In un qualunque sistema operativu, sia Linux o Windows, forse bisognu rinominà u schedariu. E se l'utenti Windows aghjuntu à questu operazione senza prublemi innecessari, allora nantu à Linux si pò scuntrà difficoltà, à causa di a mancanza di cunniscenza di u sistema è di a abundanza di diversi modi. Questu articulu scrivevi tutte e variazioni possibili nantu à cumu pudete rinnoverà un schedariu in Linux.
Vede ancu:
Cumu creà o cancellà un schedariu in Linux
Cumu scopre a versione di a distribuzione Linux
Metudu 1: pyRenamer
Purtroppu, un software pyRenamer Ùn hè micca fornitu in l'insieme standard di preset di distribuzione. Tuttavia, cum'è tuttu in Linux, pò esse scaricatu è installatu da u repository ufficiale. U comandu da scaricà è installà hè cumprutu:
sudo apt install pyrenamer
Dopu avè inseritu, inserite a password è cliccate Enter. Dopu, avete bisognu à cunfirmà e azzioni svolte. Per fà quessa, inserite a lettera "D" e cliccate torna Enter. Ùn resti più à aspettà u download è l'installazione (ùn chjate micca u "Terminal" finu u prucessu hè finitu).
Dopo l'installazione, u prugramma pò esse messu in cavallu, dopu da fà una ricerca nantu à u sistema cù u so nome.
A principale differenza pyRenamer da u gestore di file hè chì l'applicazione hè capace di interagisce cù più file simultaneamente. Hè perfetta in casi chì avete bisognu di cambià u nomu in parechji documenti subitu, cacciate una parte o si sustituisce per un'altra.
Fighjate à u travagliu di rinominà i file in u prugramma:
- Avendu aperto u prugramma, avete bisognu di spianà u percorso à u cartulare induve i situazione da rinominà si trovanu. Questu hè fattu in manca a finestra di travagliu (1). Dopu avè determinatu u directory in a finestra di travagliu diritta (2) tutti i schedari in aia saranu mostrati.
- Dopu, avete bisognu di andà à a tab "Sostituzioni".
- In sta tabulazione avete bisognu di mette un ticchjolu accanto à "Sostituite"accussì chì i campi di entrata diventino attivi.
- Ora pudete procedere per rinominà i file in u cartulare sceltu. Considerà l'esempiu di quattru file. "Documentu senza nome" cù u numeru ordinale. Dicemu chì ci vole à rimpiazzà e parole "Documentu senza nome" in a parola "File". Per fà quessa, in u primu campu inserite a parte di u nome di u siffundable, in questo casu "Documentu senza nome", è in a seconda frase, chì rimpiazzerà - "File".
- Per vede ciò chì accade à a fine, pudete cliccà "Anteprima" (1). Tutti i cambiamenti saranu visualizzati in u graficu "Nome renamedatu" in a finestra di travagliu diritta.
- Se i cambiamenti ti servenu, pudete cliccà "Rename"di aduprà e à i file scelti.
Dopu avè rinominatu, pudete fermà sicuru u prugramma è aprite u gestore di file per verificare i cambiamenti.
In realtà aduprà pyRenamer Pudete fà molte operazioni di file. Non solu per rimpiazzà una parte di u nome cù un altru, ma ancu cù i mudelli in a tab "Patterns", setà e variabili, è cuntrundene, cambiate i nomi di file cum'ellu ti piace. Ma ùn ci hè nisunu puntu in descrivente l'istruzione in dettaglio, postu chì quandu avete trascinatu u cursore nantu à i campi attivi, apparirà un suggerimentu.
Metudu 2: Terminal
Sfurtunatamente, ùn hè micca sempre pussibule di rinominà un file cù i prugrammi speciali cun un'interfaccia grafica. A volte un errore o qualcosa di simore pò interferisce cun a prestazione di sta attività. Ma in Linux ci hè più di un modu per fà a missione, allora vai dritta à "Terminal".
Mv comando
Squadra mv in Linux, hè responsabile di spostà i file da un cartulare à l'altru. Ma in pratica, muvimentu di un file hè simile à rinominà. Cusì, usando u cumandamentu, s'è spostate u schedariu in a stessa cartella in cui hè situata, mentre ponu un novu nomu, puderete rinominà lu.
Hà dighjà una veduta più stretta à u cumandamentu. mv.
Sintassi è opzioni per u comando mv
A sintassi hè u seguitu:
mv opzione original_file_name filename after_name rename
Per aduprà tutte e funzioni di stu comando, avete bisognu di esplorà e so opzioni:
- -i - dumandà permessu quandu si sustituisce i schedari esistenti;
- -f - sustituite u schedariu esistente senza permessu;
- -n - vittà a sostituzione di un schedariu esistente;
- -u - Permette u rimpiazzamentu di i schedari s'ellu ci hè cambiamenti in u;
- -v - mustrate tutti i file elaborati (elenco).
Dopu avemu trattatu cù tutte e caratteristiche di u squadra mv, pudete andà direttamente à u prucessu di rinomazione stessa.
Esempii d'usu di Mv comando
Avà consideremu a situazione quandu in a cartella "Documenti" Ci hè un schedariu chjamatu "Old Document"U nostru scopu hè di rinominà a "Novu Documentu"cù u cumandatu mv in "Terminal". Per questo ci vole à entrà:
mv -v "Old Document" "New Document"
Nota: per chì l'operazione sia rializata, avete bisognu di aprite a cartella necessariu in u "Terminal" è solu dopu à chì portanu à u fine di tutte e manipule. Pudete aprà un cartulare in u "Terminal" cù u cumannu cd.
