Accelerà u travagliu di a scheda video


U formatu musicale più populu à a data hè ancu MP3. Tuttavia, ci sò ancu assai altri - per esempiu, MIDI. Tuttavia, se convertendu MIDI in MP3 ùn hè micca un prublema, allora u cuntrariu hè un prucessu più complicatu. Cumu fà è se hè pussibule à tutti - legite sottu.

Vede ancu: Conversione di AMR in MP3

Metodi di conversione

Hè da basatu à sente chì a cunversione completa di un file MP3 in MIDI hè un travagliu assai difficiule. U fattu hè chì questi furmati sò assai diversi: u primu hè a registrazione sonora analogu, a seconda hè u serie digitale di note. Dunque i difetti è a perdita di dati sò inevitabili, ancu quandu utilizanu u software più avanzatu. Quelli includenu strumenti di software chì cunsideremu qui sotto.

Metudu 1: Auricula Digitale

A praticazione piuttostu antica, chì hà ancu pochi analoghi. Digital Ir esattamente risponde à u so nome - traduce a musica in note.

Scaricate Digital Ear

  1. Aprite u prugramma è passà per i punti. "File"-"Aprite u schedariu audio"
  2. In a finestra "Esploratore" selezziunu u schedariu chì avete bisognu è aprite.
  3. Appare una finestra per l'impostazione automatica di i sonnii registrati in u vostru file MP3.


    Cliccate "Sì".

  4. L'Apple Wizard si stalla. Ùn bisognu micca cambià nunda, dunque fate un clic "OK".
  5. Se aduprate una versione di prova di u prugramma, un ricordu apparirà accussì.


    Scumpa dopu pochi secondi. Ciò chì dopu apparirà dopu.

    Ah, a dimensione di u luggeru convertibile in a versione demo hè limitata.

  6. Dopu avè scaricatu a registrazione di MP3, preme u bottinu. "Start" in blocu "Motor Control".
  7. Dopu a conversione hè completa, cliccate nantu à u bottinu. "Salvà MIDI" in fondo à a finestra di travagliu di l'applicazione.


    Apparirà una finestra "Esploratore"induve pudete sceglie u cartulare pertinente da salvà.

  8. Un file convertitu apparirà in u cartulare sceltu, chì pò esse apertu cù qualunque lettore adatta.

I principali svantaghji di stu metanu sò, da un latu, i limiti di a versione demo, è d'altra parte a specificità di i algoritmi di l'applicazione: malgradu tutti i sforzi, i risultati sò sempre spuri è necessitarii di trasfurmazione

Metudu 2: Sistema di ricunniscenza WIDI

Ancu un vechju prugramma, ma sta volta da sviluppatori russi. Hè da spiccà per un modu pratice per cunverte i MP3 à i file MIDI.

Scaricate u Sistema di Ricunniscenza WIDI

  1. Aprite l'applicazione. Quand'ellu principia, u Wizard di Ricunniscenza di WIDI apparisce. In essa, selezziunate a casella "Ricunnosce un mp3, Wave o CD esistente".
  2. Apparirà una finestra guidata chì vi chiede di sceglie un schedariu da ricunniscenza. Cliccate "Selezziunu".
  3. In "Esploratore" andate in u cartulare cù u vostru MP3, selezziunu e cliccate "Apertu".
  4. Tornà à i Sistemi di Ricunniscenza VIDI Wizard, cliccate "Prossimu".
  5. A finestra successiva offre una configurazione di u ricunniscenza di l'utili in u schedariu.


    Questu hè a parte più diffusa, da i parametri integrati (selezionati in u menù a cumulazione à fronte di u pulsante "Importu") in a maggior parte di i casi micca applicabile. Utenti esperti ponu aduprà u pulsante. "Opzioni" e personalizà a ricunniscenza manualmente.

    Dopu e manipule necessarie, cliccate "Prossimu".

  6. Dopu un breve processo di conversione, una finestra si apre cù una analisi di a tonalità di a pista.


    Di regula, u prugramma ricunnosce correttamente stu impostazione, cusì selezziunu u chjamatu chjamatu e cliccate "Accetta", o solu dopu cliccate nantu à a chjave selezionata.

  7. Dopu à a conclusione di a cunversione, cliccate "Finish".


    Attenti - s'è usate a versione di prova di u prugramma, pudete salvà solu un silussette di 10 secondi di u vostru file MP3.

