea:board = trout.
  5. Dopu avete bisognu di lanciate a riga di cume sicuru. Fate un clic col bottinu sinu di u mouse nantu à a zona libera in u catalogu cù Fastboot è immagini. In listessu tempu, a chiave deve esse pressata è tenuta nantu à a tastiera. "Shift".
  6. In u menu chì si apre, selezziunu "Apertu a finestra di comando", è di risultatu avemu lu seguitu.
  7. Traduceu u dispositivo in u mode fastboot. Per fà quessa, pudete aduprà unu di i dui metodi:
    • Item Recupero di Fabbrica "riavvi u carregatore di avvicinamentu".

      Per entrà in l'ambiente di recuperu, avete bisognu di spegnere u smartphone cù a scheda di memoria rimossa cume premendu i tasti "Volume +" è "Cunsumante" e tene i tasti finu chì l'elementi di menu di riparazione vanu.

      Vede ancu: Cumu flash di Android cù recuperu

    • U passatu à u modu di fastboot cù a linea di cume, aperta in u passu 4 di stu manuale. Cunnessu u telefunu caricatu in Android cù debugging attivatu per USB à u PC è scrive u cumandamentu:adb rebootloadloader

      Nantu à a pressione di a tonalità "Enter" a macchina si stà andà e scarica in u modalità curretta.

  8. Avemu verificà a giustizia di coppiatura smartphone è PC. In a linea di cumandate mandate u cumandamentu:
    dispositivi fastboot

    A risposta di u sistema deve esse u numeri seriale 0123456789ABCDEF è l'iscrizzione "Fastboot".

  9. Per evità l'errori in a esecuzione di i seguenti passi, specificu u layout di l'immagine per Fastbut introducendu u comando:set ANDROID_PRODUCT_OUT = c: c_dir_directory_name
  10. Per lanciare u firmware, inserite u comando:fastboot flashall. Spingi "Enter" è guardà u prucessu di esecuzione.
  11. Una volta finita, e sezioni saranu sovrascritti. "Boot", "Recuperu" è "Sistema", è u dispositivo riavanu nuvola in Android.
  12. S'ellu si faci necessariu sovrascrivà altre sezioni di memoria HTC Desire 516 in questu modu, mettenu i file di immagine necessarii in a cartella cù fastboot, è poi utilizanu i cumandi di a sintassi seguente:

    fastboot flash partition_name image_name.img

    Per esempiu, scrivite a sezione "modem". À propiu sì, per u dispositiu in questu a registrazione di a sezione "modem" hè una procedura chì pò esse necessaria dopu à a ripruduzione di un smartphone da a so situu micca di travagliu, s'ellu hè perchè u smartphone funziona sicondu necessità, ma ùn ci hè nisuna connessione.

    Copiate l'immagine desiderata in u cartulare cù Fastboot (1) è trasmettite à u comando (2):
    fastboot flash modem modem.img

  13. Dopu à a fine, riavvi HTC Desire 516 da a linea di comando:fastboot reboot

Metru 4: Firmware personalizzato

U mudellu HTC Desire 516 ùn hà micca guadagnatu una larga popularità à causa di e so funzionalità hardware è software, allora, purtroppu, hè impossibile dì chì u dispositiu hà un mulinu di firmware modificatu.

Unu di i modi per trasformà è rinfrescà u dispositiu in questu in u prugramma di u prugramma hè di stallà un dispositiu Android modificatu da a shell di u dispositivo, chjamata Lolifox. Scaricate tutti i schedari necessarii chì saranu necessarii quandu si eseganu i passi di e istruzzioni sottu, seguite u ligame sottu.

Scaricate u Firmware personalizatu per HTC Desire 516 Dual Sim

In a soluzione proposta, u so autore hà fattu un travagliu serio in termini di cambiamentu l'interfaccia di l'OS (pari à Android 5.0), deodexedu u firmware, cancellatu e applicazioni inutili da HTC è Google, è hà ancu aghjuntu un articulu in l'impostazioni chì permettenu di gestisce l'applicazioni di autoloading. In generale, l'usu hè veloce è stabile.

Installazione di recuperu persunalizata.

Per installà un sistema operativo modificatu, avete bisognu di e funzioni di recuperu persunalizate. Utilizzeru ClockworkMod Recovery (CWM), ancu se per u dispositivo ci hè una porta TWRP, chì pò esse scaricatu quì. In generale, l'installazione in D516 è u travagliu cù recuperu personalizatu diversu hè simile.

  1. Scaricate l'imagine di u ligame di recuperu persunalizatu:
  2. Scaricà CWM Recovery HTC Desire 516 Dual Sim

  3. È dopu installatu via ADB Run o Fastboot, seguendu i passaggi descritti sopra in i metudi Nr. 2-3, chì ti permettenu di registrà sezioni individuali.
    • Via ADB Run:
    • Via Fastboot:

  4. Rinvià u recuperu mudificatu in modu standard. Spegni u smartphone, preme e tene simultaneamente a chjave "Volume +" è "Abilita" finu chì u menu di recuperu di CWM apparisci.

