Configurazione di u router D-Link DIR-300

Parlemu nantu à cume configurà u router DIR-300 o DIR-300NRU di novu. Sta volta, quest'istruzione ùn sarà micca attaccata à un prugrama specificu (tuttavia, l'infurmazioni nantu à i tipi di cunnessione di i principali chì daranu), hè più probabilmente una discusione di i principii generali di a configurazione di stu router per qualunque fornitore - affinchì se pudete configurà a vostra cunnessione Internet nant'à u computer, pudete configurà stu router.

Vede ancu:

  • Configurazione di video DIR-300
  • Problemi cù D-Link DIR-300
Se avete una qualsiasi di i router D-Link, Asus, Zyxel o TP-Link, è u fornitore Beeline, Rostelecom, Dom.ru o TTC è ùn avete mai installatu i router Wi-Fi, aduprà queste istruzioni di configurazione di router Wi-Fi

Diversu router DIR-300

DIR-300 B6 è B7

I router senza fili (o router Wi-Fi che sono uguali) D-Link DIR-300 e DIR-300NRU sò stati producuti per un bellu pughjilu è l'apparecchiatura acquistata due anni fa ùn hè u listello router chi si vende in un magazzinu. In listessu tempu, e differenze esterne sò micca esse. Revisione di hardware per router differente, chì si pò truvà nant'à u discruchja, in a linea H / W ver. B1 (esempio di revisione hardware B1). Ci sò e opzioni seguenti:

  • DIR-300NRU B1, B2, B3 - ùn sò più venduti, un millionu di istruzioni sò già state scritte nantu à i so parametri è chì, se truvate un router, truverete un modu per configurà lu in Internet.
  • DIR-300NRU B5, B6 hè a prossima modificazione, attualmente pertinente, stu manualu hè adatto per a so impostazione.
  • DIR-300NRU B7 hè a sola versione di stu router chì hà significative differenze esterne da altre revisioni. Quest'istruzione hè adatta per a so stalla.
  • U DIR-300 A / C1 hè l'ultima versione di u router wireless D-Link DIR-300 nant'à u ghjornu, più comunemente trovu in magazzini oghje. Purtroppu hè sottumessu à vari "difetti", i metudi di configurazione descritti quì sò adatti per sta revisione. Nota: per lampà sta versione di u router, aduprà l'infurmazione D-Link firmware DIR-300 C1

Prima di configurà u router

Prima di cunnessione di u router è cumincià à configurà lu, mi raccomandu di fà una operazione pochi. Va rimarcatu chì sò applicabili solu sì cunfigurendu u router da un computer o un laptop à quale pudete cunnesse u router cun un cavu di rete. U router può esse configuratu ancu se ùn avete micca un computer - cù un tablet o smartphone, ma in stu casu, e operazioni descritte in sta sezione ùn sò micca applicabili.

Scaricate u novu firmware D-Link DIR-300

A prima cosa da fà hè download di l'ultimu file di firmware per u vostru mudellu di router. Ié, in u prucessu installeremu un novu firmware nantu à u D-Link DIR-300 - ùn teme micca, quessa ùn hè micca un travagliu difficili. Cumu scaricà u firmware:

  1. Andate à u situ ufficiale di download di d-link à: ftp.dlink.ru, vedete a struttura di cartuline.
  2. A seconda di u vostru modellatore di router, andate in a cartella: pub - router - DIR-300NRU (DIR-300A_C1 per A / C1) - Firmware. In sta cartulina ci sarà un singulu file cù l'estensione. Bin. Hè l'ultimu file di Firmware per a revisione esistente di DIR-300 / DIR-300NRU.
  3. Scaricate stu schedariu à u vostru computer è ricurdate esattamente induve avete scaricatu.

Ultimu firmware per DIR-300 NRU B7

Verificà e impostazioni di LAN in u computer

U secondu passu chì vene da fà hè di guardà in a cunfunzione di a zona di a cunnessione di u vostru computer. Per fà quessa:

  • In Windows 7 è Windows 8, andate in Pannello di Control - Rete è Centro di Spartizione - Modifiche e impostazioni di l'adattatore (in u menù di diritta) - fate un clic destro nantu à l'icona "Connessione à e Rete Locale" e cliccate nantu à "Proprietà", andate in u terzuabulu.
  • In Windows XP, andate in Pannello di controllo - Connessioni di Rete, fate un clic destro nantu à l'icona "Connessione à l'Area Locale", cliccate "Proprietà" in u menù contestuale, andate in l'elemento prossimu.
  • In a finestra chì si vede, in a lista di i componenti aduprati da a cunnessione, selezziunate "Protocollo Internet versione 4 TCP / IPv4" è cliccate nantu à u bottu "Proprietà".
  • Assicuratevi chì e cunnessioni di cunnessione sò impostate à "Obete un indirizzu IP automaticamente" è "Ottenite l'indirizzi di server DNS automaticamente". S'ellu ùn hè micca u casu, metti i parametri imposti. Dunque, se u vostru fornitore (per esempiu, Interzet) utilizza una cunnessione IP statica è tutti i campi di sta finestra sò inzignati di valori (indirizzu IP, maschera di subnet, gateway predefinita è DNS), scrivite questi valori in qualche parte, saranu utili in futuro.

