Valve sta preparendu un aggiornamentu per u miglioramentu di a prestazione nantu à SteamVR

Volenu fà a realtà virtuale un pò più accessibile.

Valve, assieme à HTC - a fabbricante di occhiali di realtà virtuale Vive - introduce in Steam una tecnulugia chjamata Motion Smoothing ("lisciatura di u muvimentu").

U principiu di u so funziunamentu hè chì quandu a prestazione cade, attira i cornici mancanti basati nantu à i dui precedenti è l'azzioni di u lettore. In altre parole, u ghjocu stosera hà bisognu di fà un sola cornice invece di duie.

Di conseguenza, sta tecnulugia riduce in quantu i requisiti di sistema per ghjochi pensati per VR. In listessu tempu, Motion Smoothing permetterà à e carte di video top à visualizà una immagine in una risoluzione più alta à a stessa velocità fotogramme.

Tuttavia, questu ùn pò esse chjamatu novità o novu: una tecnulugia simile esiste dighjà per i occhiali Oculus Rift, chì portu u nome Asynchronous Spacewarp.

A versione beta di Motion Smoothing hè dighjà disponibile in Steam: per attivarla, avete bisognu di sceglie "beta - SteamVR Beta Update" in a sezione di versioni beta in e proprietà di l'applicazione SteamVR. Tuttavia, solu i pruprietari di Windows 10 è di e carte video di NVIDIA ponu testà a tecnulugia adesso.