Se, dopu l'acquistu di un drive à statu solitu, vulete sapè quantu hè veloce, pudete fà cun prugrami liberi semplici chì ti permettenu di verificà a velocità di un drive SSD. Questu articulu hè circa utilità per verificà a velocità di SSD, nantu à ciò chì i vari numeri significanu in i risultati di test è informazioni addiziunali chì ponu esse utule.
Malgradu u fattu chì ci sò diversi programmi per valutà a prestazione di u discu, in a maggior parte di i casi quandu si tratta di velocità SSD, prima d'esse utilizanu CrystalDiskMark, una utilità pratica, pratica è semplice cù l'interfaccia di lingua russa. Allora, prima di tuttu mi focaleraghju nantu à questu strumentu per misurà a velocità di a scrittura / lettura, è poi mi toccu per l'altre opzioni dispunibili. Pò ancu esse utule: chì SSD hè megliu - MLC, TLC o QLC, Configurazione di un SSD per Windows 10, Verificendu SSD per errori.
- Verificà a velocità di SSD in CrystalDiskMark
- Impostazioni di u prugramma
- Testi è valutazione di a velocità
- Scaricate CrystalDiskMark, u prugramma d'installazione
- Altri Software di Valutazione di Velocità SSD
Verificà a velocità di l'unità SSD in CrystalDiskMark
Solitamente, quandu avete una revisione di un SSD, una screenshot da CrystalDiskMark hè mostra in l'infurmazioni nantu à a so velocità - malgradu a so simplicità, sta utilità libera hè una sorta di "standard" per tali testi. Nantu à a maggior parte di i casi (cumpresu in recensioni d'uritate), u prucessu di testu in CDM sembra:
- Fate una rete, selezziunate l'unità da testà in u campu in dirittu superiore. Prima di u secondu tappa, hè desiderabile chiuderu tutti i prugrammi chì ponu usà attivamente u processore è l'accessu à i dischi.
- Premendu u "All" di tutti i testi. Se ci hè bisognu di verificà a prestazione di u discu in certi operazioni di lettura-scrittura, basta à premete u bottinu verde corrispondente (i so valori sò spiegati dopu).
- Aspittendu a fine di u test è ottenendu i risultati di a valutazione di a velocità SSD per varie operazioni.
Per un test di basa, l'altri parametri di test ùn solenu micca cambià. Tuttavia, pò esse utile sapè ciò chì pò esse configuratu in u prugramma, è ciò chì esattamente i diversi numeri significanu in i risultati di verifica di a velocità.
Impostazioni
In a finestra principale di CrystalDiskMark, pudete configurà (se sì un utilizatore novizio, ùn pudete micca bisognu à cambià nulla):
- U numeru di verifiche (u risultatu hè media). Per difettu - 5. A volte, per accelerà u testu si riduce à 3.
- A dimensione di u schedariu chì portanu à l'operazioni durante a scansione (per difettu - 1 GB). U prugramma indica 1GiB, micca 1Gb, cume si parla di gigabyte in u sistema numericu binariu (1024 MB), è micca in u decimale usate frequentemente (1000 MB).
- Comu dighjà menzionatu, pudete sceglie quale discu particulare sarà scansionatu. Ùn deve micca esse una SSD, in u listessu prugramma puderete truvà a velocità di un'unità flash, scheda di memoria o un discu rigidale. U risultatu di a prova in u screenshot sottu hè ottenutu per un discu RAM.
In a sezione di menu "Impostazioni" pudete cambià parametri addiziunali, ma, ancu: Mi lascià cum'è hè, è sarà ancu più faciule per confrontà i vostri indicatori di velocità cu i risultati di altri testi, perché uttenenu i parametri di difettu.
I valori di i risultati di a stima di velocità
Per ogni test fattu, CrystalDiskMark visualizza informazioni sia in megabyte per secondu è in operazioni per secondu (IOPS). Per scopre u secondu numeru, tene u punteru di u mouse nantu à u risultatu di unu di i testi, i dati IOPS appareceranu in una chjave popup.
Per difettu, l'ultima versione di u prugramma (u precedente avia un setu diversu) esegue i testi seguenti:
- Seq Q32T1 - Sequential write / read con una profondità di coda di query di 32 (Q), in 1 (T) stream. In sta prova, a velocità hè di solitu u più altu, postu chì u schedariu hè scrittu in settori di dischi consecutivi situati in linea di modu. Stu risultatu ùn riflette micca pienu a velocità reale di u SSD quandu hè adupratu in e situ reali, ma di solitu hè paragunatu.
