Cumu tagliate i video in Windows Movie Maker

Nel corso di l'anni di funziunamentu, u smartphone Lenovo S820 hà stabilitu da esse un dispositivo tecnicamente equilibratu chì pò fà fà stà solu à e attività di un livellu media di cumplicità. È oghje, u mudellu hè capace di fà e funzioni di un assistente digitale, ancu se ùn hè micca u più veloce è più produttivu, ma abbastanza fidindale. Questu hè pussibule solu se i componenti hardware di u dispositiu sò intatti, è u software funziona senza fallimentu. Considerateva cume à aghjurnà è reinstallà u mudellu di u firmware è ciò chì si deve fà, se u dispositiu hà cessatu di mostrà segni di vita cume u tumultu di Android. À mezu à altre cose, da l'articolo puete scopre cumu a periferica di l'OS di ufficiali hè stata rimpiazzata cun una sola suvita.

Malgradu u fattu chì a piattaforma hardware di Mediatek, chì hè a basa di u Lenovo S820, hè praticamente “micca uccisa” da interferisce cù a parte di u software, è tutti i metudi di travaglià cù u software di sistema di u mudellu propositu quì sottu in l'articolo sò stati applicati prima è successivamente procedi à ogni azzione, bisogna tene in considerazione:

Ogni impattu chì influisce nantu à u software di u sistema hè fattu da u pruprietario di u dispositiu à u vostru risicu peru! Solu l'utente chì esegue a manipolazione hè responsabile di u risultatu di e operazioni è di u statu di u dispositiu à a fine!

Preparazione

Perchè u prucessu di reinstallà u sistema operativu nantu à u Lenovo S820 sia efficace è senza prublemi, prima ch'ellu sia fattu, hè necessariu effettuà una serie di azzioni preparatorie è studiate l'infurmazioni nantu à e sfumature di a prucedura in quantu à u mudellu in questu.

Revisioni di hardware, marcatu di memoria, tipi di software di sistema

A principale discordanza tra istanze specifichi di u smartphone Lenovo S820 chì si pò truvà in l'usu di l'utente hè a quantità di memoria interna. Ci sò dispositivi cù 8GB è 4GB di ROM à bordu. Malgradu u fattu chì i metudi di manipolazione cù entrambe e versioni di u mudellu includenu stessi passaggi, i pacchetti cun software di sistema per l'installazione differiscono, ma ci sò ancu soluzioni universali.

In breve, quandu si sceglie un pacchjettu di sistema per a equipe di un mudellu, bisogna tene in considerazione a quantità di memoria di una istanza specifica di dispositivo. Pudete imparà u valore di u volumu di ROM, per esempiu, aduprendu applicazioni apte andatu specializate. Installazione da u prugramma Google Play Market Disposizione HW Info.

Scaricate e Disposizioni HW Info da u Google Play Store

Aprite l'applicazione è vede ciò chì hè indicatu in paragrafo. "ROM" nant'à u schermu principale di u strumentu, mustratu subitu dopu u lancia.

Cume per u firmware ufficiali, a principale differenza quì hè in u marcatu utilizzatu di a memoria. Ci hè sistemi "Cinese" - marcatu CN è "Europeu" - marcatu ROW. E principali aspetti spiaghelli di e assemblee "CN" hè a mancanza di un'interfaccia di lingua russa è di servizii di Google, ma a so installazione pò esse necessaria per cambià u marcatu è a stallazione successiva di u shell personalizatu.

A transizione di un tipu di distribuzione di u volumu di partizionazione in un altru hè descrittu in seguitu in l'articolo, ma per scopre u tipu di scansione di memoria di OS è di dispositivi in ​​stu mumentu, avete da seguitu stu parcorsu: "Impostazioni" ("Impostazioni") - "Circa u telefunu" ("Circa u telefunu") - Informazioni Versione ("Informazione di a versione") - "Custru numeru" ("Custru numeru").