Installazione di Lolifox personalizata

Dopu avè installatu u recuperu modificatu nantu à HTC Desire 516, stallà un prugrammu personalizatu hè facilu. Basta à seguità i passi di l'istruzione da a lezione à u ligame sottu, per cunsiderà l'installazione di i pacchetti zip.

Leggi più: Cumu Flash di Android cù recuperu

Avemu solu nantu à pochi punti raccomandati per l'implementazione per u mudellu in considerazione.

  1. Dopu a copia di u pacchettu cù u firmware à a scheda di memoria, riavvi in ​​CWM è fate un backup. A procedura per a creazione di un backup hè assai semplice da l'elemento menu "backup è ripristinare" è assai raccomandatu per a implementazione.
  2. Facemu pulizia (pulizia) di sezioni "cache" è "dati".
  3. Installate u pacchettu cù Lolifox da a carta microSD.
  4. Dopu à a fine di quellu di sopra, aspettate u download in Lolifox

    In verità, una di e migliori soluzioni per stu mudellu.

Metudu 5: Riprendite u HTC Desire 516 inoperante

Quandu operate è lampeggiate qualchi dispositivi Android, un fastidiu pò esse accadutu - à causa di vari fallimenti è errori, u dispositariu si blocca in una certa fase, smette di accende, riavene senza fine, etc. Tra i utilizatori, u dispositiu in stu statu hè statu chjamatu "mattunu". U modu di uscita pò esse u seguitu.

HTC Desire 516 Dual Sim restaurazione ("spargimentu") mette in pratica aghjuntuà assai azzioni è usando più strumenti. Attenti, passo per passu fate e istruzioni chì seguite.

Commutà u smartphone in a manera "Qualcomm HS-USB QDLoader9008"

  1. Scaricate è spaccate l'archive cun tutti i schedari necessarii è l'utili per a recuperazione.

    Scaricare HTC Desire 516 Dual Sim Recovery Software and Files

    In cunquista di u disimballu, vi ci vogliu:

  2. Per risturmà, avete bisognu di trasferì u smartphone in un situ speciale di emergenza QDLoader 9006. Rimuete u coppiu chì cuba a batteria.
  3. Rimuovi a batteria, a carta SIM è a carta di memoria. Allora sferite i 11 viti:
  4. Rimuova attentamente a parte di u corpu chì ricupa a scheda madre di u dispositivo.
  5. In a scheda madre truvemu duie contatti, etichettati "GND" è "DP". Dopu, avianu bisognu di esse piazzatu prima di cunnessu u dispositiu à u PC.
  6. Installiamo u pacchetto software QPST da a cartella di u listessu nome, ottenuta dopu a disemballing l'archiu cù u link sopra.
  7. Vai à u cartulare cun QPST (C: Archivi prugrammi Qualcomm QPST bin.) è gestisce u schedariu QPSTConfig.exe
  8. Aprite "Manager di dispositivi"Preparemu un cavu cunnessu à a porta USB di u PC. Chiuttu i contatti "GND" è "DP" nant'à a scheda madre D516 è, senza aprite li, inserisci u cavu in u connettore microUSB di u telefuninu.
  9. Eliminiamo u pontu è guardiamo per a finestra "Manager di dispositivi". Se tuttu hè fattu correttamente, u dispositiu sarà definitu cum'è "Qualcomm HS-USB QDLoader9008".
  10. Andemu in QPSTConfig è chì duvemu assicuratu chì u dispositiu sia difinitu bè, cum'è in a screenshot sottu. Ùn chjamate QPSTConfig!
  11. Riaprite a cartula QPST è lancia u file. emmcswdownload.exe per nome di l'amministratore.
  12. Aghjunghje i file à i campi di a finestra chì si apre:
    • "Fichju XML di Sahara" - Indica u schedariu per l'applicazione sahara.xml in a finestra di l'Esploratore chì si apre dopu à u accessu di u bottinu "Sfoglia ...".
    • "Flash Programmer"- scrivite u nome di u file da a tastiera MPRG8x10.mbn.
    • "Boot Image" - inserite u nome 8x10_msimage.mbn ancu manualmente.
  13. Premete i pulsanti è specificate a posizione di u file di prugramma:
    • "Carica una definizione XML ..." - rawprogram0.xml
    • "Caricate patch def ..." - patch0.xml
    • Eliminiamo a marca in a scatula "Programma dispositivo MMC".
  14. Avemu verificà a giustizia di cumulo in tutti i campi (deve esse cum'è in a screenshot sottu) è cliccate "Download".
  15. U risultatu di l'operazione, HTC Desire 516 Dual Sim sarà trasferitu in una modalità chì hè adatta per scrive una discarica in memoria. In u Manager di Dispositivi, u dispositiu deve esse definitu cum'è "Diagnostics Qualcomm HS-USB9006". Se, dopu manipulatu per mezu di QPST, u dispositiu hè statu definitu in un qualchì manera differente, installa manualmente i driver da a cartella "Qualcomm_USB_Drivers_Windows".

