Qualunque sia a velocità chì u fabbricante specifichi in e caratteristiche di i so SSD, l'utente hà sempre voglia di verificare tuttu in pratica. Ma hè impussibile scopre quantu hè vicina a velocità dichjarata à a dichjarata senza l'aiutu di prugrammi di terze parti. U massimu chì si pò fà hè di confrontà quant'ellu prende una copia di i file nantu à un discu solidu cù risultati simili da un drive magneticu. Per scopre u vitale reale, avete bisognu di aduprà una utilità speciale.
Test di velocità SSD
Cum'è una soluzione, sceglite un prugrammu simplici chjamatu CrystalDiskMark. Hà un'interfaccia russita è hè assai faciule d'usu. Allora principiatu.
Subitu dopu u lanciu, videmu a finestra principale, chì cuntene tutti i parametri è l'infurmazioni necessarie.
Prima di iniziare u testu, stabilisci un duplu di parametri: u numeru di cuntrolli è a dimensione di u file. Da u primu parametru dipenderà da a precisione di e misure. In larga parte, i cinque verifiche chì sò installati per difettu sò abbastanza per avè a misurazione curretta. Ma se vulete avè informazione più precisa, pudete cunfirmà u valore massimu.
U secondu parametru hè a dimensione di u schedariu chì si leghje è scrive durante i testi. U valore di stu parametru aghjunghjerà ancu a precisione di a misurazione è u tempu di prova. Tuttavia, per ùn accurtà micca a vita di u SSD, pudete setà u valore di stu parametru in 100 megabyte.
Dopu avè installatu tutti i parametri andate in a selezzione di u discu. Tuttu hè faciule, aprite a lista è selezziunate a nostra unità di statu solidu.
Ora pudete andà direttamente à a prova. L'applicazione CrystalDiskMark hà cinque testi:
- Seq Q32T1 - Pruvà u schedariu di scrittura / lettura sequenziale cù una profondità di 32 per ogni rusciu;
- 4K Q32T1 - Pruvà blocchi di lettura à scrittura / lettura di 4 kilobyte cù una profondità di 32 per ogni rusciu;
- Seq - Pruvate scrittura / lettura sequenziale cù una profondità di 1;
- 4K - Pruvendu scruttu à l'abite / lettura di profondità 1.
Ognunu di i testi pò esse eseguitu separatamente, per fà quessa, cliccate nantu à u bottinu verde di u testamentu desideratu è aspettate u risultatu.
Pudete ancu fà una prova piena cliccando nantu à u pulsante All.
Per uttene risultati più accurati, hè necessariu chiusa tutti (se possibile) prugrami attivi (in particulare torrents), è hè dumandà micca chì u discu sia riempitu à più di a metà.
Chì l'usu quotidianu di un urdinatore usa u più spessu u metodo casuale di lettura / scrittura di dati (80%), simu più interessatu à i risultati di a seconda (4K Q32t1) è di a quarta (4K).
Ora analizzuu i risultati di u nostru test. Cum'è a "sperimentazione" era usata u discu ADATA SP900 cù una capacità di 128 GB. Cusì avemu ottenutu:
- cù u metudu sequenziale, l'unità legge i dati à un ritruu Da 210-219 Mbps;
- a registrazione cù u listessu metudu hè più lente - solu 118 Mbps;
- lettura in un metudu aleatariu cù una profondità di 1 accade à a velocità 20 Mbps;
- registrà cù un metudu simili - 50 Mbps;
- leggere è scrivere a profondità 32 - 118 Mbit / s è 99 Mbit / s, rispettivamente.
Merita di fà attenti à u fattu chì a lettura / scrittura hè eseguita à vitture elevate solu cù i file chì a taglia hè uguale à u volumu di tampone. Quelli chì anu più di tampone vanu lì è copia più lentamente.
Dunque, cù un micu prugramma, pudemu stimà senza difficoltà a velocità di u SSD è di u paragunà cun u indicatu da i pruduttori. À propositu, questa velocità hè di solitu sovraccaricata, è usando CrystalDiskMark pò scopre da quantu.