Se u smartphone hà un sistema ROW installatu, in u valore di parametru "Custru numeru" dopu u nome di u mudellu ci hè una marca curretta. Sì marcatu CN, allora "Custru numeru" senza segni, in a forma: "MODEL_VERSION_ NUMERO DI MONTAGGIO".

In un oggettu per sperienze, chì hè diventata a basa per a dimostrezzione di i metudi di manipolazione in stu articulu, u dispositiu hè statu adupratu Lenovo S820 4GB, chì funziene nant'à u controlu di u firmware di ROW. In questu casu, i link à i pacchetti da installà in una specifica istanza di u dispositiu, indipende a versione hardware è u tippu installatu di u sistema operativu (marcatu), truveranu sottu da tutti i proprietarii di u mudellu.

Driver è modi di operazione

Per abilità l'interoperabilità di PC è smartphone, cumpresu a risturazione è l'installazione di Android, u dispositiu deve esse capace di traduce in stati speciali - mette in opera e equipa u computer cù driver spicificati.

Vede ancu: Installazione di i driver per u firmware di Android

Chì l'operazioni sopra menzionate sò interconnesse, hè raccomandabile purtallu simultaneamente. A prima cosa da fà hè di scaricà è spaccati l'archiu di i piloti per travaglià cù u mudellu in una cartella separata:

Scaricate i driver per u smartphone Lenovo S820

  1. Modu ADB. Attiva in u modu di telefunu "Debugging USB"cunnessa à u computer è aprite "Manager di dispositivi" Windows.

    Ulteriori dettagli:
    Cumu abilità a modalità di depurazione USB nantu à Android
    Cumu aprite u "Manager di dispositivi"

    A definita in "Dispatcher" dispositivo

    installate manualmente u driver "android_winusb.inf".

    Leggi ancu: Installazione di u driver forzatu in Windows

    Cusì otteniamo i componenti integrati in u sistema, chì sò necessarii per interagisce cù u dispositivo. "Interfaccia ADB composita Android".

  2. Modu VCOM USB. Per una riscrudu cumpleta di a memoria è ripristinà Android in dispositivi MTK cù un portu specializatu "Mediatek Preloader USB VCOM". Per avè accesso à a modalità, avete bisognu di cunnessu a Lenovo S820 completamente disabilitatu per a porta USB di u PC. In pocu secondu, u dispositiu apparirà in u "Dispatcher"è poi sparire.

    L'installazione di i driver hè descritta in dettu in l'articolo dispunitu in u ligame sottu, è si chjama u schedariu chì cuntene i componenti "cdc-acm.inf".

    Per di più: Installazione di i driver VCOM per dispositivi Mediatek

  3. Modu META. In alcune situazioni, per esempio, quandu applicate certi metodi di ripristinamentu di l'identificatori IMEI, avete bisognu di cunnessu à u dispositivo trasferitu in "Modu META". Per lanciare u telefunu in sta modalità, spegnesi cumpletamente, preme "Volume -" e tene premutu stu tastu è poi preme "Cunsumante". Avete bisognu di tene i pulsanti finu chì l'etichetta sia in u fondu di u schermu. "Sò stati in modalità metanu ....".

    "Dispatcher" dispositivo in pattu in modu "META Mod"pò esse definita in sezione "Porti (COM è LPT)" in a forma di: "Dispositiu seriale USB (COM)", "Gadget Serial (COM)", "Portu USB Mediatek" - U nome specificu dipende da a versione di Windows.

    Quandu hè installatu u driver, specificate manualmente u listinu file per a modalità "USB VCOM" - "cdc-acm.inf".

Informazioni di backup

Benintesa, nimu hà da perde i dati conservati in u smartphone è, in certi casi, di più grande valore per l'utente di u dispositivo chì u dirittu in per sè. In listessu tempu, in a maiò maiurie di situazioni, u firmware precaricheghja e zone di memoria di u dispositiu da l'infurmazioni, ciò chì significa chì una copia di backup di tuttu ciò chì hè impurtante, creatu anticipatamente, hè simplicemente necessariu.

