Cumu fà un screenshot in Instagram


Spessu, i utilizatori di Instagram trovanu posti in particulari interessanti ch'elli volenu salvà per u futuru. È u modu più accessibile per fà ciò è per creà una screenshot.

In generale, a necessità di scuppi un screenshot hè pruvucata in i casi in cui semplicemente scaricà una immagine da Instagram ùn hè micca pussibule, per esempiu, quandu guarda u cundiziunu o Direct.

Leggi più: Cumu salvà e foto da Instagram

Crea una screenshot in Instagram

Oghje, ogni muvimentu chì pò travaglia in Instagram, ti permette di catturà una screenshot. E, naturalmente, dipindendu da u fabbricante è di u sistema operativu, u principiu di creazione di un istantanea da u schermu pò esse leggermente diversa.

Leggi più: Cumu fà un screenshot in iPhone, Android

Tuttavia, un pocu tempu, l'usu di Instagram hà principiatu à testà una funzione chì li permette di infurmà l'autore di una storia o di una foto mandata à Direct nantu à una screenshot creata da un altru utilizatore. Mentre a funzione ùn funziona micca per tutti, ma forse sarà in una breve introduzione. È tuttavia ci hè picculi trucchi per nascundà l'infurmazioni chì avete salvatu à a vostra immagine.

Crea una screenshot nascosta

Due modi, chì si discuteranu in seguitu, ùn impurtanu micca l'installazione di strumenti supplementari: in u primu casu, vi travagliate à traversu l'applicazione ufficiali di Instagram, è in u secondu, per qualunque browser.

Metudu 1: Modu aereo

Pè per l'invità di u screenshot creatu à esse mandatu à l'utente, devi avè accesso à a rete. Tuttavia, s'ellu ùn hè, un screenshot pò esse fattu senza timore di esse notatu.

  1. Prima di tuttu, avete bisognu di cache i dati chì saranu catturati dopu. S'ellu hè una storia, cuminciate a vede. S'ellu ci hè una foto inviata à Direct, aprite è ùn uprimete micca.
  2. Run in u mode di a telefonata avionu. Questu permetterà à u dispositiu di restringe l'accessu à Internet mobile, Wi-Fi è Bluetooth. Per esempiu, in i telefunini in esecuzione di u sistema operativu iOS, questu pò esse fattu aprendu i tinture è attivendu l'articolo corrispondente. In i gadgets Android, sta funzione hè attivata in a "tenda" o ancu da e l'impostazioni (pò necessità di aprite a sezione di gestione di a rete).
  3. Aprite Instagram. Se vulete creà una screenshot di a storia, cuminciate a vede u, à u tempu duvutu, preme a combinazione di tasti nantu à u smartphone responsabile di creà una schermata.
  4. Quandu l'immagine hè creata, chjappate Instagram è scaricala da a memoria di a periferica (per iPhone, dopu cliccate nantu à u.) "Casa" è scorri quì l'app).
  5. Aspettate circa un minutu. Dopu, pudete aprire i paràtuli di u vostru telefonu per sfruttà a manera di aerei à e restituite tutte e reti à travaglià.

Metudu 2: Versione Web

Cum'è stà, ancu a notifiche di u screenshot sarà ricevuta solu sì a foto hè presa da l'applicazione. Ma usando a versione web di u serviziu, resterai anonima. A funzionalità di u situ Instagram più vicinu à l'applicazione mobile cun una sola eccezione - ùn ci hè capacità di vede è mandà messaghji privati.

  1. Andate à u situ di u serviziu Instagram. Averiti a navigazione di u storia.
  2. À u tempu ghjustu, creà una screenshot, chì sarà immagiatu immediatamente in a memoria di u dispositiu. Fatti!

Sì avete tutte e domande, assicuratevi di dumandarli in i commenti.