Fissà i prublemi cù a visibilità di i dispositivi USB in Windows 7

Spessu, quandu utilizanu un modem da a cumpagnia di MTS, hè necessariu sbloccarlo per esse capace d'installà ogni SIM-cards oltre à a cumpagnia. Questu pò esse fattu solu cù l'aiutu di strumenti di terze parti è micca nantu à ogni mudellu di dispositivi. In u quadru di questu articulu, descrivemu u sbloccu di i dispositivi MTS in i modi più optimi.

Sblocchendu u modem MTS per tutte e carte SIM

Da i metodi attuali di sbloccà i modem MTS per travaglià cù ogni SIM-cards, pudete sceglie solu 2 opzioni: liberi è pagati. In u primu casu, u supportu di software particulare hè limitatu à un pochi di dispositivi Huawei, mentre u secondu metanu permette di sblocchialisi guasi ogni dispositivo.

Vede ancu: Sbloccate u modem Beeline è MegaFon

Metudu 1: Huawei Modem

Questu metudiu vi permetterà di sbloccare parechje dispositivi Huawei supportati gratuitamente. Inoltre, ancu in assenza di supportu, pudete ricorrerà à una versione alternativa di u prugramma principale.

  1. Cliccate nantu à u ligame quitu è ​​selezziunate una di e versioni di software dispunibule da u menù in lu latu di sinistra di a pagina.

    Andate à scaricà Huawei Modem

  2. Sceglite una versione hè necessariu, incù a informazione in u blocu "Modem supportati". Se u dispositiu chì stai usando ùn hè micca cunsultatu, pudete tenta "Terminal Modem Huawei".
  3. Prima di installà u prugramma scaricatu, assicuratevi chì u PC hà i driver standard. L'utellu d'installazione di u lugiziale ùn hè micca assai differente da u prugrammu chì vene cù u dispositivo.
  4. Dopu avà completatu a prucedura di stallazione, disconnessu u modem USB MTS da u computer è lancia u prugramma Huawei Modem.

    Nota: Per evitare errori, ùn vi scurdate di chjappà a shell di cuntrollu di modem standard.

  5. Rimuete a marca di carta MTS SIM è rimpiazzià cù ogni altra. Ùn ci hè nisuna restrizioni per e carte SIM usate.

    Se u dispositivu hè compatibile cù u software sceltu dopu à a cunnessione di u dispositivo, apparirà una finestra in u schermo à dumandà di entrà u còdice di sbloccu.

  6. A chjave pò esse ottenuta nantu à u situ cù un generatore speciale à u ligame sottu. In u campu "IMEI" Duvete intrà u numeru cunsultante chì hè statu indicatu nantu à u casu di u modemu USB.

    Vai à sbloccà generatore di còdice

  7. Appughjà nantu à u pulsante "Calc"per generà còdice, è copia u valore da u campu "v1" o "v2".

    Incolla in u prugramma è cliccate "OK".

    Nota: Se u còdice ùn si adatta micca, prova à usà entrambe le opzioni.

    Ora u modem sarà sbloccatu a possibilità di aduprà ogni SIM-cards. Per esempiu, in u nostru casu, Simka Beeline hè stata installata.

    Tentativi successivi d'usu di e carte SIM da altri operatori ùn necessitanu micca un còdice di cunfirmazione. Inoltre, u prugramma nantu à u modem pò esse aggiornatu da e fonti ufficiali è in futuro utilizanu software standard per gestisce a cunnessione à Internet.

Terminal Modem Huawei

  1. Se per una ragione per cui a finestra cù u requisitu di a chjave ùn apareghja micca in u prugramma Huawei Modem, pudete ricorrerà à una alternativa. Per fà quessa, cliccate nantu à u ligame chì seguitu è ​​scaricate u software presentatu in a pagina.

    Andate à scaricà Huawei Modem Terminal

  2. Dopu avè scaricatu l'archiu, dopu cliccate nantu à u file eseguibile. Quì pudete truvà istruzioni da sviluppatori di software.

    Nota: À u mumentu di u lanciatu di u prugramma, u dispositivu deve esse connessu à u PC.

  3. In cima di a finestra, cliccate nant'à u listessu locu e selezziunate "Mobile Connect - PC UI Interface".
  4. Appughjà nantu à u pulsante "Connect" è seguitu u missaghju "Send: AT Recieve: OK". Se l'errori succediscenu, assicuratevi chì tutti i prugrammi di cuntrollu di u modem sò chjusi.
  5. Malgradu e possibili differenze in i messaggi, dopu a so apparizione, diventa pussibule d'usu cumandamenti speciali. In u nostru casu, u seguitu da intruduce in a console.