Vede ancu: Cumu un backup di dispositivi Android prima di lampà

Per l'archiviazione di certi tippi di dati da u dispositiu in questione, un strumentu software proprietariu da u fabbricante hè efficacemente utilizzatu: Lenovo Moto Smart Assistant.

  1. Scaricate u Kit di distribuzione di Smart Assistant da u situ ufficiale di Lenovo, cliccendu nantu à u ligame sottu, è dopu installà l'applicazione.

    Scaricate l'App di MOTO Smart Assistant per u smartphone Lenovo S820

  2. Lanciate l'Assistente Intelligente da Lenovo.

  3. À u telefuninu, attivate u modalità "Debugging on YUSB" è cunnessu u dispositiu à u computer.

    Quandu l'applicazione scopre u smartphone è mostra di l'infurmazioni, andate in a sezione "Backup / Restore"cliccendu in u link corrispondente nantu à a parte sinistra di a finestra di Smart Assistant.

  4. Selezziunate i tipi di dati chì saranu salvati in una copia di backup cliccendu nantu à l'iconi corrispondenti cù u mouse.

  5. Se avete bisognu di cambià a situazione per salvà a copia di backup futura nantu à u discu PC, cliccate "Modify" opzione opposta "Salvà u Chjugnu:". Dopu, specificate u directory desiderata per e backups in a finestra "Sfoglia cartelle" è cliccate "OK".

  6. Per avvicinà a procedura di copia di l'infurmazioni da u dispositivo à u discu di u computer, appughjate nantu à u pulsante "Backup".

  7. Attendu chì a fine di u prucedimentu di salvezza.

  8. Dopu chì a notizia vene "Backup hà cumparatu ..." cliccemu "Finish", chjude u Smart Assistant prugramma è disconnu u dispositivo da u PC.

  9. A copia di salvezza hè aghjustata à u parcorsu specificatu in passu 5 è hè un schedariu "data di creazione _ *. mabk"

Per restituisce l'infurmazioni da u backup à u smartphone, aduprà la scheda "Ripristinare" sezione "Backup / Restore" in Smart Assistant.

Hè molto facili à travaglià quì:

  1. Fate un tick in a casella vicinu à u backup desideratu, cliccate "Ripristinare";

  2. Selezziunu tippi di dati recuperabili, cliccemu "Ripristinare" è aspettate a recuperazione di l'infurmazioni.

Oltre à risparmià l'infurmazioni di l'utente contenute in a memoria di u Lenovo S820, prima di lampà u mudellu, hè assai sfaccettatu per sizzioni di memoria di a memoria di u dispositiu chì sò difficiule da ripristine senza un backup (NVRAM) o creà una copia di backup nandroid di u sistema trà l'ambiente di recuperu miglioratu. I passi chì includenu queste pratiche sò inclusi in l'istruzioni di u firmware sottu, hè raccomandatu micca ignorarli.

Ruth diritti

In generali, per l'upigrafia, a reinstallazione o a restaurazione di u firmware ufficiali nantu à u pruduttu Lenovo in questione, i diritti di u Super Umanu ùn sò micca necessarii. Ma s'ellu ci hè u scopu di l'utente di modificà l'Android da i metudi ùn sò micca documentate da u fabbricante, ùn puderete micca fà senza privilegi speciali.

I diritti di Ruth si possono ottene aduprendu diversi attrezzi - l'applicazione Framaroot (per certi versioni di u firmware basatu nantu à Android 4.2), KingRoot è Kingo Root sò assai efficaci per risolve u prublema, hè basta à seguità l'istruzzioni da l'articuli nant'à u nostru situ.

