Durante u funziunamentu di un urdinatore personale, hè pussibule chì sia necessariu formattare e partizioni di u discu duru senza avè a carica di u sistema operativu. Per esempiu, a presenza di errori critichi è altri difetti in l'OS. L'unica opzione pussibule in stu casu è di formattà u discu rigiu in u BIOS. Hè da capisce chì u BIOS quì agisce solu cume un utru ausiliare è un ligame in una catena logica di azzioni. Formate u HDD in u firmware sè ùn hè micca pussibile.
Formemu u Winchester cù BIOS
Per finalizà a missione, avemu bisognu di un DVD o USB-drive cù a distribuzione di Windows, chì hè dispunibule in u magazzinu cù ogni utente prudentu di PC. Avemu dinù pruvate creà un mezzu avviabile d'urgenza da noi stessi.
Metudu 1: Utilizendu un software di terze parti
Per formattà u discu duru per u BIOS, pudete aduprà unu di i tanti gestori di dischi da vari sviluppatori. Per esempiu, u liberu AOMEI Partition Assistant Standard Edition.
- Scaricate, installate è eseguu u prugramma. Prima ci vole à creà un media di avvicinamentu in a piattaforma di Windows PE, una versione leggera di u sistema operativu. Per fà quessa, andate in a sezione "Fate un CD di avviatore".
- Selezziunate u tippu di media aviabile. Poi cliccate "Vai".
- Aspittemu a fine di u prucessu. Finisce u pulsante "The End".
- Rinvià u PC è entrate in u BIOS premendu a chjama Elimà o Esc dopu avè passatu u testu iniziale. Sicondu a versione è a marca di a scheda madre, sò pussibili altre opzioni: F2, Ctrl + F2, F8 è d'altri. Quì cambiamemu a priorità di l'iniziu per quellu chì ci vole. Averemu cunfirmà e cambiamenti in l'impostazioni è uscemu u firmware.
- Avvia l'ambiente di preinstallazione di Windows. Ancu una volta aprite l'AOMEI Assistant Partition è truvà u articulu "Formattà una sezione", ci sò determinati cù u sistema di file è cliccate "OK".
Metudu 2: Aduprà a linea di comando
Ricurdate u bonu vechju MS-DOS è i cumandamenti cunnisciuti chì parechji utenti ignoranu senza meriteu. Ma in vanità, perchè hè assai simplici è pratice. A linea di cumunicazione dà una funzionalità stretta per a gestione di i PC. Avemu capisce cume l'applicà u in questu casu.
- Inserite u discu d'installazione in u drive o in un drive flash USB in a portu USB.
- Per analogia cù u metudu datu sopra, entremu in u BIOS è ponemu a prima fonte di download per un lettore DVD o unità flash USB, a seconda di u situazione di i file di avvale di Windows.
- Salvà i cambiamenti è uscite da u BIOS.
- U computer inciaghja a carica di i file di installazione di Windows è in a pagina di selezzione di a lingua di l'installazione di u sistema, prememu a combinazione di tasti Shift + F10 è entrate in a linea di cumannu.
- In Windows 8 è 10 pudete andà in modo sequenziale: "Recuperu" - "Diagnostica" - "Avanzate" - "Linea di cumandamentu".
- In a righjunta di cume aperta, dipende da u scopu, inserisci:
format / FS: FAT32 C: / q
- formattazione rapida in FAT32;format / FS: NTFS C: / q
- formattazione rapida in NTFS;format / FS: FAT32 C: / u
- formattazione completa in FAT32;format / FS: NTFS C: / u
- U formatu completo in NTFS, induve C: hè u nome di a partizione di u discu dur.
Spingi Enter.
- Attendu chì u prucessu finisci è uttene un volumu di discu duru formatatu cù e caratteristiche specificate.
Metudu 3: Usa Windows Installer
In ogni installatore di Windows, ci hè una capacità integrata di formattà a partizione necessaria di u discu duru prima di installà u sistema operativu. L'interfaccia hè primariamente comprensibile per l'utente. Ùn ci vole micca e difficoltà.
- Ripetite i quattru passi iniziali da u numeru metudu 2.
- Dopu à l'iniziu di l'installazione di l'OS, selezziunu u parametru "Installazione completa" o "Installazione personalizzata" a seconda di a versione di Windows.
- A pagina successiva seleziona a partizione di u discu duru e cliccate "Format".
- U scopu hè statu messu in opera. Ma sta metodica ùn hè micca bè pratica, se ùn pensate micca d'installà un novu sistema operativu nantu à un PC.
Avemu guardatu parechje maniere per formattà u discu duru in u BIOS. È guarderemu ansia quandu i sviluppatori di u firmware "embedded" per cartoline madre creanu un strumentu integratu per stu prucessu.