Errore STOP 0x00000050 PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA

Unu di i casi cumuni di schermu blu di a morte (BSOD) - STOP 0x00000050 è un missaghju d'errore PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA in Windows 7, XP è in Windows 8. In Windows 10, l'errore hè ancu presente in diverse versioni.

In listessu tempu, u testu di u messaghju d'errore pò cuntene informazioni nantu à u file (è se ùn ne contene, allora pudete vede queste informazioni in u dump di memoria cù BlueScreenView o WhoCrashed, chì serà descrittu in seguitu), chì ne hà fattu, trà l'opzioni frequentemente riscattate - win32k.sys , atikmdag.sys, hal.dll, ntoskrnl.exe, ntfs.sys, wdfilter.sys, applecharger.sys, tm.sys, tcpip.sys è altri.

In questo manuale, e variante più cumune di stu prublema è i modi possibili per correggere l'errore. Solu ancu sottu hè un elencu di patch ufficiali di Microsoft per l'errori specifichi 0x00000050 di STOP.

A so causa BSOD PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA (STOP 0x00000050, 0x50) hà in generale prublemi cù i file di driver, apparecchiature difettose (RAM, ma micca solu, si pò esse dispositivi periferici), fallimenti di servizii di Windows, operazione nera o incompatibilità di prugrammi (spesso - antiviruses) , è ancu una violazione di l'integrità di i componenti di Windows è l'errori di i dischi rigidi è SSD. L'essenza di u prublema hè in un accesso sbagliatu à a memoria quandu u sistema hè in carica.

Primi passi per correggere BSOD PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA

A prima cosa da fà quando una schermata blu di a morte apparisce cun un errore STOP 0x00000050 hè di ricordà chì azzioni preceduti l'aspettu di un errore (puru ch'ellu ùn sia micca apparutu quandu Windows hè installatu in un computer).

Nota: sì un tale sbagliu apparisce nant'à un computer o un laptop una volta è ùn ne manifesta micca (cioè, u schermu blu di a morte ùn emergerà micca sempre), allora forse a soluzione migliore hè di ùn fà nunda.

Eccu e forse e seguenti opzioni tipiche (di qui in avanti certi di essi sò discusse in più dettu)

  • Installazione di novu equipagiu, cumprende dispositivi "virtuali", per esempiu prugrammi di drive virtuale. In stu casu, si pò suppurtà chì u driver di sta attrezzatura o per qualchì ragione stessa ùn hè micca accumessu di modu currettu. Hà un sensu di ghjunghje à aghjurnà u driver (è qualchì volta - di stallà quelli più vecchi), è dinò pruvà a computer senza questu equipagiu.
  • L'installazione o l'aggiornamentu di i driver, ancu l'aggiornamentu automaticu di i driver di l'OS o l'installazione cù un pack pack. Hè vale a pena pruvà à rimborsà u driver in u manager di dispositivi. Quellu driver causa BSOD PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA hè spessu pussibule di scopre solu cù u nomu di u lima indicatu in l'infurmazione di l'errore (cerca puru Internet per quale tippu di file hè). Un modu in più, più pratice, vi mostreraghju più.
  • Installazione (oltre à rimozione) di l'antivirus. In questo casu, forse avete da provà à travaglià senza ancu questu antivirus - forse per qualchì ragu ùn hè micca compatibile cù a configurazione di u vostru computer.
  • Virus è malware in u vostru computer. Saria bè cunsiderà quì u computer, per esempiu, aduprendu un drive antartitivo o discu di u virus aviabile.
  • Modificà e configurazione di u sistema, in particulare quandu si tratta di disattivà i servizii, i tweaks di u sistema, è l'azione simile. In stu casu, un rollback di u sistema da u puntu di riparazione pò aiutà.
  • Alcuni prublemi cù a potenza di u computer (accende micca a prima volta, sparetta di emergenza è simili). In questo casu, i prublemi ponu esse cù RAM o dischi. Si pò fà verificendu a memoria è rimuovere u modulu dannatu, verificendu u discu duru è, in certi casi, disattivà u schedariu di paging di Windows.

Queste ùn sò micca tutte e opzioni, ma ponu aiutà l'utente à ricordà ciò chì hè fattu prima di l'errore accadutu, è, forse, risolve prontamente senza istruzzioni. È nantu à ciò chì e azzioni specifiche ponu esse utule in diversi casi, avemu da parlà.

Opzioni specifiche per l'apparenza di l'errori è cume per risolverle

Ora per alcune opzioni abbastanza cumune quandu l'errore STOP 0x00000050 apparisci è chì pò funzionà in queste situazioni.

PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA schermata blu in Windows 10 quandu lancia u uTorrent hè una opzione frequente ultimamente. Se uTorrent hè in autolad, allora l'errore pò apparà quandu si principia Windows 10. Normalmente a ragione hè di travaglià cù u firewall in un antivirus anzianu. Opzioni di soluzione: prova à disattivà u firewall, aduprà BitTorrent cum'è un client torrent.

L'errore BSOD STOP 0x00000050 con il file AppleCharger.sys - si verifica in schede madri Gigabyte, se u firmware di Carica On / Off era installatu in u sistema senza supportu per elli. Basta rimuà stu prugramma da u pannellu di cuntrollu.