Ulteriori dettagli:
Ottenerendu i diritti di root à Android via Framaroot senza un PC

Ottenerendu i diritti di root cù KingROOT per PC

Cumu aduprà Kingo Root

L'entrata in l'ambiente di recuperu (recuperu)

In u telefuninu Lenovo S820, u lancio di l'ambiente di recuperu hè fattu cù un metudu chì ùn hè micca abbastanza standard è familiarità per l'utenti di l'altri mudelli di u fabbricante. Per accede à e funzioni di a fabbrica o cambiamentu di recuperu, avete da fà u seguitu:

  1. Quandu u smartphone hè spente, premete a tasca "Potenza" e tene per 2 secondi, poi tende simultaneamente dui tasti di cuntrollu di u volume. Appena "Volume +" è "Volume -" serà premutu "Cunsumante" latu.

  2. A successione di pressione di e chjave hardware porta à l'avvio di l'ambiente di recuperu - l'apparenza nantu à u schermu di a lista di nomi di funzioni di u recuperu nativu o persunalizatu.

Resettà i parametri è e sezioni pulite

Prima di reinstallà Android, sarà utili per pulì u telefonu da e informazioni di l'utente è riportà u dispositivo à l'impostazioni di a fabbrica. A prucedura di ripristinazione per mezu di a ripresa stessa hè un metodo efficace di sbarrazzà da assai problemi cù a parte di u software, perciò, se u scopu di l'utente hè di uttinà u dispositivu fora di software “spazzatura”, “freni” è si blocca, dighjje cume chì torna u dispositivo à u statu "fora di scatula" .

Leggi più: Resettà l'impostazioni in Android

Firmware

Cume à u Lenovo S820, sò ritenuti diversi metodi di reinstallazione di u software di sistema è un certu numaru di strumenti software. Dopu seguendu e istruzioni di seguito, a megliu soluzione hè di andà fatti per passo, cioè di aduprà i metudi pruposti una per una prima prima di avè a versione curretta di Android in telefonu.

Metudu 1: Aggiornu u Android ufficiale

Se u scopu di intervene in a parte di software di u mudellu in questione hè di aggiornà a custrutta ufficiali installata senza cambià u so tippu (ROW / CN), ùn esiste un significatu praticu particulare per attirà strumenti da sviluppatori terzi. Per aggiornà a versione Android, u modu più faciule hè di aduprà u modulu di ricezione OTA-aggiornamentu ufficiali integratu in tutte e costruzioni di OS per u telefuninu publicatu da u fabbricante.

Facemu una copia di backup di l'infurmazioni impurtanti ind'u dispositivo. Dopu avemu una piena di carica di u telefuninu o di cunnessu u caricabenzu, cunnessu à a rete Wi-Fi. Dopu, fate i passi chì seguite.

Aggiorna sistemi ROW:

  1. Aprite in a macchina "Impostazioni" qualunque metudu cunnoscitu.

  2. Vai à la tabulazione "Tutti i parametri". Scorri trà a lista di elementi à u fondu è truvà l'opzione "Circa u telefunu", tuccà nantu à u.
  3. Spingi "Aggiornamentu di u sistema", in cunsultu di u quali hè una verità d'aggiornamentu automatica per u sistema operativo installatu. Se pudete aumentà u numeru di custruimentu d'Android, un avvisamentu rispettu è avverrà per l'azione chì deve esse effettuata prima di a procedura d'upgrade.
  4. Spingi "Download" è aspettate chì i componenti di a nova versione di u sistema venenu scaricati in u ROM di u telefonu.
  5. Quandu l'aghjurnamentu hè finitu, apparirà una schermata cù una scelta di l'ora per a procedura di installazione. Sceglite "Aggiornamentu immediatamente" è tocca "OK". U smartphone hà spegne e cumincerà, cù un androide animatu nantu à u display, è una notificazione nantu à ciò chì accade: "Installazione di l'aggiornu di u sistema". Attendemu à a fine di a procedura - un altru reiniziziu di u dispositivo.
  6. L'ultima tappa di l'aggiornamentu di Android à Lenovo S820 include a selezzione di i parametri principali (lingua di l'interfaccia, impostazioni di data / ora, etc.) è di recuperu di dati da backup.
  7. Allora pudete aduprà u telefonu, chì funziene oghje sottu u cuntrollu di l'Android ufficiale aggiornatu!

