Non tutte e motherboards cù un socket AM4 otteneranu supportu per processori di serie AMD Ryzen 3000

Malgradu a prumessa d'AMD di preservà a compatibilità di i processori Ryzen sull'architettura Zen 2 cù tutte e cartoline madre AM4, in realtà, a situazione cù u supportu per i chips nuovi pò esse micca così rosata. Dunque, in u casu di e più vecchie schede madri, l'upgrade di a CPU hè impossibile da a limità di capacità di i chips ROM, assume a risorsa PCGamesHardware.

Per assicurà chì a serie Ryzen 3000 funziunassi nantu à e motherboard di a prima ondada, i so pruduttori duveranu rilasciare l'aggiornamenti di u BIOS cù i microcodi di novu. Tuttavia, a quantità di memoria flash in schede madri cù AMD A320, B350 è set di logica di sistema X370, di solitu, hè solu 16 MB, chì ùn hè micca abbastanza per conservà una biblioteca completa microcode.

Questu prublema si pò risolve rimuendu u supportu di i pruciatori Ryzen di a prima generazione da u BIOS, ma i pruduttori ùn anu da prucessu stu passu, postu chì questu hè pieno di gravi difficoltà per l'utrani inesperti.

Quantu à u Mainboard cù chipset B450 è X470, sò dotati di chips ROM 32 MB, chì serà abbastanza per installazione di l'aggiornamenti.