Applica Paste à Microsoft Excel

Probabilmente, parechji utenti inesperti anu tentatu di copià certi dati in Excel, ma cum'è i so azzioni, l'uscimentu produce un valore completamente diversu o un errore. Quessa hè a causa chì u formulu era in u rughjonu primariu di copia, è hè stata questu a formula chì hè stata inserita, è micca u valore. Tali prublemi potrebbero esse stati evitati se quessi quiddi utenti eranu familiari cun tale cuncezione cum'è "Incolla speciale". Cun duie, pudete ancu eseguirà assai tante altre attività, cumunu aritmetica. Vedemu ciò chì hè questu strumentu è cume si lavora cun essa.

U travagliu cù un inserto speciale

Incolla Speciale hè primurimamente destinatu à inserisce una espressione specifica nantu à un foglio di Excel cume hè necessariu da l'utitore. Usendu stu strumentu, pudete inserì micca tutti i dati copiati in una cella, ma solu e proprietà individuale (valori, formule, formatu, ecc.). Inoltre, cù l'uttrenu, pudete fà operazioni aritmetiche (addizione, multiplicazione, sottrazione è divisione), è ancu trasposta a tavula, cioè, scambiate righe è colonne in essa.

Per vene à un inserimentu speciale, prima di tuttu, avete bisognu di fà una azzione per a copia.

  1. Selezzi a cellula o intervallu chì vulete copià. Selezziunu cù u cursore mentre tene u pulsu di u mouse Cliccate nantu à a selezzione cun un cliccavu destro di u mouse. U menu cuntestu hè attivatu, in cui avete bisognu di selezziunà l'elemento "Copia".

    Inoltre, invece di a procedura sopra ripetuta, pudete, essendu in a tab "Casa", cliccate nantu à l'icona "Copia"chì hè messu nantu à a cinta in un gruppu "Appunti".

    Pudete copià una espressione selezendu u tastu di una cumminazione di tasti caldi Ctrl + C.

  2. Per andà direttamente à a procedura, selezziunate a zona nantu à u fogliu in u pianu duve avemu intenzione di appiccà elementi primu copiate. Cliccate nantu à a selezzione cun un cliccavu destro di u mouse. In u menù contestuale lanciatu, selezziunà a posizione "Inserti speciali ...". Dopu, apre, si apre una lista in più in cui pudete selezziunu diversi tipi di azzioni, spartiti in trè gruppi:
    • Inserisci (Incolla, Trasposta, Formule, Formule e Formati di Numeri, Senza Bordi, Salvà a Larghezza di Colonne Originali, è Salvà a formattazione Originale);
    • Inserisci valori ("Valore è formattazione originale", "Valori" è "Valori è formati di numeri");
    • Altre opzioni di inserzione ("Formatting", "Picture", "Inserisci Link" è "Linked Picture").

    Comu pudete vede, l'utili di u primu gruppu copia a espressione cuntene in a cella o a gamma. U secondu gruppu hè destinatu, prima di tuttu, per copià i valori, micca e formule. U terzu gruppu esegue u formattu è l'apparenza di trasferimentu.

  3. Inoltre, in u listessu menu in più, ci hè un altru elementu chì hà u listessu nomu - "Inserti speciali ...".
  4. Se andate in ella, una finestra separata d'ingressu si apre cù strumenti chì sò divisi in dui grandi gruppi: Incolla è "Operazione". O per e mance di l'urdinazioni di l'ultimu gruppo, si pò fà operazioni aritmetiche, chì sò state discusse in precedenza. In più, in sta finestra ci sò dui elementi chì ùn sò micca inclusi in gruppi separati: "Skip salt cell cells" è "Trasposta".
  5. L'inserzione speciale pò esse accessata non solu da u menù contestuale, ma dinò da l'utuli di u nastro. Per fà quellu, essendu in a tab "Casa", cliccate nantu à l'icona in forma di triangulu in punta, chì si trova sottu à u bottinu Incolla in un gruppu "Appunti". Allora una lista di azzioni possibili hè aperta, cumpresu una transizione à una finestra separata.

Metudu 1: Funziona cù i Valori

Se site avete bisognu di trasferisce i valori di e cellule, chì u so risultatu hè derivevule aduprà formule computazionali, allora un inseme speciale hè destinatu per un casu accussì tali. Se applicate una copia normale, a formula sarà copiata, è u valore mostratu in questu ùn pò esse quellu chì avete bisognu.

