Cume per cunsultà l'errore "Freaks ..." in un navigatore Google Chrome

Sicurizà u vostru computer in i ghjorni hè diventatu una questione sempre più impurtante. Dopu tuttu, l'azzioni di prugrami maligni è d'intrusui pò portà micca solu à a perdita di l'infurmazioni cunfidenziali, ma à u fallimentu di tuttu u sistema. Per impedisce tali situazione spiaghja, numerosi sviluppatori di soluzioni antivirus tentanu. Tra i prudutti antivirus, Iobit Malvare Fighter hè un approcciu originale per risolve i prublemi di sicurezza informatica.

L'applicazione shareware IObit Malware Fighter dà una protezione integrale contro i vari tipi di minacce di virus. Questu pruduttu cuntene cuntrattu i trojans, i vermi, i rootkits, i adware è i virus di u navigatore, è ancu assai altri tipi di minaccia. IObit Malware Fighter controlla tutte l'azzioni fatti nantu à u computer, da avendu in autocassu di prugrammi à i prucessi in esecuzione in tempo reale.

Scansione di u computer

Una di e funzioni principali di IObit Malware Fighter è di scansionà i computer per virus. In questu casu, u travagliu utilizza l'ultimu database di definizioni di minacce di virus basatu nantu à a prutezzione di u nubu. L'attività di rilevazione di virus immediata vene eseguita da u mutore Dual-Core, chì risolve i travagli à u livellu di a cunduttrice. Questu fornisce u livello massimu di rivelazione di i vari tipi di codici maliziu. Ma, in u stessu tempu, l'approcciu micca abbastanza tradiziunale à a determinazione di l'attività virale suscita preoccupazione in un certu gruppu di utenti.

In u prugramma IObit Malware Fighter, ci sò trè tipi di scansione: scansione intelligente, cumpleta, è persunalizata.

Durante a prova aleataria, hè pussibule di sceglie i cartulari specifichi di u discu duru di u computer in u quali hè da fà. Questu permette di risparmi di tempu verificendu solu e zone più impurtanti.

L'esplorazione completa assicura chì tutta a computer sia scannata.

Cù i testi intelligenti, capacità di analisi euristica sò applicate. Questo aumenta a probabilità di dittettà e minacce di virus, ma aumenta dinò a probabilità di falsi positivi.

Prutezzione in tempo reale

Comu ogni antivirus pussibule, IObit Malware Fighter ha a capacità di prutezzione di u vostru computer in tempo reale. U prugramma cuntrulla tutte e cunnessioni di rete, processi in esecuzione in u computer, cookies, applicazioni di esecuzione automatica. In casu di rilevazione di una minaccia di virus, o comportamentu suspettu di elementi singuli, l'azzioni appropriati sò prese per eliminà u prublema.

Inoltre, in a versione pagata di l'applicazione, pudete abilità a prutezzione di u discu USB, è cambiate a prutezzione in temps reale da u motore nativu IObit à u mutore Bitdefender.

Sicurezza per i navigatori

Se desiderate, l'utente può abilità a prutezzione di un browser globale. Inoltre, pudete abilità o disattivà separatamente l'elementi di sta protezione, cume a sicurezza di a home page è u mutore di ricerca contro malware, anti-snooping, protezione DNS, prutezzione contra plug-in maliziosi è barra di strumenti, navigazione sicura.

Benefiti:

  1. Prutezzione di u sistema integratu;
  2. Multilingue (tra cui u russo);
  3. Praticità in a gestione;
  4. Ùn ùn hè micca cuncessu cù altri antivirus.

Inconvenienti:

  1. Restrizioni assai larghe in a versione free;
  2. A polemica di un metudiu micca standard di scansione di virus.

Cusì, IObit Malware Fighter è un potente antivirus chì furnisce una protezione integrale di u sistema. In listessu tempu, da u approcciu insolutu di sviluppatori à risolve parechji prublemi, chì a so efficacia hè, secondu esperti, discutibile, è l'applicazione senza cunflittu cù altri prugrammi antivirus, hè raccomandatu aduprà Iobit Malvare Fighter assai cun l'antivirus testatu da u tempu. Questu hà da assicurà chì u sistema hè più sicuro possibile da e minacce.

Scaricà Iobit Malvar Fayter gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Iobit unlocker Malwarebytes Anti-Malware IObit Uninstaller Rimuovete cumpletamente i prudutti IObit da un computer

Share l'articolo in reti sociali:
IObit Malware Fighter è un praticu prugrammu per scopre, bloccà è rimuoverà in tuttu u tipu di virus è malware.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: IObit Mobile Security
Costu: Free
Dimensioni: 42 MB
Lingua: russo
Versione: 5.4.0.4201