Aggiornamentu CN costruisce Android:

  1. Aprite a lista di opzioni di smartphone per toccà l'icona "Impostazioni" in u Desktop di Android.
  2. Vai à la tabulazione "Tutti i parametri", scorrite giù l'elenco di elementi visualisatu e toccu "Circa u telefunu".
  3. Spingi "Aggiornamentu di u sistema" è dopu aspettiamo a chjarita automatica per a disponibilità di una versione più recente di Android, invece di quella attualmente installata nantu à u smartphone. Sì un aghjurnamentu hè presente nant'à i servitori Lenovo, un avvisu apparirà. "Una nova versione dispunibile"cum'è l'infurmazione nantu à u numeru di l'assemblea di l'aggiornamentu è a quantità di dati chì u telefunu si carica durante a procedura.
  4. Tocca u pulsante "Download" È aspettemu chì a fine di u prucessu di scaricà i file in u salvamentu di a periferica. Quandu u scaricatu hè finitu, u pacchju sarà verificatu automaticamente.
  5. Dopu sarà un offerta per archivà i dati in a copia di salvezza. Tapa "Backup", selezziunate i tippi di dati da archiviu, cuminciate a procedura da cliccà "Backup" una volta più.
  6. A procedura per sovrascrivendu e zone di memoria cù i dati d'aggiornamentu cumincerà dopu cliccatu nantu à u bottinu. "Aghjuntà avà". U prucessu prucessu di l'aggiornamentu di a versione di l'OS ùn necessita micca d'interventu, tuttu hè fattu automaticamente. U smartphone riavanu, mostra Android nant'à u schermu, induve ci hè un prucessu è l'iscrizzione "L'installazione di l'aggiornu di u sistema ...". Dopu à a fine di l'aggiornamentu - un altru reboot di u dispositiu è di u lance di Android.
  7. Chì in u prucessu di e manipolazioni descritte sopra, i parallelli di telefunu sò ripresentati à i valori di a fabbrica, prima di principià operazione hè necessariu determinà i parametri di base di l'OS è ripresentà i dati di l'utente da u backup.

    Ora pudete aduprà tutte e funzionalità di a versione aggiornata di u sistema.

Metudu 2: l'Utilu Flash di SP

U Strumentu universale SP Flash Tool, cuncepitu per effettuà manipule cù dispositivi Android basati nantu à processori MTK, pò esse chiamatu u strumentu principale è di primu utilizatu in u firmware Lenovo S820. Solu cun l'aiutu di sta applicazione hè pussibule di portà a so pussibule di operazioni cù u lugiziale di sistema di u mudellu - backup, aggiornamentu, reinstallà, cambia u tipu di l'OS (marce), ripresentà u travagliu nant'à i dispositivi piani di software.

Scaricate SP Flash Tool

Per e manipolazioni cun Lenovo S820, una versione SP FlashTool ùn hè micca superiore à v5.1708. I custruzzioni più firmati di u firmware ùn supportanu micca u mudellu!

Sicondu u statu attuale di u smartphone è u scopu, cusì, u tipu è a versione di u sistema operativo chì sarà adupratu per cuntrullà u dispositivo, a torcia hè usata diversamente. Di seguitu sò e istruzioni chì tenanu in contu e le sutilezze di l'usu riguardu u mudellu Lenovo S820, è se ùn avete micca dovutu trattà cù u sferardu, prima, vi vogliu familiarità cù u materiale chì descrive i principii generali di l'applicazione è i cuncetti di basi.

Leggi più: Firmware per i dispositivi Android basati in MTK via SP FlashTool

Quantu à u firmware, cioè à i pacchetti cù e immagini per l'installazione è un file di spargimentu, tutte e versioni principali di soluzioni ufficiali sò dispunibule da scaricà à u ligame chì seguite. L'Assemblea di Extreme Android 4.2 4.2 ROW hè dispunibule da scaricà è installazione, è dinò l'ultimi versioni di u lugiziale di sistema basatu nantu à Android 4.4 liberatu da Lenovo per questu mudellu.