    AT ^ CARDLOCK = "nck code"

    Sensu "nck code" bisognu esse rimpiazzatu da i numeri ottenuti dopu à generà u còdice di sbloccu per mezu di u serviziu citatu in precedenza.

    Nantu à a pressione di a tonalità "Enter" un missaghju deve vene "Recieve: OK".

  6. Pudete ancu cuntrullà u statutu di a serratura cù un comando speciale.

    AT ^ CARDLOCK?

    A risposta di u prugramma sarà visualizata cum'è numeru. "CARDLOCK: A, B, 0"dove:

    • A: 1 - u modem hè chjappatu, 2 - sbloccatu;
    • B: u numeru di tentativi di sbloccu dispunibili.
  7. Se avete ghjudicatu u limite di tentativi di sblocca, pudete ancu aghjurnà lu cù e Module Huawei Modem. In stu casu, bisogna aduprà u cumandatu chì seguitu, induve u valore "nck md5 hash" deve esse rimpiazzatu cù i numeri da u blocu "MD5 NCK"ricevutu in l'applicazione "Calculator Huawei (c) WIZM" per Windows.

    AT ^ CARDUNLOCK = "nck md5 hash"

Questu conclude questu rùbbrica di l'articolo, postu chì e opzioni descritte sò più che sufficienti per sbloccare qualsiasi software compatibile MTS di USB.

Metudu 2: DC Unlocker

Questu metudu hè una specie di ultima risorsa, cum'è i casi in cui l'azzioni da a parte precedente di l'artìculu ùn anu micca purtatu i risultati adatti. Inoltre, cù l'aiutu di DC Unlocker, pudete ancu sbloccare modem ZTE.

Preparazione

  1. Aprite a pagina nantu à u ligame furnutu è scaricate u prugramma. "DC Unlocker".

    Vai à scarica pagina DC Unlocker

  2. Dopu à quì, estraggite i file da l'archiu è dopu cliccate nantu à "dc-unlocker2client".
  3. Tramite a lista "Selezziunu pruduttori" Selezziunu u fabbricante di u vostru dispositivo. In questu casu, un modem deve esse cunnessu à u PC in anticu è i driver sò installati.
  4. Optionalmente, pudete specificà un mudellu specificu per mezu di un listinu addizionale. "Selezziunu modellu". D'una manera o d'altra, bisogna aduprà u pulsu dopu. "Detect modem".
  5. Se u dispositiu hè supportatu, infurmazione dettagliata nantu à u modem ghjunghje in a finestra inferiore, cumprendu l'usu di u serratu è u numeru dispunibule di tentativi di entrà a chiavi.

Opzione 1: ZTE

  1. A limitazione significativa di u prugramma per sbloccà i modem ZTE hè u requisitu per cumprà servizi supplementari nantu à u situ ufficiale. Pudete cunniscà u costu nantu à una pagina speciale.

    Andà à a lista di servizii DC Unlocker

  2. Per cumincià à sbloccare, avete bisognu di fà una autorizazione in a sezione "Server".
  3. Dopu à ciò, allarga u blocu "Sbloccà" è cliccate "Sblocca"principia a sbloccata procedura. Sta funzione sarà accessibile solu dopu l'acquistu di crediti cù a successiva acquista di servizii in u situ.

    In casu di successu, a console mostra "U modem hà sbloccatu".

Opzione 2: Huawei

  1. Se aduprate un dispositivo Huawei, a prucedura hà assai in comune cù u prugramma in più di u primu metudu. In particulare, questu hè dovutu à a necessità di entrà cumunamenti è di generazione di pre-codice, discusso nanzu.
  2. In a console, dopu à l'infurmazione di u mudellu, inserisci u codice qui seguitu, rimpiazzendu "nck code" di u valore ottenutu da u generatore.

    AT ^ CARDLOCK = "nck code"

  3. Una volta finitu ritrattu, un missaghju si vede in a finestra. "OK". Per controllà u statu di u modem, riutilizzu u pulsante "Detect modem".

Indipendentemente da a scelta di u prugramma, in i dui casi puderete riesce à ghjunghje u risultatu desideratu, ma solu sì seguitu e nostre racce in modo accuratu.

Conclusione

Questi metodi devenu abbastanza per sbloccare qualchi modemii USB rilasciati in precedenza da MTS. Se avete qualchì difficoltà o avete dumande in quantu à e istruzioni, cuntattate ci in i commenti sottu.