Installate CentOS in VirtualBox

CentOS hè unu di i sistemi più popolari basati annantu à Linux, è per questa ragione, parechji utilizatori volenu sapè. L'installazione di questu cum'è un secondu sistema operativu nantu à u vostru PC ùn hè micca una opzione per tutti, ma pudete travaglià cun ellu in un ambiente virtuale, isolatu chjamatu VirtualBox.

Vede ancu: Cumu aduprà VirtualBox

Passu 1: Scaricate CentOS

Pudete scaricà CentOS da u situ ufficiale gratuitamente. Per a praticità di l'utenti, i sviluppatori anu fattu 2 variazioni di u kit di distribuzione è parechji metodi di download.

U sistema operativu sè hè in duie versioni: cumpleta (Tuttu) è tagliata (Minimal). Per una cunniscenza cumpleta, si consiglia di scaricà a versione cumpleta - ùn hè nisun mancu una cughjetta di grafica in a tagliata, è ùn hè micca prugna per u usu di casa. Se avete bisognu di una breve, nantu à a pagina principale di CentOS cliccate "Minimal ISO". Scarica esattamente e stesse azzioni cum'è Tuttu, u scaricamentu di u nostru penseru sottu.

Pudete scaricà a versione Tutta via torrent. Siccome a dimensione approssimativa di l'immagine hè intornu à 8 GB.
Per scaricà, fate u seguitu:

  1. Cliccate nantu à u ligame "I ISO sò ancu dispunibuli via Torrent."

  2. Selezziunu ogni ligame da a lista di specchi cun i file torrent visualizzati.
  3. Individuate u schedariu in a cartella pubblica chì si apre. "CentOS-7-x86_64-Everything-1611.torrent" (Chistu è un nome approssimativo, è pò esse leggermente diversa, dipende da a versione attuale di a distribuzione).

    À propiu sì, pudete ancu scaricà una immagine in u formatu ISO - hè situatu à fianco à u file torrent.

  4. Un torrent-file sarà scaricatu cù u vostru navigatore chì pò esse apertura da u client torrent da u installatu nantu à u PC è scaricà l'image.

Passu 2: Creà una Macchina Virtuale per CentOS

In VirtualBox, ogni sistema operativu installatu hà bisognu di una macchina virtuale separata (VM). In stu stadiu, u tippu di sistema da fà installatu hè selezionatu, una unità virtuale hè creata è parametri addiziunali sò configurati.

  1. Lanciatu VirtualBox Manager è cliccate nantu à u bottinu. "Crea".

  2. Inserite u nome CentOS, è i dui parametri rimanenti sò pieni automaticamente.
  3. Specifichi a quantità di RAM chì pudete allocà per u lanciatu è u funziunamentu di u sistema operativu. Minu per u travagliu confortevole - 1 GB.

    Pruvate di allargà quant'è RAM è pussibile per bisogni di sistema.

  4. Lasciate selezziunata "Crea un novu discu duru virtuale".

  5. Tipu puru ùn cambiate micca è andate VDI.

  6. Formatu preferitu di conservazione - "dinamicu".

  7. Selezziunate a taglia per l'HDD virtuale basata nantu à u spaziu libaru dispunibile nantu à u discu duru fisicu. Per a installazione curretta è l'aggiornamentu di u sistema operativo, si propone di allargà almenu 8 GB.

    Ancu s'è allocate più spaziu, grazie à u furmatu dinamicu di l'archiviazione, questi gigabyte ùn saranu micca occupati finu quandu questu spaziu sia occupatu in CentOS.

Questu cumpleta l'installazione di VM.

Passu 3: Configurate a macchina virtuale

Questu passu hè opzionale, ma sarà utili per alcune impostazioni di basa è una introduzione generale à ciò chì pò esse cambiatu in a VM. Per entrà in l'impostazioni, cliccate à dirittu destro in a macchina virtuale è selezziunate l'element "Personalizza".

In a tabulazione "Sistema" - "Processore" Pudete aumentà u numaru di processori à 2. Questu darà un qualchì aumento à a prestazione di CentOS.

Andà à "Mostra", pudete aghjunghje qualchì MB à a memoria video è permette a accelerazione 3D.

E restante impostazioni ponu esse messe da soli è rimandà à elli in qualunque tempu quandu a macchina ùn hè micca in marche.