Scaricate u Firmware di ROW-and CN-u smartphone di u Lenovo S820 da installà cù u Strumentu SP Flash

Da i sistemi CN, u ligame di sopra cunsulta solu solu basate solu in Jelly Bean. Per aghjurnà a versione di l'Android "Cinese" dopu a stallazione cù Flashtool, devi uttene u metudu di l'aggiornu "à l'aria", descrittu sopra in l'articolo.

Selezziunu è carichi u pacchettu pertinente secondu u dispositiu (4GB o 8GB ROM), u marcatu richiestu (CN o ROW) è a versione OS. Dopu avè scaricatu l'archiu cù u sistema, deve esse spacchiatu in un annuariu separatu.

Backup di NVRAM

Interferendu seriamente cù u funziunamentu di u lugiziale di sistema di u dispositiu, rischiamo di sovrascrive a zona di memoria più impegnativa chì cuntene i parametri (inclusi l'identificatori IMEI) relativi à u funziunamentu di u modulu radio (modem). Sì l'infurmazioni da a sezione "NVRAM" Ciò chì si dicerà sarà perse, e cartule SIM ùn funzionanu micca. Dunque, hè assai raccomandatu di salvà a zona specifica in u discu PC pussa à pussibule.

  1. Запускаем Flash Tool, указываем приложению путь к скаттер-файлу из каталога с образами избранной для инсталляции прошивки.
  2. Переключаемся на вкладку "Readback", нажимаем "Add".
  3. Дважды кликаем по строке, появившейся в основном поле окна ФлешТула, что приведет к открытию окна сохранения файла. Определяем место сохранения будущего бэкапа и указываем его имя, затем нажимаем "Сохранить".
  4. Далее откроется окно, предназначенное для ввода начального и конечного адресов области в памяти девайса. Вносим следующие значения, а затем нажимаем "OK":
    • В поле "Start Address" -0xe00000;
    • "Lenght" -0x500000.
  5. Кликаем "Read Back", что переведет приложение в состояние ожидания подключения телефона.
  6. Далее соединяем выключенный аппарат с USB-портом ПК. Dopu à qualchi secondi, a lettura di u spaziu di dump cumincia. "NVRAM" è salvà lu in un schedariu. Quandu a procedura hè finita, una finestra apparirà. "Redback OK" - A stu puntu, a creazione di una partizione di backup hè completa.

Update / Reinstall OS

Se u dispositivu cum'è in tuttu u serviziu, cioè, si mette in furia in Android, è u scopu di u firmware hè di aggiornà u sistema ufficiali è / o reinstallarli senza cambià u tipu di marcatu, aduprà l'insegnamentu chì seguita.

  1. Fighjate Flashtool, aghjunghjite un file di spargimentu in u prugramma da a cartella cun l'imagine di u firmware.
  2. Aprite u menu "Opzioni"cliccate "Opzione ...". In a finestra di configurazione chì si apre, andate in a sezione "Download" è verificate a presenza di marce in a zona duie caselle di verifica "DA DL All With Checksum". Sì u "zitellu" hè vicinu à i punti "Cassa di controllo di USB" è "Spuma di Cuma" manca, installaci. Chiudite a finestra di parametri è procedi à u passu chì vene.
  3. Free from check-box PRELOADER in a zona principale di a finestra di l'applicazione, chì listeghje e immagini è i percorsi ad essi. Assicuratevi chì a modalità di u firmware hè impostata. "Scaricate solu".
  4. Facemu clic "Download" è dopu cunnesse u Lenovo S820 in u statu di discuntu à u PC.
  5. Siamo in attesa finu chì e spazie di memoria di l'apparatu sò sovrascritti cù i dati da i file di l'immagine.
  6. À a fine di u prucessu, una finestra apparirà. "Scaricate OK". Sconnetti u cavu USB da u smartphone è lancia u dispositivo, tenendu longu a chjave "Potenza".
  7. U primu download di Android dopu à a realizzazione di azioni chì implichi a reinstallazione hè duru più di u solitu, è finalmente ghjunghje cù u lanceru di l'OS di a versione appena aggiornata.