Impostazioni LAN per a configurazione di DIR-300

Cumu cunnessu un router per configurà

Malgradu u fattu chì a quistione di cunnessione di u router D-Link DIR-300 à un computer hè apparentemente elementare, pensu chì voglia di menzionà stu puntu separatamente. A ragione di stu fattu hè almeno una - più di una volta hà assistitu à cume a persone à chì l'utenti di Rostelecom eranu visitati per stallà un set-top box avevanu una cunnessione "cù g" - è cusì chì tuttu u servitu (TV + Internet per unu) computer) è ùn hà micca impiegatu nisuna azzione da l'impiegu. Cusì, quandu una persona provava à cunnesse da qualunque dispositiu via Wi-Fi, questu si hè rivelatu cum'è irrealizzabile.

Cumu cunnessu D-Link DIR-300

A foto mostra cume cunnessione curretta di u router à u computer. Bisognu à cunnessà u cavallu di u fornitore à a porta Internet (WAN), connettite un cavu in una di e porti LAN (megliu di LAN1), chì connette l'altra estremità à a porta rispettiva di a scheda di rete di computer da cui hè diretta a DIR-300.

Inserite u router in una pronta elettrica. E: ùn cunnesse micca a cunnessione à l'internet nantu à u computer in tracce in tuttu u prucedimentu di l'impostazioni di u firmware è di u router, è dinò dopu. Hè sì avete qualunque icona Beeline, Rostelecom, TTC, u prugramma Stork online o qualcosa di dù utrattu per accede à Internet, dighjendene. Altrimenti, allora vi sarà sorpresu è dumandate a dumanda: "Ho aghjurnatu tuttu, l'Internet hè in computer, è nantu à u laptop aghjunghje senza accessu à Internet, chì da fà?".

D-Link DIR-300 Firmware

U router hè collegatu è collegatu. Fate una qualsiasi, u vostru navigatore preferitu è ​​inseritevi in ​​a barra di indirizzu: 192.168.0.1 è premete Invescia. A finestra di richiesta di login è di password apparirà. L'indirinazione e a password per difettu di u router DIR-300 sò admin è admin. Se per una ragione ùn si inseriscenu, resettate u router per l'impostazioni di a fabbrica premendu e tenendu u pulsante di reset nantu à u posteru per circa 20 secondi, poi torna à 192.168.0.1.

Dopu avete inseritu correttamente u vostru login è password, vi verrà dumandatu di definisce una nova password. Pudete fà. Allora vi truverete nantu à a pagina di a configurazione di u principiu di u router, chì pò avè a forma chì seguita:

Diversu router firmware D-Link DIR-300

Per fà lampà u router DIR-300 cun un firmware novu in u primu casu, esegui l'operazioni seguenti:

  1. Cliccate "Configurazione manuale"
  2. Selezziunà a scheda "Sistema" in sti - "Aggiornamentu di Software"
  3. Fate un clic su "Sfoglia" è specificate u caminu per u file chì avemu scaricatu in preparazione per configurà u router.
  4. Cliccate "Rinnovà".

Aspettate finu à a fine di u prucessu di u firmware. Quì ci vene à sente chì ci pò esse un sensu chì "Tuttu hè bloccatu", u navigatore pò ancu dà un missaghju d'errore. Ùn vi preoccupatete - assicuratevi di aspettà 5 minuti, spegnete u router da a pruppiu, accendi nuvellu, aspettate un minutu finu quandu si stalla, torna à 192.168.0.1 - probabilmente u firmware hè statu aggiornatu cù successu è pudete passà à u prossimu passu di configurazione.

U firmware di u router D-Link DIR-300 in u sicondu casu hè u seguente:

  1. In fondo à a pagina di l'impostazioni, selezziunate "Impostazioni avanzate"
  2. Sulla scheda Sistema, cliccate nantu à a freccia diritta mostrata quì è selezziunate l'Upperazione di Software
  3. In a nova pagina, cliccate nantu à "Sfoglia" è specificate u percorso per u novu file di firmware, allora cliccate "Aghjunghje" è aspettate chì u prucessu terminu.

In casu, ti ricurdu: s'è durante u firmware a barra di prugramma “esegui in infinitu”, pare chì tutto sia ghjustu o u navigatore mostra un errore, ùn speggi u router da a pruva è ùn teni micca altre azzioni per 5 minuti. Dopu, chè vene a 192.168.0.1 di nuovo - vedite chì u firmware hè statu messu à ghjornu è u tuttu hè in ordine, pudete andà à u passu chì seguite.

