Quandu travaglia cù un numeru numeru di cassette di posta elettronica, o un tippu diversu di correspondenza, hè assai praticu ordinà e lettere in cartucce diverse. Questa funzione dà u prugramma di posta Microsoft Outlook. Scopemu cumu creà un novu directory in sta applicazione.
Procedura di creazione di cartulari
In Microsoft Outlook, creà una nova cartella hè abbastanza sèmplice. Prima di tutti, andate in u menù principale "Cartella".
Da a lista di funzioni presentate in u rossu, selezziunate l'elemento "Nuova cartella".
In a finestra chì si apre, inserite u nome di a cartella sottu à a quale vulemu vede lu in futuro. In u modu sottu, selezionemu u tipu di elementi chì saranu salvati in stu cartulare. Questu pò esse mail, contatti, attività, note, calendario, diario o forma InfoPath.
A seguitu, selezziunate a cartella genitore induve a nova cartella sarà situata. Questu pò esse qualsiasi di i cartulari esistenti. Se ùn vulemu riassignà una nova cartella à un'altra, allora selezziunu u nomu di l'account cum'è a situazione.
Comu pudete vede, una nova cartulina hè stata creata in Microsoft Outlook. Ora pudete spostà quì e lettere chì l'utente considera necessariu. Se vulete, pudete ancu personalizà a regula di u muvimentu automaticu.
A seconda manera di creà un directory
Ci hè un altru modu per creà una cartella in Microsoft Outlook. Per fà quessa, cliccate nant'à a manca di a finestra nantu à una qualsiasi di i cartulari esistenti installati in u prugramma per difettu. Queste cartine sò Inbox, Sent, Drafts, Delete, Feeds RSS, Outbox, Junk Email, Cartella di ricerca. Avemu fermu una scelta in un directory specifica, procedendu da per quali scopi a nova cartella hè necessariu.
Dunque, dopu cliccatu nantu à u cartulare sceltu, un menù contestuale vi hè chì vene in u "Nuova cartella ..."
Dopu, una finestra di creazione di una directory si apre in cui tutte e azzioni chì sò descritte prima quandu discuprà u primu metudiu devia esse effettuate.
A creazione di una cartulina di ricerca
L'algoritimu per a creazione di una cartella di ricerca hè leggermente diversa. In a sezione Microsoft Outlook di u prugramma "Folder" chì avemu parlatu in precedenza, in u tape di e funzioni dispunibili, cliccate nantu à l'elemento "Crea cartella di ricerca".
In a finestra chì si apre, configurate a cartella di ricerca. Selezziunate u nomu di u tippu di mail che si cerca per: "Lettere non letti", "Lettere marcate per l'esecuzione", "Lettere importanti", "Lettere da u destinatariu specificatu", etc. In u modulu in u fondu di a finestra, specificate u cuntu per cui a ricerca hè fatta, in casu chì ci sò parechje. Dopu, fate un clic nantu à u "OK".
Dopu à quessa, una nova cartella cù u nomu di a quali era tippiata l'utente, apparisce in u cartulare "Cartelle di ricerca".
Comu pudete vede, in Microsoft Outlook, ci sò dui tippi di directory: cartulari reguli è di ricerca. A creazione di ognunu di elli hà u so algoritmu. I cartulari ponu esse creati sia da u menu principale è da l'arburu di directory in a parte sinistra di l'interfaccia di u prugramma.