    I parametri di u sistema operativu quandu effettuanu e sopra cagioni operazioni saranu ripristinati à l'impostazioni di fabbrica, dunque avete bisognu di determinà di nuovo e impostazioni.

Reinstallà, cambia marcatu, restaura

Se in u mudellu in questione avete bisognu di rimpiazzà u tippu ufficiali da Android da CN a ROW o viceversa, per esempiu, per installà u firmware personalizatu in futuro, sarà necessariu sovrascrivà tutti i campi di u ROM di u dispositiu via FlashTool, tra cui PRELOADER cù u so furmatu preliminare.

In più di rimpiazzà a marcatura, eseguendu i passi in seguitu in a maggioranza di casi permette di ripristinà a salute di un crash di Android nantu à i dispositivi Lenovo S820 che ùn sò micca caricate in l'OS, ma sò determinati in "Manager di dispositivi" da "Mediatek Preloader USB VCOM".

  1. Aprite u driver di flash, caricate u file di spargimentu in u prugramma.
  2. Verificate chì in a sezione "Download" di e impostazioni di l'applicazione sò selezionate in a casella di check-in. "Cassa di controllo di USB" è "Spuma di Cuma", agisce cume cù descrittu in u passu 2 di e istruzzioni di sopra per reinstallà u sistema in a modalità "Scaricate solu".
  3. Mutà u mode di prugramma in "Aggiornamentu di u Firmware".
  4. Facemu clic "Download" è cunnessu u dispositivo disabilità anzianu à u computer.
  5. Pulizia partizioni

    è dopu scrittura di i dati vi cumincerà automaticamente.

    Se u prucessu ùn iniziizera micca da u fattu chì l'ordinatore "ùn vede micca" u telefunu in a modalità desiderata, rimuove a batteria è pruvate à cunnesse senza di essa.

  6. Dopu à a fine di reinstallà Android, Flash Tool vi mostrerà notifiche "Scaricate OK".
  7. Dopu, scucciate u dispositiu da u PC, accendi l'apice premendu e tenendu u pulsu un pocu più di solitu "Cunsumante". Aspittemu u lancio di Android, duvemu fà a configurazione iniziale è aduprà u sistema installatu.

Optional. Lingua di l'interfaccia

Firmware "CN" dopu a installazione, l'interfaccia predefinita hè in cinese, chì pò causà qualchì difficoltà per l'utente. In ogni casu, dimostreremu di cambià a lingua di i sistemi CN per u mudellu in Inglese.

  1. Dopu u primu lanciu di u "Cinese" OS, pagine di publicità sò visualizate - "scorri" li à a sinistra, avemu a desktop di Android.
  2. Aprite "Impostazioni" (Sò guidati da l'icona, l'icona voluta hè u "ingranu"). Nantu à u schermu cù a lista di parametri, andate à a terza scheda à a sinistra. Scorri nantu à u listinu è truvà l'elemento marcatu cù "Matita", tuccà nantu à u.
  3. A chjave chì si apre, tocca a prima inscrizzione in a lista. Dopu tocchemu "Inglese".
  4. U prucessu di cambià a lingua da u Cinese à l'inglese più comprensibile hè statu finitu.

"Scratching"

In una situazione in cui u Lenovo S820 ùn accende, ùn risponde micca à e presse di i tasti, è / o i metodi sopra cullati di manipulazione cù FlashTool ùn funzionanu micca o ùn sò micca fattibili, avete da intervene non solu in u software, ma ancu in l'hardware di u dispositivu - sovrascrivà a memoria di u dispositivo cù FlashTool. , pre-chiusa u puntu di prova nant'à u bordu di u telefonu.

U metudiu propositu di ripristinà e prestazioni di u smartphone Lenovo S820 hè cardinal è prevede smuntà u dispositiu, dunque avete da procedà à e istruzioni chì seguite solu cun piena fiducia in e vostre capacità è capacità!

