A creazione di una unità USB flash di bootable in UltraISO

Bona sera, cari visitatori di u blog.

In l'articulu di oghje a voglia di alzà a quistione di a creazione curretta di un drive flash aviabile cù u quale pudete installà Windows. In generale, ci sò parechje maniere per creà lu, ma annunceraghju a più universale, grazie à chì, pudete installà ogni OS: Windows XP, 7, 8, 8.1.

È cusì, principiamu ...

Cosa avete bisognu per creà una unità flash USB di bootable?

1) programma UltraISO

Di website: //www.ezbsystems.com/ultraiso/

Pudete scaricà u prugramma da u situ ufficiali, a versione senza registru ùn hè micca più.

U prugramma ti permette di brucà dischi è unità flash da imagini ISO, edità queste immagini, in generale, un set completo chì pò esse solu utili. Vi raccomandu di avè lu in a vostra serie di prugrammi imposti per l'installazione.

2) Imagine di u discu di installazione cù u sistema operativo Windows chì avete bisognu

Pudete fà questu a maghjina ellu stessu in u listessu UltraISO, o scaricatelu in qualchì avvuculatore di torrent populu.

Important: avete bisognu di creà una immagine (scarica) in u formatu ISO. Hè più faciule è più veloce à travaglià cun ellu.

3) Pulite l'unità Flash USB

Un drive flash hà bisognu un volume di 1-2 GB (per Windows XP), è 4-8GB (per Windows 7, 8).

Quandu tuttu questu sarà dispunibule, pudete cuminciare a creazione.

A creazione di un drive flash aviabile

1) Dopu avè lanciatu u prugramma UltraISO, cliccate nantu à "file / open ..." è specificate a location di u nostru file ISO (immagine di u discu d'installazione di l'OS). À propositu, per aprire una immagine, pudete aduprà e chjavi di tastu Cntrl + O.

2) Se l'immagine hè stata aperta cù prughjettu (à a sinistra, in a colonna, vedi a cartella di i file), pudete iniziate a registrazione. Inserite l'unità flash USB in u connettore USB (prima copiate tutti i file necessari) è cliccate nantu à a funzione di registrazione di l'immagine di u discu dur. Vede u screenshot sottu.

3) A finestra principale si aprirà davanti à noi, in u quali sò impostati i parametri principali. Abbiamo elencu li in ordine:

- Unità di Dischi: in stu campu, selezziunu l'unità flash desiderata à a quale vo fate di registrà a maghjina;

- File di immagine: stu campu indica a situazione di l'immusione aperta per a registrazione (quellu chì apra in u primu passu);

- Registrazione di metudizii: vi pruponi di sceglie USB-HDD senza prufessu. Per esempiu, un tale furmatu funziona bè per mè, ma cun un "+" rifiuta ...

- Nascondi partizione di partenza - selezziunu "no" (ùn ci vedemu micca nunda).

Dopu avè stabilitu i parametri, cliccate nantu à u bottinu "registra".

Se u drive flash ùn hè ancu cancellatu, u prugrammu UltraISO vi avverrà chì tutte e informazioni chì si trovanu nantu à i supporti saranu distrutti. Siamo d'accordu se tuttu hè copiatu in anticipu.

Dopu un pocu di ghjornu, u drive di flash deve esse prontu. A media, u prucessu dura circa 3-5 minuti. Dipende principalmente da ciò chì a dimensione a vostra immagine hè scritta in u drive flash.

Cume avisti in u BIOS da u drive di boot.

Avete creatu un lettore USB, l'inseristi in USB, riavete u computer in speranza di cuminciare a stallazione di Windows, è u vecimu sistema operativu si scarpa ... Cosa fece?

Avete bisognu di andà à u BIOS è adattà e impostazioni è a sequenza di boot. Hè Hè pussibule chì u computer sia micca nant'à cerca di registri di boot per u vostru discu flash, avianzà immediatamente da u discu duru. Ora li fate.

Durante l'iniziu di u computer, fate attenzione à a prima finestra chì si vede dopu a innaverzione. Nant'à, u bottinu hè di solitu sempre indicatu, per entrà in l'impostazioni di Bios (più spessu hè u pulsante Delete o F2).

Schermata di l'avvio di u computer. In stu casu, per entrà in a configurazione di u BIOS - avete bisognu di preme a chjave DEL.

Dopu, inserisci i cunfusioni di BOOT di a vostra versione BIOS (à propositu, stu articulu enumera diverse versioni di Bios famosi).

Per esempiu, in u screenshot sottu, avemu bisognu di spostà l'ultima linea (induve u USB-HDD appare) à u primu postu, in modo da chì prima tuttu u computer inizià a ricerca di dati di boot da una unità flash USB. In u secondu locu puderete spostà u discu duru (IDE HDD).

Allora salvate e selezziunate (bottinu F10 - Salvà è Esce (in u screenshot sopra)) è ripartite u computer. Se a flash drive hè stata inserita in USB, u scaricamentu è l'installazione di u sistema operativo deve inizia.

Hè tuttu nantu à a creazione di un drive flash aviabile. Speru chì tutte e dumande tipiche sòvanu pigliatu in a so scrittura. Tuttu u megliu.