Android ùn vede micca a carta di memoria Micro SD - cume si risolve

Un di i prublemi possibili chì si pò truvà inserendu una carta di memoria Micro SD in un telefonu o in un tablet - Android ùn vede micca a carta di memoria o mostra un missaghju chì afferma chì a carta SD ùn hè micca bè.

In questo manuale si spiega in dettaglio i possibili cause di u prublema è cume si risolve a situazione se a carta di memoria ùn funziona micca cù u vostru dispositivo Android.

Nota: i sentieri in l'impostazioni sò per Android puru, in qualchì scucche di marca, per esempiu, in Sasmsung, Xiaomi è altri, ponu differi un pocu, ma sò situati circa quì.

A cartulina SD ùn funziona micca o un dispositivo di carta SD hè dannatu

A variante più frequente di a situazione in cui u vostru dispositivo ùn hà micca "vede" a card di memoria: quandu si cunnesse a scheda di memoria à Android, un messaggio apparisce chì a carta SD ùn hè micca bè e u dispositivo hè dannatu.

Cliccando nant'à u messaghju, vi vorrà à formattà a scheda di memoria (o mette in opera quandu un dispositivo di memoria portabile o una memoria interna nantu à Android 6, 7 è 8, per sapè più nantu à sta questione - Cumu uttene a scheda di memoria cum'è una memoria interna di Android).

Ùn significa micca sempre chì a carta di memoria sia dannata, soprattuttu s'ellu funziona nantu à un computer o un laptop. In questu casu, una causa cumuna di tali messaghji hè un sistema di lì Android non supportatu (per esempio, NTFS).

Cosa fate in sta situazione? Ci sò e opzioni chì seguitanu.

  1. S'ellu ci hè dati impurtanti in a scheda di memoria, trasferila à u vostru computer (usando u lettore di carte, di sicuru, quasi tutti i modem 3G / LTE dispunenu di un lettore di carte) è poi formattà a scheda di memoria in FAT32 o ExFAT nant'à u vostru computer o semplicemente inseriscenu in u vostru computer. Dispositiu Android è formattallu cum'è una unità portatile o una memoria interna (a differenza hè spiegata in l'istruzzioni, in u ligame chì mi aghju sopra).
  2. Sì ùn ci hè nunda di data importante nantu à a carta di memoria, aduprate l'utili di Android per formattà: cliccate nant'à u notifiche chì a carta SD ùn hè micca bè, o andate in Impostazioni - Memorizzazione è Unità USB, in a sezione "Unità removibile", cliccate nantu à a "Scheda SD" marcatu "dannatu", cliccate "Configurazione" è selezziunate l'opzione di formattazione di a scheda di memoria (l 'opzione "Portable drive" ti permette di utrillu micca sul dispositivo attuale, ma dinò nant'à u computer).

Tuttavia, se u telefuninu o tablet di Android ùn pò formattà a carta di memoria è ùn vede micca nunda, allora u prublema ùn hè micca solu in u sistema.

Nota: u listessu missaghju dighjà à a carta di memoria senza a pussibilità di leghje è nantu à u computer chì pudete ottene, s'ellu hè usatu cum'è memoria interna nantu à un altru dispositiu o nantu à un unicu, ma u dispositivo hè statu ripartutu à l'impostazioni di a fabbrica.

Carte di Memoria appoghjita

Tutti i dispositivi Android ùn supportanu micca tutti i volumi di schede di memoria, per esempiu, micca u novu, ma i telefoni intelligenti di top-end di l'era Galaxy S4 supportanu Micro SD fino à 64 GB di memoria, non-top è Cinese - spessu ancu menu (32 GB, qualchì volta - 16) . Di conseguenza, se inserisci una carta di memoria 128 o 256 GB in un tali telefunu, ùn vi vederà.

Se si parla di telefoni moderni di u 2016-2017, quasi tutti pudenu travaglià cù schede di memoria di 128 è 256 GB, à eccezione di i mudelli più chjuvi (chì pudete truvà u limitu di 32 GB).

Sì ci hè un fattu chì u vostru telefonu o tavoletta ùn scopra micca una carta di memoria, verificate e so specifiche: pruvate nantu à Internet chì a dimensione è u tippu di carta (Micro SD, SDHC, SDXC) di a memoria chì vogliu cunnesse hè supportata. L'infurmazione nantu à u volumu supportatu per parechji dispositivi hè nantu à u Mercatu di Yandex, ma à volte ci vole à circà e caratteristiche in fonti anglofoni.

Perni sporchi in a carta di memoria o slot per chjama

Se a pula ha accumulatu in u slot per cartuline di memoria nantu à u telefonu o in a tappeta, è ancu in casu d'ossidazione è cundinazione di i contatti di a carta di memoria, pò esse micca visibile à u dispositivo Android.

In questu casu, pudete provà à pulìsce i contatti nantu à a carta stessa (per esempiu, cù una gomma, cuattamente, mettendu in una superficie dura dura) è, se pudete, à u telefonu (se i contatti anu accede o sapete cume).

Ulteriori informazioni

Sì nessuna di e sopra menzionate opzioni hè andatu ancora Android ùn risponde à a cunnessione di a scheda di memoria è ùn vede micca, prova i seguenti opzioni:

  • Se a carta di memoria hè visibile annantu à questu cume cunnessu per mezu di un lettore di carte à u computer, pruvate puru scatena è FAT32 o ExFAT in Windows è riconnessione à u telefonu o à u tablet.
  • Se, cunnessu à un computer, a carta di memoria ùn hè micca visibile in l'Esploratore di Windows, ma hè visualizata in "Gestione di Dischi" (cliccate Win + R, inserisci diskmgmt.msc è preme Invescia), prova i passi in st'articulu cun dopu cunnesse à u vostru dispositivo Android.
  • In una situazione in cui a scheda Micro SD ùn hè micca visualizzata nè Android o in un computer (ancu in l'utilità di Gestione di Dischi, è ùn ci hè nisunu prublemi cù i contatti, sì sicuru chì era dannatu è ùn pò micca esse fattu travaglià.
  • Ci sò e "falsi" schede di memoria, spessu acquistate in i negozii online cinesi chì si rivendenu una dimensione di memoria unica è sò visualizzati in un computer, ma u volume attuale hè inferiore (questu si capisce cù u firmware), tali carte di memoria ùn funcionanu micca nantu à Android.

Speru unu di i modi chì aiutava à risolve u prublema. In caso dimentu, descrivite in dettu a situazione in i commenti è ciò chì hè statu fattu per correggeru, forse mi puderete dà cunsiglii utili.