Esempiu:
Comu pudete vede in a maghjina, u schedariu chì ci vole hè datu à un novu nomu. Per piacè, avà a nota chì in l'opzione "Terminal" "-v"chì a linea sottu mostra un rapprese dettagliata nantu à l'operazione effettuata.
Inoltre, cù u cumandamentu mvÙn pudete micca rinuminà solu u lima, ma nant'à u muvitu in un'altra cartula. Cum'è ghjunghiatu sopra, u cumandamentu hè esattamente ciò chì hè necessariu per questo. Per fà quessa, hè necessariu, oltre à specificà u nomu di file, di definisce u parcorsu à quellu.
Dicemu chì vulete da un cartulare "Documenti" move file "Old Document" to folder "Video" simultaneamente li rinominà "Novu Documentu". Ciò hè ciò chì u cumandamentu sarà simule:
mv -v / home / user / Documents / "Old document" / home / user / Video / "New document"
Importante: s'ellu ci hè u nomu di u lìculu compositu da duie o più parole, deve esse racchiusu in virguli.
Esempiu:
Nota: se a cartella in cui intendete spostà u schedariu, puru rinunendu u numaru, ùn avete micca i diritti di accessu, devi eseguire u cumandamentu à traversu u superusu scrivendu "super su" à l'iniziu è inserendu a password.
Rinominà u comando
Squadra mv bonu chì avete bisognu di rinominà un schedariu. È, naturalmente, ùn ci hè micca sustitu per lei in sta - hè a migliore. Tuttavia, se avete bisognu di rinominà parechji schedari o rimpiazzà solu una parte di u nome, allora u comando diventa u prumettu rinominà.
Sintassi è opzioni di u comando di rinnominazione
Come cù l'ultimu cumandatu, principiamu cù a sintassi rinominà. Sembra questu:
rename l'opzione 's / old_name_file / new_name_file /' name_of_file_name
Comu pudete vede, a sintassi hè assai più complicata di u cumandatu. mvtuttavia, ti permette di fà più azzioni nantu à u file.
Ora vedemu l'esempiu, sò cumprate:
- -v - mustrà i schedari processati;
- -n - Anteprima di i cambiamenti;
- -f - forza rinominà tutti i file.
Ora cunsideremu l'esempii illustrativi di stu cummentu.
Esempii d'usu di u comando di rinnominà
Supponi in un directory "Documenti" avemu parechje schedari chjamati "Old num num"dove num - Questu hè un numeru di sequenza. U nostru compitu hè aduprà u comando rinominàin tutti questi file cambianu a parola "Old" on "Novu". Per fà ciò, avemu bisognu di lanciare u cumunu chìttu:
rename -v 's / Old / New /' *
dove "*" - tutti i file in u cartulare specificatu.
Nota: se volete fà una cambiamentu in un file, allora invece di "*" scrive u so nome. Ùn vi scurdate, s'ellu ci hè u nome duie o più paroli, allora deve esse citatu.
Esempiu:
Nota: aduprendu stu comando, pudete cambià facilmente le estensioni di i file specificendu a vechja estensione, scrivendula, per esempiu, in a forma "xxt", e dopu una nova, per esempio, ".html".
Usendu u cumandatu rinominà Pudete ancu cambià u casu di u testu di nome. Per esempiu, vulemu archivi nomi "NEW FILE (num)" rinominà a "novu file (num)". Per questo, avete bisognu di registà u cumandatu chì seguitu:
rename -v 'y / A-Z / a-z /' *
Esempiu:
Nota: se avete bisognu di cambià a scatula in u nome di i file in russo, allora usa u comando "rename -v 'y / AZ / a-i /' *".
Metudu 3: File Manager
Purtroppu, in "Terminal" Ùn tutti i utilizatori ponu capisce solu, allora hè scevule considerà cumu rinominà i file cù l'interfaccia grafica.
Interagiri cù i file in Linux hè bonu da fà cun u gestore di file, sì Nautilus, Delfino o qualchì altra (dipende da a distribuzione di Linux). Permette di visualizà micca solu i file, ma ancu i direttori, cume i directory, custrendu a so gerarchia in una forma chì hè più cumpressibile per un utilizatore senza esperienza. Ancu un principiante chì hà ghjustu installatu Linux per ellu pò navigà senza altru spaziu in tali manager.
Rinominà un schedariu usando un gestore di file hè semplice:
- Prima ci vole à aprire u manager in sè ed andà à u cartulare induve si trova u schedariu da rinominà.
- Ora vi vole bisognu nantu à u soprapulsu è cliccate nantu à u bottinu sinu di u mouse (LMB) per sceglie. Seguitu da una chjave F2 o un clic destro di u mouse è selezziunate l'elemento "Rinominà".
- Un modulu apparirà sottu à u schedariu, è u nome di u lima serà messu in evidenza. Duvete appena inserì u nome impiegatu è premete a tasca Enter per confermà i cambiamenti.
Hè semplicemente è rapidu pudete rinominà u schedariu in Linux. L'istruzione presentata funziona in tutti i managhi di file di distribuzioni diverse, in ogni caso, ci pò esse differenze in a denominazione di certi elementi di l'interfaccia o in a so esposizione, ma u significatu generale di l'azioni reste uguale.
Conclusione
Cusì, pudemu dì chì ci sò molti modi di rinominà i file in Linux. Tutti sò stessi assai diversi da altri è impurtanti in diverse situazioni. Per esempiu, se avete bisognu di rinominà i singoli file, hè megliu ad aduprà u manager di u sistema di file o u comando mv. È in u casu di reanimazione parziale o multipla, u prugramma hè perfettu. pyRenamer o squadra rinominà. Avete solu aspettate à fà - per decidere cumu si usa.