Generatore di password in linea da Mail.ru

I generatori di password creano combinazioni difficili di numeri, lettere maiori è minusculi di l'alfabetu inglese è di vari simboli. Questu simplifica u travagliu à l'utente chì deve spiccà una password di aumentata cumplessità per assicurà a sicurezza di u so account. U populu situ Mail.ru permette di generà una tale password per un ulteriore usu in ogni situ.

Mail.ru password generazione

Malgradu u fattu chì u serviziu di generazione di password ci sia in a pagina di l'infurmazione per pruteggere a vostra cassetta postale, nimu pò usarli, ancu se ùn anu micca un account in Mail.ru.

  1. Andate à a pagina di sicurezza Mail.ru.
  2. Fà cala à a sezione "Crea una password forte" o ghjustu cliccate nantu à u ligame "Verifica password".
  3. Inizialmente, pudete verificà a vostra password per a sicurezza quì. Ma ci vole à passà à a modalità. "Generate password forte".
  4. Un bottinu blu apparirà. "Generate password". Cliccate nantu à sta.
  5. Avete ghjustu à copià questa combinazione è setaci / cambiate a password in u situ duve hè necessaria. Se improvvisamente a password ùn ti interessa, cliccate nantu à u bottinu. "Reset"chì hè sottu à u campu di password, è ripetite a procedura di generazione.

Ùn ti cunsigliemu di tene a vostra password sicura, chì puderà esse assai difficiule da ricordà. Aduprate per questo a capacità incorporata di u navigatore, ricordendu a password.

Leggi più: Cumu salvà le password in Browser Yandex, Internet Explorer, Google Chrome, Opera, Mozilla Firefox

Sì avete dimenticatu di colpu a password salvata nant'à u navigatore Internet, pudete sempre vede lu per mezu di l'impostazioni.

Per di più: cumu si vedenu i password salvate in Browser Yandex, Internet Explorer, Google Chrome, Opera, Mozilla Firefox

In conclusione, dighjà vene chì i passwords generati da Mail.ru anu un livello mediu di difficoltà. Allora, se avete bisognu di una massima prutezzione, ti cunsiglii di fà attenti à l'altri servizii in linea chì ti permettenu di creà un còdu di sicurezza di vari livelli di complessità.

Leggi più: Cumu generà una password in linea