  1. Smuntà u dispositiu per accede à a so scheda madre:
    • Rimuete u coperu, rimuete a batteria è srotite i 6 viti chì tenenu u schienu di u smartphone.
    • Fighjate delicatamente u pannellu induve è rimuovere.
  2. Posizione di u puntu di prova (punto "SCLK" nant'à u bordu) mostratu in a foto, ne truvemu. Preparà un strumentu chì sarà adupratu à u fine di stu puntu è "terra" (punto "GND" nant'à u bordu). E pinzette sò più pratiche per questo scopu, ma pudete aduprà qualunque mezu à portu, per esempiu, una clip spiegata.
  3. Aprite torcia, specifichi u caminu à u schedariu dispersione. Per risturmà, pigghiaunu un pacchettu cun un sistema basatu nantu à Android 4.2, è cunsigliatu di sceglie l'opzione (ROW / CN) chì era installata in u dispositivu finu à u mumentu di "scaling".
  4. Modificare a modalità di riscrittura di sezioni, - per "splicing" chì avete bisognu di sceglie "Formatu Tuttu + Download".
  5. Dopu avemu trasferitu u prugramma à u statu di attesa per a cunnessione di u dispositivo, cliccendu nantu à u pulsante "Download".
  6. Chiudite u puntu di test nant'à a scheda madre Lenovo S820 c terra.

    A terra hè o u puntu nantu à a tavula specifiatu in u punti 1 di sta istruzzione, o e parti metalliche di u casu di a periferica.

    Senza ruppe i contatti, cunnessu u cavu cunnessu à a porta USB di u PC à u connettore micro-USB di u telefunu.

  7. L'unità flash USB hà inizià automaticamente u prucedimentu di formattazione di u ROM di u dispositivo, è dopu rimpiazzendu e partizioni. Pudete vede u prucessu cù a barra di prugressu in u fondu di a finestra di l'applicazione. Appena l'indicatore inizià a rassicurà, u pontu di i contatti pò esse eliminatu.
  8. Una volta finita a procedura, verrà visualizzata una finestra chì conferma a so efficacia. "Scaricate OK".
  9. Scunganu u cavu da u smartphone, installu u pannellu indietro è a batteria in u locu, accende u dispositivo.

Riparazione IMEI

Una pulizia completa di a memoria di u telefunu in prucessu di recuperu da u statu "rotatu", è ancu altri fattori, pò fà basta a mashing di identificatori IMEI, chì, a sua volta, causerà l'inoperabilità di e comunicazioni mobili.

Pudete restituisce IMEI cù unu di dui metodi.

Da backup backup NVRAM

S'ellu era statu salvatu in u precedente di u serviziu di NVRAM via Flashtool, a recuperazione di e SIM-cards ùn durerà micca tantu tempu.

  1. Lanciate FlashTool, aghjuntu u file-spargimentu di u firmware ufficiali.
  2. Attiva u modalità prufessiunale di u prugramma, premendu a combinazione di tasti nantu à a tastiera "CTRL" + "ALT" + "V". Dopu "Modu Avanzatu" serà attivatu, a didicazione rispettiva sarà visualizata in a barra di titulu di a finestra, è in u menù "Finestra" articulu apparirà "Scrivere a Memoria", cliccate nantu à ellu.
  3. Vai à la tabulugia aghjustata. "Scrivere a Memoria" in u prugramma è premete u bottinu "Browser". In a finestra di selezzione di file, specificate u caminu per u dump. "NVRAM" è cliccate "Apertu".
  4. In u campu "Begin Adress (HEX)" portu in valore0xe00000. Next, cliccate "Scrivere a Memoria"
  5. Cunnessu Lenovo S820 in u statu di disclusione à a porta USB. Scriviri dati à a sezione "NVRAM" cumincerà automaticamente è accadrà molto prestu. U prucessu finisce cù l'apparenza di a notificazione "Scrivere a Memoria OK".
  6. <