GeoGebra 6.0.450


Di solitu, l'aghjurnamentu à u lugiziale di u sistema per u processore graficu porta a migliurazione di e prestazioni è di supportu per e nuove tecnulugia. A volte, comunque, l'effettu contrariu hè osservatu: dopu à l'aggiornu di u driver, u computer hà da peghju. Vedemu perchè accade questu, è cume risolve stu tippu di fallimentu.

Soluzioni à u prublema in situ

I motivi per u deterioramentu di e prestazioni di a macchina trà l'aggiornamentu di i driver in a scheda video ùn sò micca capiti. Forse hè una questione di prugrammi di software insufficienti: ci sò centinaia di combinazioni possibili di hardware per computer, è hè impossibile controllà tuttu. I metudini per eliminà u fallimentu descrittu ùn dipende micca da u mutivu.

Metudu 1: Reinstalla u prugramma

Se una calata di prestazione o altri prublemi sò osservate in una applicazione particulare (applicazione o ghjocu), dà una prova di reinizessallu. U fattu hè chì non tutti i prugrammi ritiranu prestu a nova configurazione, chì hè portata cun elli cù i driver aggiornati, è per u funziunamentu corrugatu tali applicazioni sò megliu à esse eliminati è reinstallati.

  1. Aduprate unu di i modi propositi per disinstallà u prugramma.

    Più: Cumu smarriri u prugramma in Windows 7, Windows 8, Windows 10

    È cunsigliatu l'usu di soluzioni di terze parti per rimuovere le applicazioni, è in particulare Revo Uninstaller: u disinstallatore da i sviluppatori pulisce generalmente i “coda” chì u prugrammu disinstallatu lascia nantu à u discu rigiu è u registru di sistema.

    Lezione: Cumu aduprà Revo Uninstaller

  2. Installà nuvamente u prugramma, seguendu l'istruzzioni di u vitturariu d'installazione.
  3. Prima u primu lanciu, merita una visita à a risorsa di software ufficiali è verifica di l'aggiornamentu. Se u prublema hè massiccia, prugrami chì si rispettanu, emette u solitu un patch speciale disignatu per risolverli.
  4. Più spessu queste azzioni saranu abbastanza per risolve u prublema descritta.

Metudu 2: Aggiornu a configurazione hardware

Spessu a causa di u prublema sta in l'obsolenzia di l'infurmazioni nantu à a configurazione hardware esistente: i dati di sistema ùn sò micca stati messi à ghjornu indipindente, è l'OS pensa chì a scheda video funziunata cù i vecchi driver. Siccome questu ùn hè micca u casu, parechji prublemi nascenu cù u funziunamentu di un computer o di e applicazioni individuali. Hè facili à riparà stu prublema - ci aiuterà in stu. "Manager di dispositivi".

  1. Premete a combinazione di tasti Win + Rquindi inserite in a scatula Run a squadradevmgmt.msce premete "OK".
  2. Dopu u lancia "Manager di dispositivi" truvà a sezione cù a scheda video è expandla. Sceglite a posizione chì risponde à a GPU, i driver per i quali sò stati aggiornati, è cliccate nant'à u dirittu di u mouse. In u menù contestuale, selezziunu "Disconnette dispositivo".

    A cunfirmazione di a selezzione.

    Vede ancu: Risolve u prublema cù l'assenza di una scheda video in u "Gestore di Disposizioni"

  3. Ora utilizate u menu di cumpressione, articulu "Azzione"dove cliccate nantu à l'opzione "Aggiorna configurazione hardware".

    A carta di grafica disattivata ghjunghje automaticamente, ma s'ellu ùn accade micca, ripetite i passi da u passu 2, ma sta volta usate u "Accende dispositivo".

  4. Per riparà u risultatu, ripartite u computer.

Metudu 3: i driver di Rollback

Sì nessunu di i metudi propositi sopra ùn hà aiutatu, rimane una soluzione radicale à u prublema - rimborsà i driver à a versione più antica, chì ùn hà micca avutu prublemu cù u computer. A pratica hè abbastanza semplici, ma in certi casi si pò fà un compitu assai banali. Per più infurmazione nantu à u rollback di i piloti è e so sfumature, veda u manuale chì segue:

Leggi ancu: Cumu rotà i piloti à Nvidia, scheda grafica AMD

Conclusione

L'aggiornamentu di i driver di schede video ponu cuncepisce cun prublemi, micca miglioramenti, ma in un casu d'altronde ponu esse risolti.