Problema risolve cù helper.dll

Per parechji utilizatori, i dati conservati nantu à u discu duru hè assai più impurtante di u dispositivu in sè. Se u dispositiu ùn riesci micca o hè formatu per negligenza, puderete estrà e informazioni impurtanti (documenti, foto, video) cù un software speciale.

Cunsiglii di recuperà i dati da un HDD dannatu

Per a recuperazione di i dati, pudete aduprà u patinu flash di boot di emergenza o connettitu un HDD difettu à un altru computer. In generale, i metudi ùn differenu micca in a so efficacia, ma sò adatti ad aduprà a situazioni diverse. Dopu, vedemu cumu si recuperanu i dati da un discu duru dannatu.

Vede ancu: I migliori programmi per recuperà i file eliminati

Metudu 1: Zero Recoverume

Un prugramma prufessiunale per recuperà l'infurmazioni da u HDD dannatu. U prugramma pò esse installatu nantu à i sistemi operativi Windows è supporta u travagliu cù nomi di file lunghi, cirillicu. Istruzioni di recuperu:

Scaricate Zero Assumption Recovery

  1. Scaricate è installate ZAR in u computer. Hè desiderabile chì u lugiziale ùn sia micca carregatu nantu à u discu dannegatu (chì hà fattu scansione).
  2. Disattivà i prugrammi antivirus è chjude altre applicazioni. Questu aiuta à riduce a carica di u sistema è aumentà a velocità di scansione.
  3. In a finestra principale, cliccate nantu à u pulsante. "Recuperu dati per Windows è Linux"affinchì u prugramma truvassi tutti i dischi connessi à u computer, supporti di staghjone amovibili.
  4. Selezziunu u discu HDD o USB flash drive da a lista (chì avete intenzione d'accedere) è cliccate "Prossimu".
  5. U processo di scansione principia. Appena l'utility finisce, i cartulari è i schedari individuali dispunibuli per a cunsumazione saranu visualizzati nantu à u schermu.
  6. Sgugliete i cartulari necessarii è cliccate "Prossimu"per sovrascrivà l'infurmazione.
  7. Si apre una finestra supplementare induve pudete persunalizà i parametri di registrazione di i file.
  8. In u campu "Destinazione" specificate u parcorsu à u cartulare duve saranu registrate e informazioni.
  9. Dopu à chì cliccate "Cominciate a copia di i file selezionati"per cuminciare à trasferisce i dati.

Una volta finitu u prugramma, i schedari ponu esse liberamente usati, sovrascritti à unità USB. A differenza di altri software simili, ZAR recupera tutti i dati, puru mantendu a stessa struttura di directory.

Metudu 2: EaseUS Data Recovery Wizard

A versione trial di EaseUS Data Recovery Wizard hè disponibile per u scaricatu gratuitamente da u situ ufficiale. U pruduttu hè adupratu per recuperà i dati da HDD danneggiati è a so riscrittiva successiva à altri media o unità Flash. Procedura:

  1. Installate u prugramma in u computer da chì avete intenzione di effettuà a riparazione di file. Per evitare a perdita di dati, ùn scaricatete EaseUS Data Recovery Wizard per un dischettu dannatu.
  2. Sceglite un locu per cercà i file in un HDD difettu. Se avete bisognu di recuperà l'infurmazioni da un discu stazionario, selezziunela da a lista in cima di u prugramma.
  3. Optionalmente, pudete inserì un caminu specificu à u cartulare. Per fà quessa, cliccate nantu à u blocu "Specifichi una situazione " è aduprà u pulsante "Sfoglia" selezziunate u cartulare desideratu. Dopu à chì cliccate "OK".
  4. Cliccate u pulsante "Scansione"di luttà à circà per i file nantu à i media dannati.
  5. I risultati sò visualizzati in a pagina principale di u prugramma. Sceglite a casella accantu à i cartulari chì volete ritornà è cliccate "Ricuperà".
  6. Specifichi un locu nantu à u computer chì vene di creà una cartella per e informazioni trovate, è cliccate "OK".

Pudete salvà i file recuperati micca solu à u vostru computer, ma ancu à i media ammissibili cunnessi. Dopu à quessa, ponu esse accessu in ogni tempu.

Metudu 3: R-Studio

R-Studio hè adeguatu per recuperà l'infurmazioni da qualchì mediale dannatu (unità flash, schede SD, dischi rigidi). U prugramma si riferisce à u tipu di prufessiunale è pò esse adupratu in i computer cun sistema operativu Windows. Istruzioni per u travagliu:

  1. Scaricate è installate R-Studio in u vostru computer. Cunnessi un HDD non travagliu o à un altre mezu di archiviazione èesculate u prugramma.
  2. In a finestra principale di R-Studio, selezziunate u dispositivu desideratu è in a barra di strumentu cliccate Scansione.
  3. Una finestra supplementare apparirà. Selezziunate una zona di scansione se volete controllà una sezione specifica di u discu. Ulteriormente specifichi u tippu desideratu di scansione (semplice, dettagliate, veloce). Dopu cliccate nantu à u bottinu "Scansione".
  4. L'informazione nantu à l'operazione sarà affissata nantu à a parte destra di u prugramma. Quì pudete seguitu u prugressu è circa u restu di u tempu.
  5. Quandu a scansione hè finita, seczioni addizionali appariranu nantu à a parte sinistra di R-Studio, accantu à u discu chì hè statu analizzato. Scrizzione "Unrecognized" significa chì u prugramma hà pussutu truvà i file.
  6. Cliccate nantu à a sezione per visualizà u cuntenutu di i documenti trovati.

    Verificate i file necessari in u menù "File" selezziunate "Ripristinà segnalatu".

  7. Specificate u caminu per a cartella duve avete intenzione di fà una copia di i file trovati è cliccate "Sì"cuminciò à copià.

Dopu, i file ponu esse aperti liberamente, trasferiti à altre unità logiche è supporti ammenate. Se avete l'intenzione di scansione di un HDD grande, allora u prucessu pò durà più di un'ora.

Se u discu duru hè scardatu, allora pudete recuperà l'infurmazioni. Per fà quessa, usate un software particulare è fate una scansione completa di u sistema. Per evitare a perdita di dati, pruvate à ùn salvà micca i file trovati in un HDD difettu, ma aduprà altri dispositivi per questo scopu.