Applicazioni Chrome PC è elementi di Chrome OS in Windows

Se aduprate Google Chrome cumu u vostru navigatore, allora probabilmente sì cunnosciutu cun l'argomentu app Chrome, è puderei avete dighjà scaricà ogni estensioni o app per navigatore da quì. In listessu tempu, e applicazioni, di regula, eranu simplicemente legami à i siti chì si serevanu aperti in una finestra separata o tab.

Ora, Google hà presentatu un altru tipu di applicazione in u so magazinu, chì sò applicazioni HTML5 in imballu è ponu esse gestite cume programmi separati (ancu se uttenenu u mutore Chrome per u travagliu) ancu s'è Internet hè disattivatu. In fattu, u lanciatore di app, cume e app Chrome autonome, avianu statu installatu duie mesi fà, ma era ghjucatu è micca annunziatu in u magazinu. È, mentre aghju avutu di scrive un articulu su di quessa, Google infine “scartatu” i so novu applicazioni, è ancu u padulinu di partitu è ​​adesso ùn pudete mancu mancà se andate in u magazinu. Ma megliu tardi ch'è mai, ùn scriveghju micca e spieghji cumu tuttu u look.

Lanciate Google Chrome Store

Nuove app Google Chrome

Come annunziatu, e nuove applicazioni da u magazinu Chrome sò applicazioni web scritte in HTML, JavaScript è aduprà altre tecnulogie web (ma senza Adobe Flash) è impaccate in pacchetti separati. Tutte e applicazioni packaged vanu in u fora è travaglianu offline è pò (è di solitu fà) sincronizà cù u nube. In questu modu, pudete installà Google Keep per u vostru PC, l'editor di foto Pixlr gratuito è aduprarle nantu à u vostru desktop cum'è applicazioni normali in e vostre finestre. Google Keep hà da sincronizà e note quando l'accessu à Internet hè dispunibule.

Chrome cume una piattaforma per esibisce applicazioni in u vostru sistema operativu

Quandu sì installate una di e nuove applicazioni in u magazinu Google Chrome (di sicuru, solu sti prugrammi sò avà in a sezione "Applicazioni"), vi sarà richiesta di installà u lanciatore di app di Chrome, simile à quelli utilizzati in Chrome OS. Quì ci vò da sottumà chì nanzu era statu suggeritu di stallà, è ancu pò esse scaricatu à //chrome.google.com/webstore/launcher. Ora, si pare, hè installatu automaticamente, senza dumandà e dumande inutili, in un ordine di notificazioni.

Dopu a so installazione, un novu bottinu apparisce in a barra di applicazioni di Windows, chì, quandu cliccatu, richiama l'elencu di l'applicazioni Chrome installate è ti permette di lancià una di elli, indipendente se a navigazione sia in esecuzione o micca. In listessu tempu, vecchie applicazioni, chì, cum'è aghju dettu, sò solu ligami, anu una freccia nantu à l'etichetta, è l'applicazioni impaccate chì ponu travaglià in linea ùn anu micca una tale freccia.

U lanciatore di app app Chrome hè dispunibule non solu per u sistema operativu Windows, ma ancu per Linux è Mac OS X.

Esempii di applicazioni: Google Keep per Desktop è Pixlr

A cumpagnia hà dighjà un numeru numeru di applicazioni Chrome per u computer, cum'è editori di testu cù evidenziazione di sintassi, calcolatrici, ghjochi (cume Cut The Rope), prugrammi per scusavà, Any.DO è Google Keep, è tanti altri. Tutti sò sti pieni di funzionalità è supportanu cunzetti di tocchi per schermi tattili. Inoltre, queste applicazioni ponu uttene tutte e funzionalità avanzate di u navigatore Google Chrome - NaCL, WebGL è altre tecnule.

Se installate più di sti applicazioni, u vostru desktop Windows sarà assai simule à Chrome OS per via di a parte. Io usu solu una cosa: Google Keep, postu chì questu hè l'applicazione principale per a registrazione di travagliu di varie cose micca troppu impurtanti, chì ùn vulia micca dimenticà. In a versione per l'ordinatore, questu applicazione pari à quessu:

Google tene per computer

Certi anu interessatu à edità foto, aghjunghje effetti è altre cose chì ùn sò micca online, ma fora, è di rigalu. In a Google app store Google Chrome, truvate versioni gratuite di "photoshop in linea", per esempiu, da Pixlr, cù cui pudete editare una foto, ritoccà, ritagliu o girà una foto, applica effetti, e più.

Modificà e foto in Pixlr Touchup

À propositu, i collegamenti à l'applicazione Chrome ponu esse situati non solu in u padulinu di lancia speciale, ma in altrove - in u desktop Windows 7, in a schermata iniziale di Windows 8 - so. dove avete bisognu, cum'è per prugrami reguli.

Da riassumere, vi pruponi di fà provà à vede u assortimentu in u magazinu Chrome. Parechje di l'applicazioni chì avete usatu sempre nantu à u vostru telefonu o tablet sò presentate è si sincronizzanu cù u vostru contu, chì, vedete, hè molto praticu.