  8. U schedariu convertitu aprirà in l'applicazione. Per salvà lu, cliccate nantu à u bottinu cun l'icona di u floppy o aduprà a combinazione Ctrl + S.
  9. Una finestra per sceglie a directory per salvà si aprirà.


    Quì pudete rinominà u schedariu. Quandu hè finitu cù questu, cliccate "Salvà".

Comu pudete vede, stu metudu hè più simplici è più praticchiu chè u precedente, ma i limiti di a versione prucessa diventanu un ostaculu quasi insuperabile. Tuttavia, u Sistema di Ricunniscenza WIDI hè adatto s'ellu crea un ringtone per un vecchiu telefonu.

Metudu 3: intelliScore Ensemble MP3 to MIDI Converter

Stu prugramma hè unu di i più avanzati, chì pò trattà ancu i cartelli MP3 multi-strumentali.

Scaricate intelliScore Ensemble MP3 to MIDI Converter

  1. Aprite l'applicazione. Come in u metudu precedente, vi sarà dumandatu di aduprà u Wizard. Assicuratevi chì u spuntà hè selezionatu in u primu paragrafo. "A mo musica hè scritta in un onda, MP3, WMA, AAC o AIFF" è cliccate "Prossimu".
  2. In a prossima finestra, vi sarà dumandatu di sceglie un schedariu da cunverte. Cliccate nantu à u bottinu cù l'imagine di a cartella.


    In u apertura "Esploratore" selezziunate l'ingressu desideratu è cliccate "Apertu".

    Tornà à u Assistente di u travagliu, cliccate "Prossimu".

  3. In u prossimu tappa, vi sarà dumandatu di sceglie cumu si avemu convertitu u MP3 scaricatu. Nantu à a maggior parte di i casi, basta à marcà a seconda vocazione è cuntinuà a travaglià, premendu u pulsante. "Prossimu".


    L'app vi avverrà chì a registrazione hè salvata in una traccia MIDI. Ciò hè esattamente ciò chì avemu bisognu "Sì".

  4. A prossima finestra di l'infurmatore vi dumandarà di sceglie u strumentu chì ripisirà e note da u vostru MP3. Selezziunu chiunque ti piace (pudete ascultà u campu cliccendu nantu à u butteiu cù l'imagine di l'altoparlante) è cliccate "Prossimu".
  5. L'elementu prossimu vi chiede di sceglie u tipu di notazione musicale. Se avete bisognu di appunti prima, selezziunate a seconda casella di cunnessione, se avete bisognu solu di sona, u primu. Dopu fà a vostra scelta, cliccate "Prossimu".
  6. U passu chì seguitu hè di sceglie a directory di salvataggio è u nome di u file convertitu. Per sceglie una directory, cliccate nantu à u bottinu cù l'icona di cartella.


    In a finestra chì si vede "Esploratore" è pudete rinominà u risultatu di a cunversione.

    Dopu tutte e manipulazioni necessarie, torna à l'assistente è cliccate "Prossimu".

  7. À l'ultima tappa di a cunversione, pudete accede à l'impostazioni sottili, cliccendu nantu à u buttu cù l'icona di a matita.


    Oppure pudete semplicemente cumplà a cunversione cliccendu nantu à u pulsante. "Finish".

  8. Dopu un breve processo di conversione, una finestra si vede cù i dettagli nantu à u file convertitu.

  9. In questu, pudete vede a situazione di u risultatu salvatu o cuntene l'elaborazione.
    U svantaghju di a soluzione intelliScore hè tipica per tali prugrammi - limitazione à a lunghezza di u passu in a versione demo (in questu casu 30 secondi) è u travagliu sbagliatu cù a voce.

Ancora una volta, una cunversione full-full di MP3 in tracce MIDI da puramente i mezi software è un travagliu assai difficiule, è hè prubabile chì i servizii in linea puderanu risolve lu solu cù applicazioni meglio installate separatamente. Hè sorprendente chì quelli sia abbastanza antichi, è questioni di compatibilità ponu esse presente cù l'ultime versioni di Windows. Un seriu svantaggiu sarà i limitazioni di e versioni di prova di prugrammi - opzioni in forma di software libaru sò dispunibili solu sul sistema operativo basatu nantu à u kernel Linux. Tuttavia, malgradu i so difetti, i prugrammi facenu un travagliu eccellente.