Inserite un documentu MS Word in un'altra

Una di e ragioni perchè u computer ùn principiaghja micca nantu à u sistema operativu di Windows 7 hè u dannu di u record de boot (MBR). Considerà in quali modi pò esse ripristinatu, è, per quessa, restituisce a possibilità di u funziunamentu normale nantu à un PC.

Vede ancu:
Recuperazione OS in Windows 7
Risoluzione di i problemi da Windows 7

Metodi di riparazione di i Caricabatterie

U registru di boot può esse dannatu per una varietà di motivi, cum'è un fallimentu di u sistema, una disconnessione brusca da l'alimentu, cali di tensione, virus, etc. Avemu prufessiunale cume si tratta di e cunsequenze di sti fattori spiavuli chì portanu à u prublema descritta in stu articulu. Pudete riparà stu problema sia automaticamente, sia manualmente "Linea di cumandamentu".

Metudu 1: Ripruduzzione automatica

U sistema operativu Windows stessi furnisce un strumentu chì ripara u record di boot. Di regula, dopu à un avvallamentu fallitu di u sistema, quandu u computer hè riaviatu, hè attivatu automaticamente; avete bisognu di accettà a procedura in a finestra di dialogo. Ma ancu se u lagniu automaticu ùn accada micca, pò esse attivatu manualmente.

  1. In i primi secondi di a partenza di u computer, pudete sente un bip, chì significa carregà u BIOS. Avete bisognu di tene immediatamente a chjave F8.
  2. L'azione descritta arreca à a finestra per selezziunate u tippu di sistema. Usendu i pulsanti "Up" è "Giù" nant'à a tastiera, selezziunate l'opzione "Risoluzione di i problemi ..." è cliccate Enter.
  3. L'ambiente di recuperu apra. Quì, in listessa manera, selezziunate a scelta "Startup Recovery" è cliccate Enter.
  4. Dopu à quessa, l'utensu di recuperu automatica hà da principià. Seguite tutte e istruzzioni chì vene affissate in a so finestra, s'ellu si presentanu. Dopu à a fine di stu prucessu, u computer ripartirà è cù un risultatu positivu, Windows si principia.

Se aduprate u metudiu sopra riportatu ùn purte micca accuminzà l'ambiente di recuperu, allora effettua l'operazione indichjera partendu da u discu d'installazione o di l'unità flash è sceglie l'opzione in a finestra di avvio "Ripristinà sistema".

Metudu 2: Bootrec

Sfortunatamente, u metudu descrittu sopra ùn aiuta micca sempre, è dopu avete da ripresentà manualmente u record di boot di u schedariu boot.ini cù l'utilità Bootrec. Hè attivatu inserendu u comando in "Linea di cumandamentu". Ma perchè ùn hè micca pussibule di lanciare questu arnesi cum'è standard per via di l'impussibilità di scaricà u sistema, duverete esse attivatu di novu per l'ambiente di recuperu.

  1. Cumprate l'ambiente di recuperu cù u metodo descrittu in u metudu precedente. In a finestra chì si apre, selezziunate l'opzione "Linea di cumandamentu" è cliccate Enter.
  2. L'interfaccia hè aperta. "Linea di cumannu". Per sovrascrivimentu u MBR in u primu settore di avvicinamentu, inserite u comando seguente:

    Bootrec.exe / fixmbr

    Premere chjave Enter.

  3. Successivamente, creà un novu settore di boot. Per questo scopu inserisci u comando:

    Bootrec.exe / fixboot

    Cliccate torna Enter.

  4. Per disattivà l'utilità, aduprà u comando seguente:

    uscita

    Per fassi torna chjappu Enter.

  5. Poi riavvi a computer. Ci hè una alta probabilità chì cumincerà in modalità standard.

Se questu opzione ùn aiuta micca, ci hè un altru metru chì hè implementatu ancu cù l'utilità Bootrec.

  1. Run "Linea di cumandamentu" da l'ambiente di recuperu. Enter:

    Bootrec / ScanOs

    Premere chjave Enter.

  2. U discu duru hè scansionatu per u sistema operativo installatu. Dopu à sta procedura, inserisci u comando:

    Bootrec.exe / rebuildBcd

    Cliccate torna Enter.

  3. A causa di sti azzioni, tutti i sistemi operativi truvati saranu registrati in u menu di boot. Avete solu bisognu di chjappà l'utilità per aduprà u comando:

    uscita

    Dopu à a so introduzione cliccate Enter è ripartite u computer. U prublemu cù u lance deve esse risoltu.

Metudu 3: BCDboot

Se nè u primu metanu è micca u secondu mette in opera, allora hè pussibule di ripristinà u carregatore di avvale cù un'altra utilità - BCDboot. Com'è u strumentu di nanzu, scuppa "Linea di cumandamentu" in a finestra di recuperu. BCDboot restaura o crea un ambiente di boot di a partizione di u discu duru attivu. In particulare, questu metudu hè efficace s'ellu ci hè l'ambiu di l'iniziu, risultatu di un fallimentu, hè stata trasferita à un'altra partizione di u discu dur.

  1. Run "Linea di cumandamentu" in l'ambiente di recuperu è inserite u comando:

    bcdboot.exe c: Windows

    Se u vostru sistema operativu ùn hè micca installatu in una partizione C, dopu in stu cumu hè necessariu sustituì stu simbulu cù a lettera attuale. Dopu, cliccate nantu à a chjave Enter.

  2. Una operazione di riparazione sarà fatta, dopu chì hè necessariu, cum'è in i casi precedenti, di riavvenire u computer. U carregatore deve esse ripristinatu.

Ci hè parechje maniere di ripristinà u record di boot in Windows 7 s'ellu hè dannatu. Nantu à a maggior parte di i casi, hè basta à fà una operazione rinnimazione automatica. Ma se a so applicazione ùn porta micca à risultati positivi, utilità di sistema speciale piantate da "Linea di cumannu" in l'ambiente di recuperu di u OS.