  1. Per copiare i valori, selezziunate u intervallo chì cuntene u risultatu di u calculu. Copiate questu in una qualsiasi di i modi in cui parlamu sopra: u menù contestuale, un bottinu nantu à u nastro, una cumminazione di tasti caldi.
  2. Selezziunate a zona nantu à u fogliu in u quale pensiamo di inserisce e dati. Andà à u menu in unu di sti modi, chì eranu discusti in precedenza. In blocu "Inserisci valori" sceglite una posizione "Valuri è Formati di Numero". Questu articulu hè più adupratu in sta situazione.

    U stissa procedura pò esse effettuata per mezu di a finestra chì avemu descrittu in precedenza. In stu casu, in u blocu Incolla cambia in situ "Valuri è Formati di Numero" è spingà u pulsante "OK".

  3. Cusì sette opzioni si sceglie, i dati seranu trasferiti in u intervallu selettitu. Si pò mostrà esattamente u risultatu senza u trasferimentu di e formule.

Lezione: Cumu rimuovere a formula in Excel

Metudu 2: Copiate e Formule

Ma ci hè ancu a situazione contrariu quandu ci vole à copià e formule.

  1. In questu casu, eseguemu a procedura di copiatura in qualunque modu dispunibule.
  2. Dopu à ciò, selezziunate a zona nantu à u fogliu in u mezu chì vulete inserisce una tavula o altri dati. Activate u menu cuntestu è selezziunate l'elemento "Formule". In questu casu, solu e formule è valori ponanu inseriti (in quelle celle chì ùn anu micca una formule), ma a furmazione è l'adattamentu di i formati numerichi si perde. Allora, per esempiu, se u formatu di data era presente in u spaziu source, allora dopu a copia hè riflette incorrectamente. E cellule corrispondenti duveranu esse formattate in più.

    In a finestra, questa azzione risponde à spostà u switch in a posizione "Formule".

Ma hè possibile trasferisce e formule cù a conservazione di u furmatu di numeri o ancu cù a salvezza completa di u formattu originale.

  1. In u primu casu, in u menu, selezziunate a posizione Formule è Formati di Numero.

    Se l'operazione hè fatta da una finestra, allora in stu casu bisognu muvine u switch à Formule è Formati di Numero poi spinghja u pulsante "OK".

  2. In u secondu casu, quandu avete bisognu di salvà non formule è formati numerichi, ma ancu una formattazione completa, selezziunate l'elementu in u menù "Salvà a formattazione originale".

    Se l'utente decide di fà questu attività, si sposta in una finestra, allora in questo casu avete bisognu di spostà u passaghju in una posizione "Cu u tema originale" è spingà u pulsante "OK".

Metudu 3: u trasferimentu di formatu

Se l'utente ùn hà bisognu di trasmissione di dati, è vulete solu copià a tavula per riunizerai una informazione completamente diversa, allora in stu casu pudete aduprà un certu articulu di u inserimentu speciale.

  1. Copia a tabella di l'origine.
  2. Selezziunate u spaziu in cui desideremu inserisce u pianu di a tavula. Chiama u menu cuntestu. In essa in a sezione "Altre opzioni di inserzione" sceglite un articulu "Formatting".

    Se a pratica hè fatta da una finestra, allora in questo casu, sposta u passaghju in una posizione "Formati" è cliccate nantu à u pulsante "OK".

  3. Comu pudete vede, dopu à queste azioni esiste un trasferimentu di u layout di a tavula sorgente cù a formattazione salvata, ma ùn hè micca cumpletamente chjamata di dati.

Metudu 4: Copia a tavula mantenendu a dimensione di e colonne

Ùn hè micca segretu chì, se facemu una semplice copiatura di a tavola, ùn hè micca un fattu chì tutte e celle di a nova tabella puderanu contenere tutte e informazioni in u còdice sorgente. Per corregge sta situazione in a copia, pudete ancu aduprà un inserto speciale.

  1. Prima, per qualsìasi metanu, copia u tabellu fonte.
  2. Dopu avè lanciatu u menu già cunnube per noi, scelemu u valore "Salvà a larghezza di e colonne originali".

    Un prucedimentu simile pò esse effettuatu per mezu di a finestra specifica d'inserzione. Per fà ciò, riorganisci u passatu à a posizione "Larghezza di a colonna". Dopu à quessa, cum'è sempre, cliccate nantu à u pulsante. "OK".