- 4KiB Q8T8 - Scrittura / Lettura casuale in settori di casu di 4 Kb, 8 - coda di richiesta, 8 flussi.
- A terza è a quarta prova sò simili à quelle precedenti, ma cù un numeru diversu di threads è a prufundità di a coda di dumanda.
Profondità di fila di query: u numeru di richieste di lettura-scrittura simultaneamente inviate à u cullettore di u drive; in questo contesto i flussi (ùn eranu micca in versioni precedenti di u prugramma) - u numaru di flussi di scrittura di file lanciati da u prugramma. Diversi parametri in l'ultimi 3 teste permettenu di valutà cume u discu seghjatore "cure" cun lettura è scrittura di dati in diversi situazioni è controlla a distribuzione di risorse, è micca solu a so velocità in MB / sec, ma dinò IOPS, chì hè impurtante quì. da parametru.
Spessu, i risultati pò cambià notevolmente quandu aghjurnassi l'attualità di u firmware di SSD. Dunque, bisogna tene à mente chì, cun tali testi, non solu u discu hè carregatu, ma dinò u CPU, cioè. I risultati pò dipende da e so caratteristiche. Questu hè assai superficiali, ma se vulete, pudete truvà studii assai dettagliati di a prestazione di i dischi nantu à a prufundità di a coda di dumanda in Internet.
Scaricate CrystalDiskMark è lanciate l'infurmazioni
Pudete scaricà l'ultima versione di CrystalDiskMark da u situ ufficiale //crystalmark.info/en/software/crystaldiskmark/ (Compatibile cù Windows 10, 8.1, Windows 7 è XP. U prugramma hà u russo, ancu quandu u situ hè in inglese). In a pagina, l'utile hè dispunibule sia in installer sia in un archivio zip, chì ùn impone micca l'installazione in un computer.
Nota chì quandu utilizanu a versione portatili, un bug cù a mostra di l'interfaccia hè possibile. Se truvate u dirittu, aprite le proprietà di l'archive da CrystalDiskMark, selezziunate a scatula "Sblocca" in a scheda "Generale", applicate e selezziunate e dopu impacchite l'archive. U secondu metudu hè di fà u file FixUI.bat da a cartella cù l'archive spacchiatu.
Altri prugrammi di valutazione di a velocità SSD
CrystalDiskMark ùn hè micca l'unica utilità chì vi permette di scopre a velocità di SSD in varie condizioni. Ci sò ancu altri strumenti di shareware gratuiti:
- HD Tune è AS SSD Benchmark sò probabilmente i prossimi dui prugrammi di cuntrollu di velocità SSD. Implicatu à u metudu di testà e rivisioni in notebookcheck.net in più di CDM. Siti ufficiali: //www.hdtune.com/download.html (u situ hè dispunibule cume una versione Pro è di u prugramma) è //www.alex-is.de/, rispettivamente.
- DiskSpd hè una utility di linea di cumunicazione per valutà e prestazioni di l'unità. In realtà, hè a basa di CrystalDiskMark. A descrizzione è u download sò dispunibili in Microsoft TechNet - //aka.ms/diskspd
- PassMark hè un prugramma per testà e prestazioni di i vari cumpi d'ordinatore, inclusi i dischi. Gratis per 30 ghjorni. Permette di confrontà u risultatu cù altre SSD, è a velocità di u vostru discalcru, à u listessu cù u listinu, testatu da altri utenti. U testu in una interfaccia cunnuscula pò esse principiatu per mezu di u menu di u prugramma Avanzate - Rallentu - Drive - Performance.
- UserBenchmark hè una utilità libera chì testa velocemente vari componenti di l'ordinatore automaticamente è visualizza i risultati in una pagina web, inclusu l'indicatori di velocità di SSD installati è u so paragunà cù i risultati di testu di l'altri utilizatori.
- L'uttenanze di alcuni produttori di SSD cuntenenu ancu strumenti di test di prestazione di u discu. Per esempiu, in Samsung Magician vi pò truvà in a sezione Performance Benchmark. In sta prova, leghje è scritte sequenziali sò quasi equivalenti à quelli ottenuti in CrystalDiskMark.
In conclusione, aghju chì si utilizza u lugiziale di i fabricanti di SSD è di abilità funzioni di "accelerazione" cum'è Rapid Mode, ùn avete micca nè effettivamente un risultatu oggettuale in i test, cum'è e tecnologie implicate cumincianu à ghjucà u rolu - una cache in RAM (chì pò esse più grande di quantità di dati aduprati per a prova) è altri. Allora, quandu verificassi, vi pruponi di disattivarli.