Unreal Development Kit 2015.02


Correttamente configuratu touchpad in u laptop aghjusta una possibilità di funziunità addizionale, chì pò simplificà assai i travagli dietro u dispositiu. A maiò parte di l'utente preferisce u mouse cum'è un dispositivo di cuntrollu, ma ùn pò esse à portata di mano. E capacità di u modernu TouchPad sò assai alti, è ùn sò micca praticamente micca ind'è i topi moderni.

Personalisate u touchpad

  1. Aprite u menu "Start" è andate à "Pannello di cuntrollu".
  2. Sì in u angulu in dirittu superiore hè u valore "Vede: Categoria"cambiate à "View: Large Icons". Questo ci permetterà di truvà rapidamente a sottusezzione chì avemu bisognu.
  3. Vai à la sottusezzione "Mouse".
  4. In u pannellu "Proprietà: Mouse" vai à "Impostazioni di a periferica". In questo menu, pudete piazzà a capacità di visualizzare l'icona di u touchpad in u pannellu accantu à a visualizzazione di l'ora è di a data.
  5. Andà à "Parametri (S)", e l'impostazioni di l'attrezzatura tattile apriranu.
    I dispositivi sensoriali di sviluppatori diversi sò installati in diversi portatili, è cusì a funzionalità di l'impostazioni pò avè differenze. Stu esempiu mostra un laptop cu un touchpad Synaptics. Ci hè un listinu abbastanza spaziale di parametri customizable. Considerà i elementi più utili.
  6. Andate in a sezione Scrolling, eccu ponu i indicatori per scorrutivu a finestra cù u padinu. Scrolling hè pussibule sia cù 2 dita in una parte arbitrariu di u dispositiu touch, o cù un dittu, ma in una parte specifica di a superficie di u touchpad. Ci hè un valore assai interessante in a lista di opzioni. Scrolling ChiralMotion. Questa funziunità hè estremamente utile se scorrite per mezu di documenti o siti chì cuntenenu una numerosa quantità di elementi. A scorrimentu di a pagina hè fatta cun un muvimentu di u dittu in su o nantu à u persunu, chì ghjè finita cù un muvimentu circundariu contra o in sensu di i tempu. Questu accelera u travagliu qualitativamente.
  7. Sottuplusu d'ogni personalizatu "Scroll Plot" permette à definisce u perseguimentu di u perseguimentu cù un dittu. L'estrechja o allargamentu accade trascinendu i confini di i pacchi.
  8. Un grande numeru di dispositivi touch tocca funzioni chjamate multitouch. Permette di fà eseguite certe azioni cù più ditte simultaneamente. U più populare in u utilizzu di multitouch hà guadagnatu grazie à a capacità di zoomu a finestra cù dui dita, trascialli o alluntanendu. Bisognu à cunnessà parametru "Scala di Pinch", è, se vole, determina i fattori di scala chì sò responsabili di a velocità di u zoom in a finestra in risposta à u muvimentu di u dittu in a zona di zoom.
  9. Tab "Sensibilità" spartutu in dui aspetti: "Control palm palm" è Touch Sensitivity.

    Adattendu a sensibilità di tocchi involuntarii cù u palettu di a vostra manu, hè possibile bloccà chjavi accidentali nantu à u dispositiu touch. Pò realmente aiuta quandu scrive un documentu nantu à a tastiera.


    Dopu avè regolatu a sensibilità di u tocchiu, l'utente quessa anceverisce chì graduu di pressione cù un dittu causerai a reazione di u dispositiu touch.

Tutte e impostazioni sò puramente individuali, cusì cambiate u touchpad in modo chì sia pratice aduprà voi personalmente.