  3. A tavula hè inserita cù a larghezza di colonna originale.

Metudu 5: Inserisci Picture

Grazie à e capacità di inserzione sputiche, pudete copiare tutti i dati presentati nantu à u fogliu, cum'è a tavula, cum'è una maghjina.

  1. Copiate l'oggetto cù l'usu di i soliti copia.
  2. Selezziunu u locu nantu à u fogliu in u quali sò piazze u disegnu Chiama u menu. Sceglite un articulu in essa "Disegnà" o "Disegno relativu". In u primu casu, a foto inserita ùn sarà micca associata cù a tavula source. In u secondu casu, se i valori in a tavula cambianu, u disegnu aghjurnerà automaticamente.

In a finestra specifica speciale, tale operazione ùn pò esse fatta.

Metru 6: Copia e note

Attraversu un inserti speciale, pudete cumentà rapidamente e note.

  1. Selezziunu e cellule chì cuntenenu e note. Facemu e so copie per mezu di u menù contestuale, aduprendu un bottinu nantu à u nastro o premendu una combinazione di tasti Ctrl + C.
  2. Selezziunate e celle chì anu da inserisce e note. Andate in a finestra specifica speciale.
  3. In a finestra chì si apre, cambia u cambiamentu in una posizione "Note". Pressu u pulsante "OK".
  4. Dopu, e note saranu copiate in e celle selezionarie, è u restu di i dati restanu in puru.

Metudu 7: riprisenta a tavula

Usendu un inserimentu speciale, pudete traspettà tabelle, matrici è altri oggetti in cui vulete scambià colonne è righe.

  1. Selezziunu a tavula chì vulete flip, è copiau cù una di i metodi chì cunnosciavamu.
  2. Selezziunate nantu à u fogliu u intervallu duve avete l'intenzione di mette a versione invertita di a tavula. Attiva u menù contestuale è selezziunate l'elemento in esse. "Trasposta".

    Questa operazione pò esse eseguita ancu cù una finestra familiare. In stu casu, avete bisognu di spuntà a casella "Trasposta" è spingà u pulsante "OK".

  3. È in fattu, è in un altru casu, l'uscimentu sarà una tavula invertita, cioè una tavula chì circonda e colonne è righe.

Lezione: Cumu capisce una tavula in Excel

Metudu 8: Aduprà l'aritmetica

Aduprendu l'utile descrittu da noi in Excel, pudete ancu fà operazioni aritmetiche cumuni:

  • Addizione;
  • Multiplicazione;
  • Sottrai;
  • Divisione

Vedemu chì questu strumentu hè adupratu in l'esempiu di a multiplicazione.

  1. Prima di tutti, entremu in una cella scomposizione vuota u numeru cù chì avemu intenzione di multiplicà a gamma di dati cù una inserzione speciale. Dopu, noi u copia. Questu si pò fà premendu a combinazione di tasti Ctrl + C, chjamendu un menù contestuale o aduprà e capacità di l'uttrani per copià a nastro.
  2. Selezziu l'intervallo nantu à u fogliu, chì avemu da multiplicà. Cliccate nantu à a selezzione cun un cliccavu destro di u mouse. In u menù contestuale aperto, dopu cliccate nantu à l'articuli. "Inserti speciali ...".
  3. A finestra hè attivata. In u gruppu di parametri "Operazione" mette u switch in situ "Multiplica". Dopu, cliccate nantu à u bottinu "OK".
  4. Comu pudete vede, dopu questu azzione tutti i valori di u intervallo selezziunatu sò stati moltiplicati per u numeru copiatu. In u nostru casu, stu numeru 10.

U listessu principiu pò esse adupratu per divisione, addizione è sottrazione. Solu per questo, a finestra duverà à riorganizà l'interruttore, rispettivamente, in a posizione Split, "Fold" o "Sottrava". Altrimenti, tutte e azzioni sò simili à e manipule sopra descritte.

Comu pudete vede, l'inserzione speciale hè un strumentu assai utile per l'utente. Cun duie, pudete copià micca solu u blocu di dati in una cella o in un intervallo, ma dividendu in strati diversi (valori, formule, formattazione, etc.). Inoltre, hè possibile combinà questi strati cun l'altru. In più, e operazioni aritmetiche ponu esse eseguite cù u listessu strumento. Benintesa, l'acquistatura di abilità per travaglià cù sta tecnulugia utrirà assai à i utilizatori nantu à a strada di u masterizà Excel in tuttu.