Passu 4: Installate CentOS

L'ultima è l'ultima tappa: l'installazione di a distribuzione, chì hè digià scaricata.

  1. Mettite in evidenza a macchina virtuale cù un clic di mouse è cliccate nantu à u pulsante. "Run".

  2. Dopu avè cuminciatu a VM, cliccate nantu à a cartella è aduprà u esploratore di sistema standard per specificà a situazione duve avete scaricatu l'image di OS.

  3. U installatore di u sistema cumincerà. Aduprate a freccia in su di a tastiera per selezziunà "Installu CentOS Linux 7" è cliccate Enter.

  4. In modalità automatica, certe operazioni saranu eseguite.

  5. U installatore inizia.

  6. U installatore graficu CentOS inizia. Sò subitu subitu dinò chì questa distribuzione hà unu di i stallatori più sviluppati è amichevuli, allora sarà molto faciule per travaglià cun questu.

    Sceglite a vostra lingua è a so varietà.

  7. In a finestra cù i parametri, configurà:
    • Fuso orario;

    • Locu di l'installazione.

      Se vulete fà un discu duru cù una sola partizione in CentOS, vai à u menu di regolazione, selezziunate l'unità virtuale creata cù a macchina virtuale, è cliccate "Fatti";

    • Selezzione di prugrammi.

      U difettu hè l'installazione minima, ma ùn hà un'interfaccia grafica. Pudete sceglie cù chì ambiente u OS sarà installatu: GNOME o KDE. A sceglie dipende da e vostre preferenze è guarderemu l'installazione cù l'ambiente KDE.

      Dopu avè selezionatu u coppiu in u latu dirittu di a finestra, appareceranu addizioni. Pudete spuntà ciò chì vulete vede in CentOS. Quandu hè finitu, cliccate "Fatti".

  8. Cliccate u pulsante "Avvia l'installazione".

  9. Durante l'installazione (u status hè visualizatu in u fondu di a finestra perchè hè una barra di prugressu) vi sarà dumandatu di creà una password di root è creà un utente.

  10. Inserite a password per root (superuser) 2 volte è cliccate "Fatti". Se a password hè semplice, u bottinu "Fatti" necessariu cliccà duie volte. Ùn vi scurdate di cambià a disposizione di tastiera in inglese prima. A lingua attuale pò esse veduta in u angulu in dirittu superiore di a finestra.

  11. Inserite e iniziali desiderate in u campu "Nome pieno". String "Username" Sarà compilatu automaticamente, ma pudete cambià manualmente.

    Se vulete, assignate questu utilizatore cum'è amministratore, selezziunà a casella appropriata.

    Crea una password per u vostru contu è cliccate "Fatti".

  12. Aspettate l'installazione di l'OS è cliccate nantu à u pulsante. "Finish setup".

  13. Alcune altre impostazioni saranu fatti automaticamente.

  14. Cliccate u pulsante Reboot.

  15. U bootloader GRUB apparirà, chì per difettu cuntinuarà ad avviare l'OS doppiu 5 secondi. Pudete fà a manualmente, senza aspettà u timer, cliccendu nantu à Enter.

  16. A finestra di avvio di CentOS pare.

  17. A finestra di regolazione riapparerà. Sta volta, bisognu accettà i termini di l'accordu di licenza è configurà a rete.

  18. Verificate stu documentu breve è cliccate. "Fatti".

  19. Per attivà l'internet, cliccate nantu à l'opzione "Rete è nome host".

    Cliccate nantu à a manopola è andrà a diritta.

  20. Cliccate u pulsante "Complete".

  21. Aghjunghjerai à a schermata di login di cuntu. Cliccate nantu à sta.

  22. Mutà u layout di tastiera, inserite a password, è premete "Login".

Ora pudete cuminciare ad aduprà u sistema operativu CentOS.

L'installazione di CentOS hè unu di i più simuli, è pò ancu fà facilmente da un principiante. Questu sistema operativu, secondu e prime impressioni, pò differisce significativamente da Windows è esse spiccatu, ancu sì avete ancu usatu Ubuntu o MacOS. Tuttavia, u sviluppu di questu sistema operativo ùn causerà alcun travagliu particulare à causa di l'ambiente di desktop cungibile è di un assortu di applicazioni è utilità.