Optional

In u casu chì durante u prucessu QPST, errori si presenti è u smartphone cambia in "Diagnostics Qualcomm HS-USB9006" Ùn hè micca pussibule di fà, provemu à fà sta manipolazione per mezu di u prugramma MiFlash. Scaricatu adatta per a manipolazione cù HTC Desire 516 Dual Sim versione di u lampadatore, è i lìculi necessarii à u ligame:

Скачать MiFlash и файлы для восстановления HTC Desire 516 Dual Sim

  1. Распаковываем архив и устанавливаем MiFlash.
  2. Выполняем шаги 8-9, описанные выше в инструкции, то есть подключаем девайс к компьютеру в состоянии, когда он определяется в Диспетчере устройств как "Qualcomm HS-USB QDLoader9008".
  3. Запускаем MiFlash.
  4. Pulsante "Sfoglia" в программе и указываем путь к каталогу "files_for_miflash", расположенному в папке, полученной в результате распаковки архива, загруженного по ссылке выше.
  5. Spingi "Refresh"Ciò porterà à a definizione di l'apparatu da u prugramma.
  6. Chiama a lista di opzioni di u bottinu "Sfoglia"cliccendu nantu à l'immagine di u triangulu vicinu à l'ultimu

    è sceglie da u menu chì si apre "Avanzatu ...".

  7. In a finestra "Avanzate" cù i pulsanti "Sfoglia" aghjunghjite file da cartella in campi "files_for_miflash" sicuru:

    • "FastBootScript"- file flash_all.bat;
    • "NvBootScript" - lasciatene senza scambiu;
    • "FlashProgrammer" - MPRG8x10.mbn;
    • "BootImage" - 8x10_msimage.mbn;
    • "RawXMLFile" - rawprogram0.xml;
    • "PatchXMLFile" - patch0.xml.

    Dopu aghjunghjatu tutti i file, cliccate "OK".

  8. L'attenzione ulteriore sarà necessaria. Fate vede a finestra "Manager di dispositivi".
  9. Pulsante "Flash" in u mumiteru è guardà a sezione di porti COM in "Dispatcher".
  10. Subitu dopu à u mumentu induve u smartphone hè definitu cum'è "Diagnostics Qualcomm HS-USB9006", finemu u travagliu di MiFlash, senza aspettà a fine di e manipolazioni in u prugramma, è procedemu à a fase successiva di ripristinà HTC Desire 516.

Recuperu di i sistemi di file

  1. Fighjate l'applicazione HDDRawCopy1.10Portable.exe.
  2. In a finestra chì si apre, dopu cliccate nantu à l'etichetta "Dopu cliccate per apri un schedariu",

    è dopu aghjunghje a maghjina Desire_516.img attraversu a finestra Explorer Avendu stabilitu u parcorsu di l'immagine, cliccate u pulsu "Apertu".

    U passu successivu hè di cliccà "Continue" in a finestra HDDRawCopy.

  3. Selezziunate a iscrizzione "Conservazione Qualcomm MMC" è spingi "Continue".
  4. Tuttu hè prontu per ripristinà u sistema di i file di u smartphone. Spingi "START" in a finestra UU "Sì" in a finestra di avvertimentu nantu à l'inevitabile perdita di dati in risu di l'operazione seguente.
  5. U prucedimentu di u trasferimentu di dati da u file image à e rùbbriche di memoria di Desire 516 comincerà, seguitu da l'inserimentu in a barra di progressu.

    U prucessu hè assai lussu, micca nè in alcun casu interrupperu!

  6. Dopu à a fine di e operazioni à traversu u prugramma HDDRawCopy, ciò chì dirà l'iscrizzione "100% competere" in a finestra di l'applicazione,

    scollegate u smartphone da u cavu USB, installate a parte posteriore di u dispositivo in u posto, inserisci a batteria è lanciate u D516 premendu longu u pulsante "Abilita".

  7. Cusì, avemu un Smartphone cumpletamente funzionale, prontu per l'installazione cù una di e metodologie n ° 1-4 descritta in l'articolo supra. Hè desiderabile reinstallà u firmware, chì cum'è a ripresa, otemu u sistema operativo chì era statu precedentemente configuratu "per ellu" da unu di l'utenti chì hà ripresu a discarica.

Cusì, avè studiatu i modi per stallà un prugramma di sistema nantu à HTC Desire 516 Dual Sim, l'utente accumula un cuntrollu tuttu di u dispositiu è pò puru restituisce u dispositivu pè travaglià, se hè necessariu, è daveru à u smartphone una "seconda vita" cù a personalizazione.