Installate Windows 7 invece di Windows 10


Malgradu u fattu chì Microsoft hà ancu liberatu dui novu sistemi operativi, parechji utilizatori restanu aderenti di u bonu "septu" è cercanu di aduprarli nantu à tutti i so computer. S'ellu ci hè pochi prublemi cù l'installazione di i PC di tavulu self-assembled durante l'installazione, quì, in i portatili cun un "ten" preinstallatu duveranu di scontrà à alcune difficoltà. In questu articulu parleremu nantu à cume si cambia l'OS da Windows 10 per Windows 7.

Installazione di Windows 7 invece di "dieci"

U prublema principale quandu installà u "sette" in un computer chì esegue Windows 10 hè l'incompatibilità di u firmware. U fattu hè chì Win 7 ùn furniscia micca supportu per UEFI, è, in risu, strutture di discu tippu GPT. Queste tecnuleme sò aduprate in dispositivi cun sistemi preinstallati di a decima famiglia, chì facenu impossibile per noi di installà i sistemi operativi più antichi. Inoltre, ancu download di tali media di stallazione hè impossibile. Dopu, furnizemu l'istruzzioni per saltà queste restrizioni.

Passu 1: Disabilite u Bootu Sicuro

Infatti, UEFI hè u listessu BIOS, ma cun novità, chì includenu l'avvio sicuru o Secure Boot. Ùn permette micca di scaricà in u modu normale da u discu d'installazione cù u "sette". Per principiu, sta opzione deve esse disattivata in l'impostazioni di u firmware.

Per saperne di più: Disattivazione di l'avviamento sicuro in BIOS

Passu 2: Preparà i media avviabili

Scrivite un media avviabile cù Windows 7 hè abbastanza simile, cume ci sò assai attrezzi chì facilitano a missione. Questu UltraISO, Download Tool è altri prugrami simili.

Per saperne di più: Creà una unità flash USB di bootable cù Windows 7

Passu 3: Convertite GPT in MBR

In u prucessu di stallazione truvamu inevitabilmente un altru ostaculu - l'incompatibilità di i "sette" e di i dischi GPT. Stu prublema hè risoltu in diversi modi. U più veloce hè convertendu in MBR direttamente in l'installatore di Windows cù e "Linea di cumannu" è utilità di discu di console. Ci sò ancu altre opzioni, per esempio, a creazione preliminare di supporti di avvicinamentu cù u supportu UEFI o a cancellazione banale di tutte le partizioni in u discu.

Per di più: Soluzione u prublema cù i dischi GPT durante l'installazione di Windows

Passu 4: Installazione

Dopu chì tutte e condizioni necessarie sò soddisfatte, sarà necessariu installare Windows 7 in a manera usuale è aduprà u sistema di travagliu chì cunnosciia, ancu annu annuu.

Leggi ancu: Cumu installà Windows 7 da una unità flash

Passu 5: Installu i Driver

Per difettu, e distribuzioni di Windows 7 ùn anu micca i driver per porti USB di a versione 3.0 è, forse, per altri dispositivi, cusì dopu a messa in u sistema, avemu bisognu esse scaricatu è installatu da risorse specializate, u situ di u fabbricante (se hè un laptop) aduprà un software speciale. E listessu vale per u software per u novu hardware, per esempiu, chipset.

Ulteriori dettagli:
Cumu aghjurnà i driver
Ricerca di i piloti per ID di dispositiva
Risoluzione di i problemi da USB dopu installazione di Windows 7

Conclusione

Avemu capitu cume di installà u "sette" invece di Windows 10. nantu à u computer. Per evitare possibili problemi dopu à a fine di u prucessu in forma di inoperability di adattatori di rete o porti, hè megliu à tene sempre un drive flash cù u pacchettu driver attuale, per esempio, Snappy Driver Installer. Ci vole à avà chì hè l'imagine "SDI Full" offline chì hè necessariu, chì hè impossibile cunnesse à Internet.