D-Link DIR-300 - Configurazione di a cunnessione Internet

L'idea di configurà u router hè di assicurà chì u router stabilisce in modo indipendente una cunnessione à Internet, è poi distribuisce a tutti i dispositivi connessi. Dunque, a configurazione di a cunnessione hè u passu principale quandu configurassi u DIR-300 è qualunque altro router.

Per stallà una cunnessione, bisogna sapene chì tipu di cunnessione utilizza u vostru fornitore. Quest'informazione pò esse sempre tralata nantu à u so situ ufficiale. Eccu l'infurmazione per i prestatori più preziosi in Russia:

  • Beeline, Corbin - L2TP, l'indirizzu di u servitore VPN tp.internet.beeline.ru - veda ancu: Configurazione di DIR-300 Beeline, Video di configurazione di DIR-300 per Beeline
  • Rostelecom - PPPoE - vede dinò Setup di DIR-300 da Rostelecom
  • Stork - PPTP, server VPN server.avtograd.ru indirizzu, a configurazione hà un numeru di funzioni, vede Configurazione di DIR-300 Stork
  • TTK - PPPoE - vede. Configurazione di DIR-300 TTK
  • Dom.ru - PPPoE - Installazione DIR-300 Dom.ru
  • Interzet - Static IP (Static IP Address), dettagli - Configurazione di DIR-300 Interzet
  • In linea - IP dinamicu (Indirizzu dinamicu di IP)

Se avete un altru fornitore, allora l'essenza di l'impostazioni di u router D-Link DIR-300 ùn cambierà. Eccu ciò chì avete bisognu di fà (generale, per ogni fornitore):

  1. A pagina di l'impostazioni di u router Wi-Fi, cliccate "Impostazioni avanzate"
  2. Sulla scheda "Rete", cliccate "WAN"
  3. Cliccate "Add" (ùn ponite micca attenzione à u fattu chì una cunnessione, IP Dinamica, hè già presente)
  4. In a pagina successiva, specificate u tipu di cunnessione da u vostru fornitore è veci à campà i campi rimanenti. Per PPPoE, u login è a parola d'accessu per accede à Internet; per L2TP è PPTP, u login, password è indirizzu di u servitore VPN; per u tipu di cunnessione IP statica, l'indirizzu IP, l'entrata principale è l'indirizzu di DNS. A maggior parte di i casi, u restu di i campi ùn anu micca bisognu di toccà. Cliccate "Salva".
  5. A pagina cù a lista di cunnessioni si apre di nuovo, induve a cunnessione appena creata sarà visualizzata. Ci sarà ancu un indicatore in cima dirittu chì vi dicerà di salvà i cambiamenti. Fighjate.
  6. Vedite chì a vostra cunnessione hè rotta. Refresh la pagina. Puru sì, se tutti i parametri di cunnessione sò stati piazzati correttamente, dopu à l'aggiornamentu si sta in u statu "cunnessu", è Internet sarà accessu da questu computer.

Impostazione di a cunnessione DIR-300

U passu successivu hè di configurà e configurazione di rete senza filu in D-Link DIR-300.

Cume avete a configurazione di una rete wireless è setate una password per a rete Wi-Fi

Per distinguere a rete wireless da l'altri in a casa, è per prutegjarla da l'accessu nuttatu, vi pudete fà qualchì impostazione:

  1. In a pagina di a configurazione di D-Link DIR-300, cliccate "Impostazioni Avanzate" è in la scheda "Wi-Fi", selezziunu "Impostazioni di Base"
  2. In a pagina di a configurazione di rete senza fili, pudete specificà u nome di a vostra rete SSID specificendu qualcosa chì differisce da u standard DIR-300. Questu vi aiuta à distinguere a vostra rete da i vicini. A maiò parte di l'impostazioni, in a maiò parte di i casi, ùn anu micca bisognu à cambià. Salvà e impostazioni è turnà à a pagina precedente.
  3. Scegliete e configurazione di sicurezza Wi-Fi. In sta pagina pudete mettere una password in Wi-Fi è cusì nisunu spagnolu pò aduprà Internet à propiu a so spese o accede à i computer di a vostra rete. In u campu di "Autenticazione di Rete" si propone di specificà "WPA2-PSK", in u campu "Password", specificate a password desiderata per a rete senza fili, chì consiste in almeno 8 caratteri. Salvà e impostazioni.

Impostà una password per Wi-Fi in D-link DIR-300

Questu cumpleta a configurazione senza filu. Ora, per cunnessione à a Wi-Fi da un laptop, tablet o smartphone, ghjustu bisognu di truvà una rete cù u nomu specificatu in precedenza da stu dispositivo, inserisci a password specifica è cunnessa. Dopu à ciò, aduprà Internet, cumpagni di classe, cuntattu è qualcosa senza fili.