Problemi di Skype: a fotocamera ùn funziona micca

S'ellu hè diventatu necessario bluccà l'accessu à Odnoklassniki nantu à un computer, avete parechje soluzioni à sta attività. Va ricordatu chì in certi situazioni, l'utente à chì avete fermatu l'accessu à u situ pò sblocchialu senza prublemu, s'ellu sapia quantu era statu stabilitu u divietu.

Circa i metodi di bloccà i cumpagni di classe

In certi casi, per blocà l'accessu à Odnoklassniki, ùn avete micca bisognu di scaricà nunda, ma aduprà e funzioni di sistema. Tuttavia, in questu casu, bisogna tene à cunnosce chì un searme hè assai faciule da gestisce.

Inoltre, pudete contattà u vostru fornitore di Internet è dumandà di blocà u situ, ma ci vorrà un tempu assai, è pudete ancu duvere à pagà per u blocchimentu.

Metudu 1: Cuntrollu di i genitori

Se avete un antivirus o un altru prugramma installatu nantu à u vostru computer chì hà a funzione "Cuntrollu di i genitori"dopu vi pò personalizà. In stu casu, per avè accesso à u situ, duverete inserì a password chì avete specificatu. Pudete ancu micca bloccà u situ, è spieghjite certi casi. Per esempiu, se un utilizatore spende in stu situ più di un certu tempu per ghjornu, u situ hè automaticamente bloccatu per un periodu specifitu di tempu.

Considerà l'installazione "Cuntrollu di i genitori" cù l'esempiu di Kaspersky Internet Security / Anti-virus antivirus. Prima di aduprà sta funzione, hè cunsigliatu à creà un altru account nantu à u computer. Inghjunghjerà di a persona chì state pruvà à prutege da i vostri cumpagni di classe.

L'istruzione in questo casu hè simule:

  1. In a finestra principale di l'antivirus, truvate a tab "Cuntrollu di i genitori".
  2. S'ellu hè a prima volta chì usa "Cuntrollu di i genitori", allora vi verrà dumandatu di fà una password. Pò esse di ogni cumplessità.
  3. Ora spiccate u cuntabule per applicà a so impostazione. "Cuntrollu di i genitori".
  4. Per una configurazione più precisa, cliccate nantu à u nomu di u cuntu.
  5. Cliccate nantu à la scheda "Internet"situatu à a parte sinistra di u schermu.
  6. Ora in titulu "Cuntrollu di i siti visitanti" marcà a scatula "Blocà l'accessu à i siti da a categoria selezionata".
  7. Selezziunu quì "Per adulti". In questo casu, tutti i rete sociali saranu blocchi per difettu.
  8. Sì avete bisognu di accede à alcune risorse, cliccate nantu à u ligame "Configure Exceptions".
  9. In a finestra fà u bottinu "Add".
  10. In u campu "Maschera di Indirizzu Web" furnite un link à u situ, è sottu "Azzione" marcà a scatula "Permette". In "Tipu" selezziunate "Indirizzu Web specificatu".
  11. Cliccate nantu à "Add".

Metudu 2: Estensione di Navigatore

Puru chì ùn avete micca programmi specializzati è ùn volete micca scaricà, pudete aduprà a funzionalità chì hè incorporata per difettu in tutti i navigatori moderni.

Tuttavia, u prucedimentu di bloccu assai varieghjaru secondu u browser. In certi, qualunque situ hè bloccatu immediatamente, senza installà altri plug-in, è in u casu di altri navigatori, per esempiu, cù Google Chrome è Yandex Browser, devi installà plug-in supplementari.

In i nostri altri articuli puderete leggere cumu blocà siti in Yandeks.Browser, Google Chrome, Mozila Firefox è Opera.

Metudu 3: Modifichi u file di l'ospite

Modificà dati di file padroni di casa, ùn pudete micca lasciare chì questu o quellu situ in parte da u vostru PC. Da un puntu di vista tecnicu, ùn blocchiteghjine u situ, ma solu scegliete l'indirizzu, perchè accede à l'hosting lucale, vale à dì una pagina in bianco. Stu metudu hè applicabile à tutti i navigatori è i siti.

Istruzioni per edità u schedariu padroni di casa parve questu:

  1. Aprite "Esploratore" è andate à u seguitu indirizzu:

    C: Sistemi di Windows System32 ecc

  2. Truvate u schedariu cù u nome padroni di casa. Per trovà u più veloce, aduprà a ricerca in u cartulare.
  3. Aprite stu schedariu cù Notepad o un editor di codici specializatu, s'ellu hè installatu nantu à un PC. Per l'usu Notepad fate un clic destro sul file e seleziona l'opzione da un menù contestuale "Aprite cù". Dopu in a finestra di selezione di prugramma, truvate è selezziunate Notepad.
  4. Scrive una linea à a fine di u file.127.0.0.1 ok.ru
  5. Salva i cambiamenti aduprendu u pulsante "File" in u cantu superiore sinistro. In u menù drop-down, cliccate nantu à l'opzione "Salvà". Dopu avè applicatu tutti i cambiamenti quandu provate à aprire Odnoklassniki, una pagina in bianco s'arrizziera finu chì quellu quandu si elimina una linea chì avete scrittu.

Ci hè parechje maniere di blocà Odnoklassniki nantu à u computer. U più efficace pò esse chjamatu "Cuntrollu di i genitori", perchè l'utente ùn pò micca sbloccare u situ s'ellu ùn cunnosce micca u password chì hai inseritu in precedenza. Tuttavia, in altri casi, a serratura hè più faciule da configurà.