Se un errore esce in Windows 7 è Windows 8, cù a participazione di i file win32k.sys, hal.dll, ntfs.sys, ntoskrnl.exe, prova prima di fà u seguitu: disattivà u schedariu di paging è ripartisce u computer. Dopu, dopu un pocu di ghjornu, verificate se l'errore si manifesta di novu. In caso dimentu, provate à girà nantu à u file di paging è riavvescendu, forse l'errore ùn apparirà più. Per sapè di più nantu à permessu è disattivà: File di paging di Windows. Pò dinò esse utile per verificà u discu duru per l'errore.

tcpip.sys, tm.sys - PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA cause d'errore in Windows 10, 8 è Windows 7 cù questi lima possono esse differenti, ma ci hè una opzione più probabile - un ponte tra e cunnessioni. Premete i tasti Win + R di a tastiera è digià ncpa.cpl nant'à a finestra Run. Vedite se ci sò ponti di rete in a lista di cunnessione (vede a screenshot). Prova a rimuovila (supponendu chì sapete chì ùn hè micca necessariu in a vostra configurazione). In questu casu pò ancu aiutà à aghjurnà o à rimborsà i driver per a scheda di rete è l'adattatore Wi-Fi.

atikmdag.sys è una di i file di driver ATI Radeon chì pò causà l'errore di schermu blu descrittu. Se l'errore si compare quandu u computer esce da u sonnu, pruvate a disattivà l'inizializazione rapida di Windows. Se l'errore ùn hè micca legatu à quest'eventi, pruvate una stallazione pulita di u driver cun una rimozione completa preliminare in Display Driver Uninstaller (un esempiu hè discuvatu quì, adatta per ATI è micca solu per 10-ki - Installazione netta di u driver NVIDIA in Windows 10).

In i casi in cui l'errore si pò vene quandu installate Windows in un computer o in un laptop, pruvate à sguassà una di e barre di memoria (nantu à un computer spento) è riparte l'installazione. Hè forse sta volta chì sarà successu. Per i casi in cui a schermata blu appaia quandu cercate di aggiornà Windows à a nova versione (da Windows 7 o 8 à Windows 10), un'installazione pulita di u sistema da un discu o un drive flash pò aiutà, veda Installazione di Windows 10 da una unità flash USB.

Per alcune cartoline madre (per esempiu, MSI sò rimarcate quì), un errore pò apparere quandu cambia in una versione più nova di Windows. Pruvate à aghjurnà u BIOS da u situ ufficiale di u fabbricante. Vede Cumu aggiornà u BIOS.

A volte (se l'errore hè causatu da piloti specifici in i prugrammi applicativi), pulì a cartella temporanea di i file pò aiutà à risolve l'errore. C: Utenti U nomu d'utenti AppData

Se si suppone chì l'errore PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA sia causatu da un prublema cù u driver, un modu semplice di analizzà u spaziu di memoria cumpressu automaticamente è scopre chì driver hè statu fattu chì l'errore sarà u prugramma gratuito WhoCrashed (u situ ufficiale hè //www.resplendence.com/whocrashed). Dopu l'analisi, sarà pussibule di vede u nome di u driver in una forma chì si pò capisce per l'utente principiante.

Dopu, aduprendu u manager di dispositivi, pudete provà à rimborsà stu driver per riparà l'errore, o smarrerà tuttu è reinstallatu da a fonte ufficiale.

Sò ancu nantu à u mo situ una soluzione separata hè descritta per isolà u prublema - a schermata blu di a morte BSOD nvlddmkm.sys, dxgkrnl.sys è dxgmss1.sys in Windows.

Un'altra azzione chì pò esse utenzale in parechje varianti di a schermata blu descritta di a morte di Windows hè di verificà a memoria di Windows. Per un primu - aduprendu l'utility di memoria diagnostica integrata, chì si trova in Pannule di cuntrollu - Strumenti amministrativi - Verificatore di memoria di Windows.

Fixes STOP 0x00000050 PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA errore in u situ di Microsoft

Ci sò hotfixes ufficiali (riparazioni) per questu errore, postu nantu à u situ Web ufficiale di Microsoft per diverse versioni di Windows. Tuttavia, ùn sò micca universali, ma sò relativi à i casi in cui l'errore PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA hè causatu da prublemi specifichi (spiegazioni di questi prublemi sò cundute nantu à e pagine pertinenti).

  • support.microsoft.com/ru-ru/kb/2867201 - for Windows 8 and Server 2012 (storport.sys)
  • support.microsoft.com/ru-ru/kb/2719594 - per Windows 7 e Server 2008 (srvnet.sys, adatta ancu per u codice 0x00000007)
  • support.microsoft.com/ru-ru/kb/872797 - for Windows XP (for sys)

Per scaricà l'utensu di riparazione, cliccate nantu à u bottinu "Fix Pack Packed for Download" (a pagina successiva pò aprà cun un ritardu), accettava i termini, scarica e esegui a riparazione.

Inoltre in u situ ufficiale di Microsoft ci sò ancu descrizzioni proprii per u còdice d'errore di a schermata blu 0x00000050 è alcuni modi per ripararlo:

  • support.microsoft.com/ru-ru/kb/903251 - per Windows XP
  • msdn.microsoft.com/library/windows/hardware/ff559023 - informazioni generali per i specialisti (in inglese)

Speru chì una parte di questu pò aiutà a sbarrazzà di BSOD, è se ùn, spieghjite a vostra situazione, ciò chì hè fattu prima chì l'errore si sia fatta, quale file hè segnalatu da a schermata blu o prugrammi di analisi di discariche di memoria (oltre à u Whocrashed di memoria) BlueScreenView). Pò esse pò truvà una soluzione à u prublema.